Sivu 28, 28:sta
Re: Kuristusten etsintätalkoot
Lähetetty:
3.6.2011 19:20
Kirjoittanut Yrskä_
kawasaki kdx kuristukset. Missä on?
Re: Kuristusten etsintätalkoot
Lähetetty:
6.8.2011 1:37
Kirjoittanut Neogale
eli honda crm vm93 kyseessä:
VARUSTETTU KAHDELLA PERÄKKÄISELLÄ ÄÄNENVAIMENTIMELLA. MOOTTORIN TEHO VOIDAAN ALENTAA 9 KW:IIN ASENTAMALLA IMUSARJAAN 1MM:N PAKSUINEN ALUMIININEN SUPISTUSLEVY, JOSSA REIKÄ HALKAISIJALTAAN 28 MM, SEKÄ VAIHTAMALLA PAKOPUTKEN PAISUNTAKAMMIO TUNNISTEMERKILTÄÄN HI KAK E1. TEHOALENNUS 9 KW:IIN OHJEEN MUKAISESTI. ENNEN TEHOALENNUSTA 19 KW.
(c)rekisteriote
supistuslevy imusarjassa on kyl yksinkertainen juttu, mutta osaakos joku neuvoa missä nää kaksi peräkkäistä kuristusta on? (álkukäyrässä, paisarissa?
Ja kannattaako/pitääkö laittaa isompi suutin kuristusten pois-oton jälkeen? (nyt taitaa olla 142 ellen väärin muista)
Re: Kuristusten etsintätalkoot
Lähetetty:
6.8.2011 21:20
Kirjoittanut Yo
Neogale kirjoitti:eli honda crm vm93 kyseessä:
VARUSTETTU KAHDELLA PERÄKKÄISELLÄ ÄÄNENVAIMENTIMELLA. MOOTTORIN TEHO VOIDAAN ALENTAA 9 KW:IIN ASENTAMALLA IMUSARJAAN 1MM:N PAKSUINEN ALUMIININEN SUPISTUSLEVY, JOSSA REIKÄ HALKAISIJALTAAN 28 MM, SEKÄ VAIHTAMALLA PAKOPUTKEN PAISUNTAKAMMIO TUNNISTEMERKILTÄÄN HI KAK E1. TEHOALENNUS 9 KW:IIN OHJEEN MUKAISESTI. ENNEN TEHOALENNUSTA 19 KW.
(c)rekisteriote
supistuslevy imusarjassa on kyl yksinkertainen juttu, mutta osaakos joku neuvoa missä nää kaksi peräkkäistä kuristusta on? (álkukäyrässä, paisarissa?
Ja kannattaako/pitääkö laittaa isompi suutin kuristusten pois-oton jälkeen? (nyt taitaa olla 142 ellen väärin muista)
Mulla on -92 crm ja siinä lukee samat ku sulla mut sillä erolla että se on jo 9kw. Olis kiva kans tietää missä niitä kureja sitten oikein on, ettei koko putkea tarvi palotella
Re: Kuristusten etsintätalkoot
Lähetetty:
10.7.2012 21:24
Kirjoittanut jonttu-13
Mites onko tuolla cagiva raptorin putkessa mitä kaikkee mikä kuristaa?
Re: Kuristusten etsintätalkoot
Lähetetty:
7.3.2013 1:19
Kirjoittanut Snabb
tietääks kukaa missä ois aprilia sx125 kurit ?
Re: Kuristusten etsintätalkoot
Lähetetty:
23.4.2013 16:13
Kirjoittanut kersti91
Tietopankkiin lisätty Hyosung Comet kuristukset.
Re: Kuristusten etsintätalkoot
Lähetetty:
11.10.2013 18:01
Kirjoittanut sampul1
Cebarissahan on kumiflärpäke, ja pakoputki taitaa oll aika mehupilli?
Re: Kuristusten etsintätalkoot
Lähetetty:
2.1.2016 18:52
Kirjoittanut MX_125
Aprilia SX/MX on melkeimpä samat kurit kun noissa AF1 ja RS malleissa. Eli Putkessa syvällä kuristuslevy, kiinteä pakoaukonlaippa ja kuristavat suuttimet kaasarissa (SX ja 06--> RS)
Eli TT:ks saamiseks vaaditaan joko uusi putkisto tai että ottaa vanhasta putkesta kurit pois. Sitten joko muuttuva pakoaukonsäädin eli sähköinen RAVE 1 tai pneumaattinen RAVE 2. Ja uudemmissa 06--> RS/SX TT osat kaasariin. Tietty toinen vaihtoehto on etsiä VHSB 34 LD joka on se alkuperäinen aprilian virityskaasari.
Uudemmissa SX/RS malleissa eli 07/08 eteenpäin on myös kuristava ECU eli sen joutuu porata että saa sähköisen RAVE:n toimimaan. RAVE 2 toimii suoraan ilman poraamista.
MX malleissa on myös se kierroksia rajoittava dippi CDI:ssä mutta omien tietojeni mukaan se on otettu jo ennen myyntiä tai jo ensimmäisessä huollossa pois maahantuojan/jälleenmyyjän puolesta.
Yksi kuri ainakin MX malleissa on vakio änkkä. Joka toimii oikeastaan katalysaattorina. Uudemmissa SX:sissä on änkän sisällä ihan suora putki.