Sivu 27, 28:sta

ViestiLähetetty: 21.5.2009 18:42
Kirjoittanut EiM
Mites toi Yamaha XT 125 SM?
Kattelin viestejännne niin en löytänyt / Tai olen niin läski ja laiska, enkä jaksanut katsoa kaikkia läpi :D

Miten sen kohdalla pitäisi toimia?
Eli kurit saada pois että kulkisi sen 100km/h ja ylikkin jos laki sallii kevareissa sen!

Mistä ne löytyy?
Millä pitäisi ottaa pois?

Ottaako Valtuutettu huolto kurit pois? (Epäilen)

Jos on väärä topicci (johon juuri kirjoitin, niin voi siirtää pois)

ViestiLähetetty: 23.5.2009 22:34
Kirjoittanut Joksulinna
Löytyykös Yamaha YZF-R125 nelarikyykystä minkänäköistä kuristusta? Itselle pyörä tulossa kesä-tammikuun välisenä aikana ja sisäänajon jälkeen paikalleen Devil Master Race-putki. Vakioputkessa minkäännäköistä kuria? Ruiskun säädöt viturallaan? Imuaukossa kuria?

Kertokkee kertokkee 8)

ViestiLähetetty: 28.5.2009 12:06
Kirjoittanut häyri
Eipä noissa nelareissa hirveemmin kuristuksii oo.

ViestiLähetetty: 29.5.2009 12:47
Kirjoittanut RKoira
Joksulinna kirjoitti:Löytyykös Yamaha YZF-R125 nelarikyykystä minkänäköistä kuristusta? Itselle pyörä tulossa kesä-tammikuun välisenä aikana ja sisäänajon jälkeen paikalleen Devil Master Race-putki. Vakioputkessa minkäännäköistä kuria? Ruiskun säädöt viturallaan? Imuaukossa kuria?

Kertokkee kertokkee 8)


Nelarissa ei varmaan kummemmin ole, mutta hymyilytti kyllä tuo "sisäänajon jälkeen paikalleen blabla" :) Varmasti vaikuttaa sisäänajoon kauheasti. Sisäänajo kun muutenkin on aika tarkkaa puuhaa piikkisillä.

ViestiLähetetty: 31.7.2009 23:05
Kirjoittanut tunturimopo
Voisi lisästä että Honda Nsrrässä on saksasta ja ranskasta tuoduissa pyörissä kuristettu cdi-boxi (koodi CI639) ja pakoaukonsäätimen ohausyksikkö (koodi TV124) Kuristamattomat mallit ovat CI626 ja TV78

ViestiLähetetty: 31.7.2009 23:06
Kirjoittanut tunturimopo
Ainiin ja myöskin pienemmät suuttimet, sekä putkessa on kuristus syvemmällä alkukäyrässä.

ViestiLähetetty: 8.8.2009 22:49
Kirjoittanut Dööbbi
onkohan tollasessa sendassa kureja? tiiän kyl et se on nelitahti niin ei tarvii siitä kenenkään huomauttaa mutta siskon mies joka tietää melkosen paljon pyöristä niin meinas et siel putkes vois olla prikkoja esteenä. et onko kellään tietoo onko siel mitään prikkoja tai onko mitään muita kureja? ja kuristaako putken päässä oleva pilli kuinka paljon?

ViestiLähetetty: 11.8.2009 17:48
Kirjoittanut AL_Nsr
tunturimopo kirjoitti:Voisi lisästä että Honda Nsrrässä on saksasta ja ranskasta tuoduissa pyörissä kuristettu cdi-boxi (koodi CI639) ja pakoaukonsäätimen ohausyksikkö (koodi TV124) Kuristamattomat mallit ovat CI626 ja TV78


Mulla on nsr:ssä cdi boksin koodi CI572, mitähän se meinaa? kiertää se yli 11k
Mistä noita pakoaukonsäätimiä saisi ostettua? siis kuristamatonta mallia.

ViestiLähetetty: 1.10.2009 7:32
Kirjoittanut Lurppi
Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin) , poistettu YPVS servomoottori ja siihen liittyvät vaijerit, säädetty pakoaukon levy kiinni (säädä hakanen reiän kohdalle ypvs kotelossa pytyn vasemmalla puolella ja saat enemmän tehoa, YPVS servo ja vaijerit on kuitenkin kannattava ostos) ja pakoputken alkukäyrään hitsatulla kuristus renkaalla (näkyy kun putken irroittaa).

Yamaha DT125R vm. 2000-2003: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. 2000-2003 malleissa vakiona YPVS servomoottori ja vaijerit kiinni. Pyörän säätöihin ei tarvi koskea.

Sekavaa tuli :eek:



Mulla ei auttanu tehoihin yhtään ton "puolikuun" pois ottaminen

ViestiLähetetty: 1.10.2009 20:54
Kirjoittanut WaDe-
no sit on joku muu pielessä?

ViestiLähetetty: 3.11.2009 22:40
Kirjoittanut Nilkkii
Lurppi kirjoitti:
Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin) , poistettu YPVS servomoottori ja siihen liittyvät vaijerit, säädetty pakoaukon levy kiinni (säädä hakanen reiän kohdalle ypvs kotelossa pytyn vasemmalla puolella ja saat enemmän tehoa, YPVS servo ja vaijerit on kuitenkin kannattava ostos) ja pakoputken alkukäyrään hitsatulla kuristus renkaalla (näkyy kun putken irroittaa).

Yamaha DT125R vm. 2000-2003: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. 2000-2003 malleissa vakiona YPVS servomoottori ja vaijerit kiinni. Pyörän säätöihin ei tarvi koskea.

Sekavaa tuli :eek:



Mulla ei auttanu tehoihin yhtään ton "puolikuun" pois ottaminen


Kyl se pakosti autto jos pyörä on säädöissä. Itellä on -07 DT, jos on kuristettu vakioputki. Otin pois ton puolikuun muotoisen metalli levyn -03 DT:n putkesta ja kyl sen huomaa et tyhjäs putkes on enemmän tehoo ku vakioputkes. Tyhjäl putkel jaksaa kiertää pidemmälle ja tuo vääntöö alakiekoille.

ViestiLähetetty: 23.5.2010 21:09
Kirjoittanut Vap1s
Mites toi 2010 vuosimallin cagiva mito ?

ViestiLähetetty: 9.6.2010 2:04
Kirjoittanut Herra Hattu
Vap1s kirjoitti:Mites toi 2010 vuosimallin cagiva mito ?


Omaa Raptoria tutkaillen, sanoisin että erilaiset kaasarin säädöt ja suuttimet, sekä putki aivan tukossa. Käytän pyörän huollossa parin päivän sisällä ja ostan samalla TT-setin, kerron siitä sitten tarkemmin.

ViestiLähetetty: 29.12.2010 20:31
Kirjoittanut маяко
Tietääkö kukaan rieju rs2 piikkin kureista?

ViestiLähetetty: 20.3.2011 17:55
Kirjoittanut saNpza
Mannetus kirjoitti:Derbi GPR 125 kuristustietoja? Itse asiassa Gilera SC 125 ostoa kaavailin mut sama konehan niissä on.

Eedittiä: Tänään ostin kyseisen pelin ja puhuin myyjän kanssa kuristuksista. Selkis, että siellä on penkin alla johto johon laitetaan sulake ja se on siinä.

ei se kyllä ihan siinä ole, lisäks on vielä ilmanputsarissa kuri, katti putkessa, sitte tulppa kylmemmäks ja isompaa suutinta ;) mut isoin juttu toi yvps on :)