Sivu 26, 28:sta

ViestiLähetetty: 30.9.2008 11:51
Kirjoittanut v{lle
.

ye

ViestiLähetetty: 1.10.2008 20:54
Kirjoittanut valmet361d
hyosung tietääkseni nelari, ja siten ei kuristettu

ViestiLähetetty: 25.10.2008 12:56
Kirjoittanut Ale-
Mitenkäs Motorhispania Arena 125? Löytyyköhän tästä pelistä kurituksia, koska papereissa 5kw :D oikeasti hieman enemmän, mutta missähän kurit sijaitsee? :|

ViestiLähetetty: 26.10.2008 12:27
Kirjoittanut Tumee-
.

ViestiLähetetty: 13.11.2008 16:42
Kirjoittanut Vinnike
Uus 09 Tm 125 SMR tulossa ens viikolla enkä vielkää oo löytäny mitään kuristuksista joten nyt toivoisin nopeasti apuja että missä kuristukset sijaitsevat.

ViestiLähetetty: 16.11.2008 17:53
Kirjoittanut '-'
Vinnike kirjoitti:Uus 09 Tm 125 SMR tulossa ens viikolla enkä vielkää oo löytäny mitään kuristuksista joten nyt toivoisin nopeasti apuja että missä kuristukset sijaitsevat.


eikös siinä ollu joku kaasukahvankuristus tai jtn (mikälienee), ku temmi topikkia selaillessa...

E: kaasukahvaa rajoitettu (?)

ViestiLähetetty: 21.11.2008 10:17
Kirjoittanut samuxd
Minkäs laisia kuristuksia löytyy skyteam 125 monkeystä, kun siinähän on papereiden mukaan vain 6kw.

ViestiLähetetty: 29.11.2008 22:44
Kirjoittanut _sökö_
Keulii kirjoitti:Minkäs laisia kuristuksia löytyy skyteam 125 monkeystä, kun siinähän on papereiden mukaan vain 6kw.


Älä nyt semmoisesta yritä ottaa enempää tehoa irti :D lähtee lentoon jo muutenkin.

Kuristus mikä kuristus...

ViestiLähetetty: 10.2.2009 1:47
Kirjoittanut Virago-man
Tämä menee kyllä pahasti ohi teeman, mutta kunhan tässä pohdiskelen. Ei höpinöitäni tarvitse ottaa vakavasti. Mutta kyllä koko jutussa välillä vähän menee sekaisin kurit ja virit. Toimivien moottorien kuristaminen oli kyllä mielestäni yhtä rikollista kuin kurien poisto... :D Mutta asiaan: Näin sarkastisesti sanottuna jokainen tieliikenteeseen tarkoitettu moottoripyörä on "kuristettu" jotenkin; on ylimääräistä metallia kansissa ja kanavissa, pakoputken saa aina hengittämään paremmin, ilmansuodatin ahdistaa enemmän tai vähemmän, sytkän voi säätää optimaalisemmaksi, kaasutin on aina vähintään 5mm pienempi kuin voisi olla. Kaikki pyörät saa kulkemaan kovemmin kuin vakiona, ihan joka ikisen. Älytöntä on että myös 250cc pyörät on nykyään selvästi vaisumpia kuin oli 20 vuotta sitten, vaikka eihän niissä ole satapiikkien tavoin laissa määrättyä tehorajaa! Liekö sitten kaikenmaailman päästödirektiivit vaikuttaneet asiaan.

ViestiLähetetty: 4.3.2009 17:48
Kirjoittanut asfsdafsadgsadg
Kuulin juttua että tossa mun hussessa ois joku kuristus oikeessa taka vilkussa? Jos otan sen pois niin paljo se kulkee?

ViestiLähetetty: 11.3.2009 19:05
Kirjoittanut _sökö_
Kaveri repäs koko vilkun irti ja kyllä se melkein kahtasataa kulki.

ViestiLähetetty: 22.4.2009 15:40
Kirjoittanut -tuukka-
Kelläs on kokemuksia DT 125 x:än kuristusten poistosta? Vaikuttaako katin poisto kuinka paljon tehoihin? Ei viittis iha palasiks vetää tota putkea... ja joku 270 suutin?

ViestiLähetetty: 11.5.2009 21:28
Kirjoittanut pelle11
Hei, onko kellää tietoo tosta yamahan r125:sta. Jos putken vaihtaa onko suurta merkitystä ja pitääkö ruiskua säädättää jossaa tietyssä paikassa?? ja jos jollaa putkea halvalla myynnissä nii voi ilmotella.

ViestiLähetetty: 16.5.2009 17:06
Kirjoittanut MiKqsu
pelle11 kirjoitti:Hei, onko kellää tietoo tosta yamahan r125:sta. Jos putken vaihtaa onko suurta merkitystä ja pitääkö ruiskua säädättää jossaa tietyssä paikassa?? ja jos jollaa putkea halvalla myynnissä nii voi ilmotella.

yhel tutul oli leovince eikä se ruiskuu mitää tehny, äänet kasvo HUOMATTAVASTI eikä tehoikaa ihmeemmi tuonu.. kuulema huiput oli se 130 vai 135 motaril alamäes :D

ViestiLähetetty: 16.5.2009 17:07
Kirjoittanut MiKqsu
Vinnike kirjoitti:Uus 09 Tm 125 SMR tulossa ens viikolla enkä vielkää oo löytäny mitään kuristuksista joten nyt toivoisin nopeasti apuja että missä kuristukset sijaitsevat.

jollen nyt iha pihal oo eiks sii tuu tehari mukaan ja säätö osat niiku ktmmäs? Ehkä meet temmi topiccii kyselemään :D sieltä 100% vastauksia