Sivu 15, 28:sta

rs 125

ViestiLähetetty: 12.11.2005 18:12
Kirjoittanut NiXu
vaatiiko tt rs rave:n? vai pelittääkö ilmanki?

Re: rs 125

ViestiLähetetty: 12.11.2005 18:21
Kirjoittanut Sieni
niksa89 kirjoitti:vaatiiko tt rs rave:n? vai pelittääkö ilmanki?

Pelittää kyllä, tehot ilman laippaa/katkastulla laipalla on samat ku ravellaki, mut rave parantaa alavääntöä roimasti. Ikävä ajaa ilman.

ViestiLähetetty: 15.11.2005 11:52
Kirjoittanut Peltsii|

Cagiva Freccia 125

Kaasuttimen kansi matala (luisti ei nouse aivan ylös) myös pieniä kaasuttimia Dellorto PHBH 28 ND, pääsuutin 135.
Pieni pääsuutin.
CTS lukittu alas.
Joissakin Freccioissa on kuristuksia myös pakoputkessa, ei kuitenkaan alkuperäisasennuksena.

Täysteho-osat: CTS säätömoottori, Dellorto PHBE32 kaasutin, pääsuutin 120-135, tyhjäkäyntisuutin 65
Kuristuksien poiston jälkeen kaasuttimen sekä öljypumpun säätö on aiheellista.

Huom! Samoin jos pyörä kuristetaan tällä tavoin, on öljypumpun tuottoa lisättävä ja kaasuttimen pääsuuttimen oikeasta koosta varmistuttava konevaurion välttämiseksi.


Tämä siis tuolta kevytmoottoripyörien kuristukset osiosta.

haluisin huomauttaa, että freccian TEHDASVAKIO kaasutin on phbh28rd, tuo 32mm on gileran juttuja, ei cagivan!

ViestiLähetetty: 21.11.2005 14:33
Kirjoittanut kop-O-nen
Cagiva Raptoria/Planettia ei näköjään listassa ole, vai onko niissä täysin sama tekniikka kun mitossa? Putkihan on ainakin erillainen...

ViestiLähetetty: 22.11.2005 7:57
Kirjoittanut Enduro-Pappa
kop-O-nen kirjoitti:Cagiva Raptoria/Planettia ei näköjään listassa ole, vai onko niissä täysin sama tekniikka kun mitossa? Putkihan on ainakin erillainen...


kyllä se tuolla on sanottuna:
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27210

tämä on se keruu-topik, johon voi niitä löytämiään kuristustapoja laittaa. Tuonne suljettuun niitä päivitetään..kun sille päälle satutaan.
Toinen paikka minne jokainen voi omat tietonsa päivittää omin näppärin sormin on tuo Motowikin kuristusohjeet.

ViestiLähetetty: 22.11.2005 21:54
Kirjoittanut Peltsii|
E-P, muistuttaisin edelleen, jos viitsisit korjata kevytmoottoripyörien kuristukset infosta virheellisen tiedon, cagiva freccia 125 täysteho kaasutin EI ole dellorto PHBE32, vaan dellorto PHBH28rd


Muut tiedot ja suutinkoot olikin sitten oikein ;)

ViestiLähetetty: 25.11.2005 18:50
Kirjoittanut RallyS1
Infoon voisi myös lisätä että Skyteam = Usatec

Ja eikun tutkimaan omaa pakoputkea :D.

rieju smx 125 ?? onko kureja kyseisessä vehkeessä ollenkaan?

ViestiLähetetty: 16.12.2005 16:10
Kirjoittanut larsgjuswhits
rieju smx 125 ?? onko kureja kyseisessä vehkeessä ollenkaan?
vai onko se kone vaan sellanen että siitä ei enempää irtoa tehoa siinä on jammun kone=? 4t

rieju smx 125

ViestiLähetetty: 16.12.2005 16:22
Kirjoittanut larsgjuswhits
Pieni vinkki: Nelarien omistajat kokeilkaas Googlella tai Altavistalla etsiä muualta maailmasta oman pyöränne sivuja, Jos jostain löytyy sama peli ja eri teholukemat, niin sitten voi alkaa miettiä, mikä on erona Suomessa myytyn peliin? Yleensä ei eroa löydy, sillä niitä ei ole kuristettu.
Virittää kyllä voi, mutta se on taas 4-tahti viritys-topikin tai oman merkki-topikin juttuja.



no katsoin riejun sivuilta että siinä ois se 11kw mutta rekisteri otteessani lukee 7,9kw?? eli siinä on oltava kuristimia?? vai ootteko eri mieltä?

KTM egs

ViestiLähetetty: 2.1.2006 20:36
Kirjoittanut Mikkoo
kaasarin korkissa/hatussa on kiinni tappi joka estää luistin nousua. luisti nousee vain ½ väliin ja näin ollen kaikkia tehoja ei käyttöön saada.

editoikaa joku parempaan muotoon jos on huono tai epäselkee. mutta näin ainakin tietoo lisää kun KTM egs:stä ei näyttäny tua mitään olevan...

ViestiLähetetty: 7.1.2006 20:13
Kirjoittanut since
niin siis onko derbi 125 SM.ssä kureja vai ei? kun ota tuosta nyt selevää... :/

ViestiLähetetty: 7.1.2006 22:06
Kirjoittanut Latexdude
since kirjoitti:niin siis onko derbi 125 SM.ssä kureja vai ei? kun ota tuosta nyt selevää... :/

Ei mitään muuta kun 2 ylimääräistä tahtia... ;)

ViestiLähetetty: 22.1.2006 17:40
Kirjoittanut Nitro jaguar
Olenko mä nyt ymmärtänyt oikein, että normaalissa Yamaha TZR ja Tzr rr belgardassa on samanlaiset kuristukset? Ostin saksasta just tollasen tzr rr belgardan, pitäis katsastaa se, mutta tehot on liian suuret. Eli miten mä kuristan sen siihen 9kW?

ViestiLähetetty: 22.1.2006 21:52
Kirjoittanut Aaltonen
Nitro jaguar kirjoitti:Olenko mä nyt ymmärtänyt oikein, että normaalissa Yamaha TZR ja Tzr rr belgardassa on samanlaiset kuristukset? Ostin saksasta just tollasen tzr rr belgardan, pitäis katsastaa se, mutta tehot on liian suuret. Eli miten mä kuristan sen siihen 9kW?


Luulis että helpoin tapa olis kuristaa se putkesta,mut en sit tiedä mitä ne vaatii siellä katsastuksessa..

ViestiLähetetty: 25.1.2006 9:28
Kirjoittanut .Moottori.
Onko kenelläkään tietoa Suzuki Gt:stä?