Sivu 14, 28:sta

ViestiLähetetty: 6.7.2005 18:04
Kirjoittanut Masqutti
oisko sellanen systeemi etse lämmittää menoilman kaasarii ettei kaasari jäädy..?

ViestiLähetetty: 19.7.2005 0:03
Kirjoittanut ^^joni^^
suzuki rgf -94 kirjoitti:suzuki rgf

alennettu juottamalla pakoputken alkuosaan rajoitinrengas jonka reiän halkaisija on 30mm

pyörän säätöihin ei tarvitse koskea :retee:


tuokohan tuo paljo mitään esiin sitte?

ViestiLähetetty: 19.7.2005 1:44
Kirjoittanut <-|stalker|->
Cagiva mito -96 Ev kuristukset?!

tähän mennessä selvinnyt cts servo sekä kaasarissa esto että aukasee vain osan kaasusta? muita kuristuksia? putkessa? Suuttimet?

ViestiLähetetty: 19.7.2005 7:21
Kirjoittanut Enduro-Pappa
^^joni^^ kirjoitti:
suzuki rgf -94 kirjoitti:suzuki rgf

alennettu juottamalla pakoputken alkuosaan rajoitinrengas jonka reiän halkaisija on 30mm

pyörän säätöihin ei tarvitse koskea :retee:


tuokohan tuo paljo mitään esiin sitte?


Mitähän tarkotat?
Kuristusrenkaan poisto tuo noin 17 lisähevosvoimaa RGF:ään. 15-> 32. kilovateissa sama suhde. 11->24

ViestiLähetetty: 19.7.2005 7:23
Kirjoittanut Enduro-Pappa
<-|stalker|-> kirjoitti:Cagiva mito -96 Ev kuristukset?!

tähän mennessä selvinnyt cts servo sekä kaasarissa esto että aukasee vain osan kaasusta? muita kuristuksia? putkessa? Suuttimet?


Tutkipas tuolta: http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27210

ViestiLähetetty: 24.7.2005 10:40
Kirjoittanut mika,
mahtaako yamaha xt125x:ssä olla kuristuksia. tehot on samat kuin muissakin maissa

ViestiLähetetty: 22.8.2005 13:52
Kirjoittanut _RippE_
Derbi 125 sm kurit?

ViestiLähetetty: 22.8.2005 14:51
Kirjoittanut AJMK
_RippE_ kirjoitti:Derbi 125 sm kurit?
Kaksi ylimääräistä tahtia.

ViestiLähetetty: 24.8.2005 21:26
Kirjoittanut mikaN
Näkyykö TZR RR:än pakoputken kuristus alkukäyrässä kun katsoo sisälle,mulla PITÄISI olla vakioputki mutta ei siellä näy mitään kuristusta :S

ViestiLähetetty: 8.9.2005 9:32
Kirjoittanut Hesenkastike
tietäskö kukaan mitä kaikkia kuristuksia on tossa Yamaha ybr 125 ku pitäs alkaa pikkuhiljaa piristään tota menopeliä :D

ViestiLähetetty: 12.9.2005 23:01
Kirjoittanut Pore
Uudemmissa, ja vanhemmissa Cagiva Mito:issa on kuulemma eri kuristukset. Täältä en löytänyt kuin uudemman kuristukset, joten oilisi hyvä tietää, kun vanhemman mallista (vm, 93) Mitoa olen ostamassa, että missä siinä on kuristukset, miten ne poistetaan ja paljon tehoa löytyy täystehoisena. Onko vanhemmassa ja uudemmassa Mitossa mitään erityisiä eroja kestävyydessä? Vika kysymys vähän offtopic, mutta Mito topicissa ei vastausta näihin löytynyt, joten ajattelin, että täältä nyt ainakin. :) Kiitos.

ViestiLähetetty: 13.9.2005 7:35
Kirjoittanut Kaihis
_RippE_ kirjoitti:Derbi 125 sm kurit?


se on rakennettu siihen alle 11kW luokkaan, lisä tehoa voi saada pakoputekn vaihdolla
kaasuttimen vaihdolla isompaan
kannen avarruksella

ViestiLähetetty: 17.9.2005 20:20
Kirjoittanut Pore
Pore kirjoitti:Uudemmissa, ja vanhemmissa Cagiva Mito:issa on kuulemma eri kuristukset. Täältä en löytänyt kuin uudemman kuristukset, joten oilisi hyvä tietää, kun vanhemman mallista (vm, 93) Mitoa olen ostamassa, että missä siinä on kuristukset, miten ne poistetaan ja paljon tehoa löytyy täystehoisena. Onko vanhemmassa ja uudemmassa Mitossa mitään erityisiä eroja kestävyydessä? Vika kysymys vähän offtopic, mutta Mito topicissa ei vastausta näihin löytynyt, joten ajattelin, että täältä nyt ainakin. :) Kiitos.


No vastatkaas ny.. :)

ViestiLähetetty: 11.10.2005 15:06
Kirjoittanut Sony90
Kawasaki AR: Moottorin tehoa alennettu kaasukahvan liikkeellä.
Tämä onkin ainut kuri mikä tässä minun rekisteriotteesssa mainitaan.
On sitä tullut kyllä kuultua kaikkea juttuja vakioputken ahtaudesta jne.. itsellä on tuossa kawassa ollut aina tehari ja powerfilsu..

ViestiLähetetty: 30.10.2005 22:07
Kirjoittanut Breivi
Hesenkastike kirjoitti:tietäskö kukaan mitä kaikkia kuristuksia on tossa Yamaha ybr 125 ku pitäs alkaa pikkuhiljaa piristään tota menopeliä :D
Ei siinä ole, se on rakennettu suoraan siihen alle 11kw kastiin.