Sivu 12, 28:sta

ViestiLähetetty: 20.3.2005 12:46
Kirjoittanut hydro
mikaN kirjoitti:Olen ostamassa kuristamatonta putkea Dt:seen koska en halua pillkkoa alkuperäistä,pyörän vuosimalli on 2003.
Olen saanut tietoa että pääsuutin pitäisi vaihtaa kokoon 240,mutta myös sellaisen tiedon että justiin 2003 vuosimallissa on vakiona 240 suutin,pitääkö sitä silti suurentaa?


Avaat kaasarin pohajassa olevan ruuvin katot minkä kokoin se suutin on, ni saat varman tiedon.

ViestiLähetetty: 31.3.2005 9:34
Kirjoittanut Enduro-Pappa
mitox kirjoitti:voisko joku kertoo jos tietää ni mistä löytyis kaikkien piikkien täystehotiedot?? (pääasiassa kyykyt)


kUN SELAILET KAIKKI NOI TOPIKIT LÄPI...

ViestiLähetetty: 1.4.2005 15:08
Kirjoittanut _Nigo_
vois vaikka laittaa yamaha dt125X:stä noi infot :O sais varmaa tietoa, kun tähän mennessä kaikki heittäny jotain omia arveluitaan :D

ViestiLähetetty: 2.4.2005 6:49
Kirjoittanut Enduro-Pappa
_Nigo_ kirjoitti:vois vaikka laittaa yamaha dt125X:stä noi infot :O sais varmaa tietoa, kun tähän mennessä kaikki heittäny jotain omia arveluitaan :D


samat koneethan niissä on kuin DT125 RE ssäkin, samat kuritkin.

DT 125RE
Engine type 2 stroke, monocylinder
Engine cooling Liquid cooled
Displacement 124cc
Bore x stroke 56 x 50.7mm
Compression ratio 6.7:1
Maximum power 11kW @ 8,000rpm
Maximum torque 13Nm @ 8,000rpm
Lubrication system Autolube (Separate lubrication)
Carburettor Mikuni TM28-92
Ignition system CDI
Starter system Electric starter
Transmission system 6 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 10.7 litres
Oil tank capacity 1.3 liters

DT125X

Engine type 2 stroke, monocylinder
Engine cooling Liquid cooled
Displacement 124cc
Bore x stroke 56 x 50.7mm
Compression ratio 6.7:1
Maximum power 11kW @ 8,000rpm
Maximum torque 13Nm @ 8,000rpm
Lubrication system Autolube (Separate lubrication)
Carburettor Mikuni TM28-92
Ignition system CDI
Starter system Electric starter
Transmission system 6 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 10.7 litres
Oil tank capacity 1.3 litres

"Moottorin tehon edellytykset:
Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus-sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. Helpompi vaihtoehto on ostaa tehoputki, jossa ei luonnollisesti ole mitään kureja. "

"

CBR 125.

ViestiLähetetty: 8.4.2005 15:48
Kirjoittanut jm2802
Kyllä CBR alkupäässä kuulemma jonkun näköinen holkki on. ~20cm.
1000km päästä on 8000 huolto niin täytynee siellä taas kysyä lisää.

ViestiLähetetty: 10.4.2005 11:16
Kirjoittanut mikaman
Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin)
:eek:


Minkälainen levy tarkalleen ottaen?
otin putsarin pois niin ei siellä ollu ku muovikehikko putsarille ja semmonen muovinen neliölevy jossa on suurehko reikä keskellä.... tarkoittaako tämä että ex omistaja repiny sen levyn jo helevettiin? :D

ViestiLähetetty: 12.4.2005 14:00
Kirjoittanut _Nigo_
Enduro-Pappa kirjoitti:
_Nigo_ kirjoitti:vois vaikka laittaa yamaha dt125X:stä noi infot :O sais varmaa tietoa, kun tähän mennessä kaikki heittäny jotain omia arveluitaan :D


samat koneethan niissä on kuin DT125 RE ssäkin, samat kuritkin.

DT 125RE
Engine type 2 stroke, monocylinder
Engine cooling Liquid cooled
Displacement 124cc
Bore x stroke 56 x 50.7mm
Compression ratio 6.7:1
Maximum power 11kW @ 8,000rpm
Maximum torque 13Nm @ 8,000rpm
Lubrication system Autolube (Separate lubrication)
Carburettor Mikuni TM28-92
Ignition system CDI
Starter system Electric starter
Transmission system 6 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 10.7 litres
Oil tank capacity 1.3 liters

DT125X

Engine type 2 stroke, monocylinder
Engine cooling Liquid cooled
Displacement 124cc
Bore x stroke 56 x 50.7mm
Compression ratio 6.7:1
Maximum power 11kW @ 8,000rpm
Maximum torque 13Nm @ 8,000rpm
Lubrication system Autolube (Separate lubrication)
Carburettor Mikuni TM28-92
Ignition system CDI
Starter system Electric starter
Transmission system 6 speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 10.7 litres
Oil tank capacity 1.3 litres

"Moottorin tehon edellytykset:
Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus-sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. Helpompi vaihtoehto on ostaa tehoputki, jossa ei luonnollisesti ole mitään kureja. "

"


Juubs mutta kuulemma on myös joku halvatun sulake, joka pitäis laittaa, jotta YPVS toimis kunnolla :/ kantsii lukee toi dt RE topici :S sielä näitä ollaan arvuuteltu... sen takii kokeilin onneani tätä kautta :D

varmat tiedot on tervetulleita, -se mitä kaverit on mieltä, ei ole varma tieto.
Jos sulake puuttuu, yhdistä johdot ilman sulaketta, johan sähkö kulkee taas...

ViestiLähetetty: 12.4.2005 14:13
Kirjoittanut Enduro-Pappa
mikaman kirjoitti:
Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin)
:eek:


Minkälainen levy tarkalleen ottaen?
otin putsarin pois niin ei siellä ollu ku muovikehikko putsarille ja semmonen muovinen neliölevy jossa on suurehko reikä keskellä.... tarkoittaako tämä että ex omistaja repiny sen levyn jo helevettiin? :D


Tarkoittaa...

ViestiLähetetty: 16.4.2005 19:24
Kirjoittanut nikke-88
joo tuli nyt aika varmasti toi rg -89 ostettua onko joku poistanut siitä kuristimet onko helppo homma? saako tehoputkia? onko ne kalliita ja onks siitä hyötyä....

ViestiLähetetty: 25.4.2005 13:47
Kirjoittanut Rattopoika
joo elikkä paljo tulee tehoo toho cagiva planettii ku ottaa kurit pois...?
kannattaako tehä muuta...? jos niin mitä..?

ViestiLähetetty: 25.4.2005 14:29
Kirjoittanut Enduro-Pappa
Rattopoika kirjoitti:joo elikkä paljo tulee tehoo toho cagiva planettii ku ottaa kurit pois...?
kannattaako tehä muuta...? jos niin mitä..?


Eikös siinä ole sama kone kuin Mitossakin, eli samat kauheat luvut...

http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27210

Viritysjutut löydät omasta Cagiva-topikista. Niitä ei tänne kerätä, vain kuristuksia. Kiristykset siis omissa merkkikohtaisssa topikeissa, tai 2-t viritystopikia lukemaan...

ViestiLähetetty: 2.5.2005 20:56
Kirjoittanut eich
Lisätäänpä listaan Yamaha RD125DX -76~. Ainakin putsari näyttää suorastaan ankealta, 2 kaasuttimen ja sylinterin pelille 1 12mm reikä siinä putsarin kylessä -> eikun tekemään reikiä, en ole vielä itse tosin kokeillut :P

ViestiLähetetty: 11.5.2005 16:48
Kirjoittanut RxDriver
ZenitH kirjoitti:KTM EXC 125

Kuristukset: Holkki sekä katalysaattori pakoputkessa, näkyvät heti alussa. Ilmanputsarin päällä muovikoppa, jossa pieni aukko. Suuttimiksi kannatta vaihtaa kuristuksien pois ottamisen jälkeen:
Tyhjäkäynti 48, Pääsuutin 190, NOZ E neula. (Suuttimien tiedot RacingBikeltä)


Mites onks minkälainen vaikutus kurittomaan (putken eka kuri pois) ku ottaa Katin pois?

ViestiLähetetty: 13.5.2005 21:42
Kirjoittanut prätkä poju
Oisko kellään neuvoja Honda Rebelin viritykseen??? Onko siin mitään kuristuksii missään??

Mito 2004 tt-ilmanottoputket...

ViestiLähetetty: 15.5.2005 14:06
Kirjoittanut Jone88
Elikkä voisko joku kertoo mistä voisin ostaa ton kyseisen ilmanottoputken.. Ja paljonkohan se mahtais maksaa?