Sivu 11, 28:sta

ViestiLähetetty: 14.12.2004 17:03
Kirjoittanut BläkDeth
Kertokaas Honda XR kuristuksia...

ViestiLähetetty: 26.12.2004 18:49
Kirjoittanut jykke
Saha1 kirjoitti:Kertokaas Honda XR kuristuksia...

virallisia kuristuksia ei tietääkseni ole, kun se on rakennettu noille nykyisille tehoille. tietenkin putken ja ilmanputsarin avartamisella voi saa noin 1hepan lisää.....

Yamaha RD 125 LC -85

ViestiLähetetty: 7.1.2005 19:25
Kirjoittanut Niskalaukaus
Yamaha RD 125 LC -85 Eli EI YPVS
Erik. ehdot:
Moottorin teho alennettu 9,48kw:iin muutossarjalla.
Ilmanpuhdistimeen asennettu kuristuslevy, jonka reiän ulkohalkaisija on 39mm. Pakopukteen asennettu kuristusholkki jonka reiän halkaisija on 19mm.
Kaasuttimen pääsuutin vaihdettu kokoon 150

Elikkäs tossa on mun rek. otteen kuristukset.
Ja voiskohan joku kertoa ton vuosimallin täystehon suuttimen koon?
Ja enduro-pappa varmaankin lisää tän siihen infoon, eikö vain :)

Re: Yamaha RD 125 LC -85

ViestiLähetetty: 8.1.2005 15:01
Kirjoittanut Enduro-Pappa
Niskalaukaus kirjoitti:Yamaha RD 125 LC -85 Eli EI YPVS
Erik. ehdot:
Moottorin teho alennettu 9,48kw:iin muutossarjalla.
Ilmanpuhdistimeen asennettu kuristuslevy, jonka reiän ulkohalkaisija on 39mm. Pakopukteen asennettu kuristusholkki jonka reiän halkaisija on 19mm.
Kaasuttimen pääsuutin vaihdettu kokoon 150

Elikkäs tossa on mun rek. otteen kuristukset.
Ja voiskohan joku kertoa ton vuosimallin täystehon suuttimen koon?
Ja enduro-pappa varmaankin lisää tän siihen infoon, eikö vain :)



kIITOS! JA MULLA OLI TÄMMÖISET TIEDOT MAPISSA:

Yamaha RD 125LC 1985-87
Kaasutin Mikuni VM 26 SS Pääsuutin 190 Mikuni TM 32 SS Pääsuutin 210

Ja nämä tietty täystehosten tiedot.

ViestiLähetetty: 8.1.2005 18:11
Kirjoittanut Niskalaukaus
Juuei mitään.. Olkaa hyvät vaan, joku tua jossain kyselikin että millä RD A1 tehoiseks niin siinä vastaus.
Ja kiitos Enduropaapalle noista suuttimien tiedoista.. Pistää vaan ihmetyttään että mistä ihmeestä sä noi kaikki teidät? :D

ViestiLähetetty: 9.1.2005 8:13
Kirjoittanut Enduro-Pappa
Joo, joku joskus luuli, että koulussa opetetaan se, mitä jotkut viisaat on joskus oppineet.
Mulle sattui sellaiset opettajat, että ne opetti, ettei kaikkea tarvitse tietää. Mutta sitten ne sen sijaan opetti, että pitää oppia etsimään tietoa, eli tietää missä se tieto on.
Nämä tiedot pääsuuttimista on esim: Autodata, Moottoripyörien säätöarvot kirjassa. Josta ne olen kopioinut.

Idea tästä topikista lähti siitä oivalluksesta, että tieto Suomessa käytetyistä piikkien kuristustavoista on ainoastaan piikkien omistajilla,- ei muualla, joten kerätään ne sitten yhdessä tänne.
Tämähän on tietääkseni ainoa MP-foorumi jossa ko. asiaa on edes yritetty toteuttaa. Eli olette tekemässä MP_historiaa, arvoisat kanssapiikittäjät- --
30-vuoden kuluttua kysytään MP-tietokilpailussa: Missä toteutui ensimmäisenä Suomessa erilaisten kuristustapojen luettelointi?" heh.heh
( omakehu vähän haissee...)

ViestiLähetetty: 10.1.2005 22:40
Kirjoittanut solikkamies
Jos joku on löytänyt tosta kymco zingistä mitään kuristuksia, niin vois laittaa tähän kanssa :) .

ViestiLähetetty: 25.1.2005 0:45
Kirjoittanut ZenitH
KTM EXC 125

Kuristukset: Holkki sekä katalysaattori pakoputkessa, näkyvät heti alussa. Ilmanputsarin päällä muovikoppa, jossa pieni aukko. Suuttimiksi kannatta vaihtaa kuristuksien pois ottamisen jälkeen:
Tyhjäkäynti 48, Pääsuutin 190, NOZ E neula. (Suuttimien tiedot RacingBikeltä)

ViestiLähetetty: 22.2.2005 10:34
Kirjoittanut Slarto
Honda CRM. Pitää vaihtaa täystehoputki ja ilmeisesti änärissä oleva katalysaattori myös kuristaa. Suutin pitää vaihtaa isompaan.

ViestiLähetetty: 28.2.2005 20:03
Kirjoittanut KTH
Mulla olis rieju smx 125 -03 4tahti. tietääkö joku miten sitä saa viritettyä

ViestiLähetetty: 28.2.2005 20:58
Kirjoittanut hJ
KTH kirjoitti:Mulla olis rieju smx 125 -03 4tahti. tietääkö joku miten sitä saa viritettyä


kyllä keinot aina löytyy. pitää vaan osata löytää oikea paikka kysellä:

http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... &start=360

ViestiLähetetty: 9.3.2005 19:41
Kirjoittanut Sam89
Nii, pitäis saada tietoo et mites tollast Aprilia Tuonoo kannattais virittää???

ViestiLähetetty: 15.3.2005 23:06
Kirjoittanut hydro
Sam89 kirjoitti:Nii, pitäis saada tietoo et mites tollast Aprilia Tuonoo kannattais virittää???


Eiköhän ole sama kone kuin räsässä, tehoputkea, 34mm kaasari, rave.

ViestiLähetetty: 16.3.2005 19:07
Kirjoittanut mikaN
Olen ostamassa kuristamatonta putkea Dt:seen koska en halua pillkkoa alkuperäistä,pyörän vuosimalli on 2003.
Olen saanut tietoa että pääsuutin pitäisi vaihtaa kokoon 240,mutta myös sellaisen tiedon että justiin 2003 vuosimallissa on vakiona 240 suutin,pitääkö sitä silti suurentaa?

ViestiLähetetty: 17.3.2005 10:30
Kirjoittanut mitox
voisko joku kertoo jos tietää ni mistä löytyis kaikkien piikkien täystehotiedot?? (pääasiassa kyykyt)