Kuristusten etsintätalkoot

Rudenorth
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
7.2.2003 10:21

ViestiKirjoittanut Rudenorth » 30.10.2003 15:07

juhe kirjoitti:en nähnyt listassa honda NS:sää, mut siinä taitaa olla samaa tekniikkaa, ku NSR:ssä.......? :oops:


Mulla taas on sellanen muisikuva että NS ja NSR koneessa ei olisi mitään yhteistä!?
juhe
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
28.9.2003 10:48

ViestiKirjoittanut juhe » 30.10.2003 20:02

mulla nyt ei ole hajuakaan, mikä kone siinä on..... arvelin vaan että VOISI olla... :oops:
Kundon tehari, rajoittamaton CDI, karboniittiläpät, VAKIOKAASARI
GynZi
Paikkakunta:
Vaasa, Suomen Westside :D
Liittynyt:
7.3.2003 15:57

ViestiKirjoittanut GynZi » 2.11.2003 13:34

Tosta listasta puuttuu CLR 125 CityFly..

CityFlyn kuristuksista sen verran että ilmanputsarista löytyy kuminen kuristusputki, ja penkin alta vastus muovien sisällä joka toimii kierrostenrajoittimena.
ggghh
uni-trak
Pyörä:
pieni nelarikustomi
Paikkakunta:
Kauhava
Liittynyt:
27.7.2003 14:57

ViestiKirjoittanut uni-trak » 2.11.2003 14:59

honda cb 100 ja 125 twin onkoha niis mitään
ja kawasaki ar olis kiva löytää tukkoja kun joku jossain sano että ilmanputsarin sais vaihtaa paremmin hengittävään. Jos vaihtaa niin pitääkö laittaa isompi suutin ja jos pitää niin paljoko isompi vai piisaako vaan neulan prikan pudottaminen.
Wescu
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
21.7.2002 21:35
NSR:n kuristuksista.

ViestiKirjoittanut Wescu » 2.11.2003 21:22

Mites on uudemman mallin NSR:n toiminnan laita, jos poistaa ainoastaan kuristuksen pakoputkesta. Jotkut sanovat, että pyörä menee hetkessä tukkoon ja jotkut sanovat, että hyvin toimii noinkin. Faktoja kaivataan, ei mitään mieletöntä MUTUA, sitä kuulee tarpeeksi muutenkin. :)
Elämä on kuolemaan johtava tauti, joka tarttuu sukupuolisessa kanssakäymisessä.
suzuki rgf -94
Paikkakunta:
helsinki
Liittynyt:
10.9.2003 21:57

ViestiKirjoittanut suzuki rgf -94 » 3.11.2003 17:04

mun rgfssä on pääsuuttin kokoa 220 ja se on vakio suuttin ja mun pyörässä se oli myös kuristetunna kun kurit oli kiinni niin kulki140km/h ja nyt kulkee 170km/h 8)
Enduro-Pappa
Liittynyt:
26.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 3.11.2003 18:27

suzuki rgf -94 kirjoitti:mun rgfssä on pääsuuttin kokoa 220 ja se on vakio suuttin ja mun pyörässä se oli myös kuristetunna kun kurit oli kiinni niin kulki140km/h ja nyt kulkee 170km/h 8)



Joo, Suzukit on selvillä. Kiitos !
Enduro-Pappa
Liittynyt:
26.1.2002 3:00
Re: NSR:n kuristuksista.

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 3.11.2003 18:28

Wescu kirjoitti:Mites on uudemman mallin NSR:n toiminnan laita, jos poistaa ainoastaan kuristuksen pakoputkesta. Jotkut sanovat, että pyörä menee hetkessä tukkoon ja jotkut sanovat, että hyvin toimii noinkin. Faktoja kaivataan, ei mitään mieletöntä MUTUA, sitä kuulee tarpeeksi muutenkin. :)


Vilkaseppas tuolta Jutut osiosta , siellä on NSR ja niin viimesen päälle selostettuna :wink:
Daim
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
3.9.2003 17:35

ViestiKirjoittanut Daim » 3.11.2003 20:55

jos ei oo liikaa vaivaa niin tonkikaa tota tietoo Hyosung cometista :wink:
Eski^
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
14.8.2003 21:59

ViestiKirjoittanut Eski^ » 5.11.2003 15:46

HARTSA-03 kirjoitti:
Haven kirjoitti:APRILIA AF1 FUTURA

Moottorin tehon edellytykset:
Dellorto PHBH28 kaasutin ja muuttuva-aukkoisen pakoaukonsäätimen tilalle asennettu kiinteä pakoventteeli, jonka venttiililaipan pituus on 43,6mm. Tunnisteena ulkoapäin tasainen laippa, jonka keskellä on 6mm:n kuusiokoloruuvi; Avainkoko 5mm.

Kuristimien tilalle:
Dellorto PHBH34 kaasutin ja R.A.V.E. (muuttuva-aukkoinen pakoaukonsäädin)


Sama juttu Replicassa!



ja eiks sport prossakin on samat kurit
Jos et tunne minua, älä tuomitse minua

-Tupac-
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 5.11.2003 22:49

Jep.
Aprilia RSV 1000 Mille
juhe
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
28.9.2003 10:48

ViestiKirjoittanut juhe » 7.11.2003 13:46

onks täällä mitään topikkia Honda NS:stä? vai onks se samallainen ku NSR? :roll:
Kundon tehari, rajoittamaton CDI, karboniittiläpät, VAKIOKAASARI
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 9.11.2003 14:59

Enska-Pappa!

Noihin AF-1 Aprilioihin vielä et siihen voi lisätä viel mallit Sintesi ja Sintesi Replica, sekä se täystehokaasari on Dell'Orto VHSB 34mm eikä phbh vai mitä sanoitkaan..=)
Aprilia RSV 1000 Mille
Musta paholainen
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
25.3.2003 20:43

ViestiKirjoittanut Musta paholainen » 9.11.2003 16:05

Periaatteessahan tonne Shadowiin vois lisätä ainaki ton putken päätykappaleen poisporaamisen ku se kummiski jonku verran ahdistaa (putken aukon halkaisija tuhinapillin poiston jälkee n. kaksinkertainen). Pientä lisää voi vääntöihin tulla, mutta tehoihin tuskin vaikuttaa sen tähdellisemmin. Tietysti äänii tulee pientä plussaa ku siinä tuhinapillissä on vielä pien äänenvaimennin.
Lil' Shovelhead of the MC Dirty Ducks 8)
Manuel
Paikkakunta:
Juupajoki
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Manuel » 9.11.2003 16:35

Gas Gas EC/SM 125 kuristimet:

Ilmanputsari auki, siellä on iso kuristuslevy, joka pitää ottaa pois.

Suuttimet isommiksi. 185 vakiosuutin, mutta minulla leikkasi tällä kiinni talvi-aikaan. Kesällä se voi olla hyvä. Suosittelen silti jotain 190.
Tyhjäkäyntisuutin MUISTAAKSENI 40.

Pako-aukon säädin. Käännä säätimen suojalevyä 180 astetta. Tämän jälkeen säädin aukeaa kunnolla.

Pakoputken alussa tukos, jonka saa pois vetämällä.