Kuristusten etsintätalkoot

Critis
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.4.2004 20:40
Kymco Hipster 125

ViestiKirjoittanut Critis » 20.7.2004 2:32

Tietääkö kukaan Kymco Hipsterin (?rajoituksista?)? Vai onko vehje sarjaa
"Onneksi olkoon! Pyöräsi on jo kuristamaton!"?
juusteri
Paikkakunta:
Timola
Liittynyt:
19.6.2003 14:36

ViestiKirjoittanut juusteri » 20.7.2004 14:08

Mites onko tommosessa vm. -94 Apriliassa putkessa mitään ylimäärästä, esim. siellä paisarissa?? Kyseessä on -94 Aprilia RS Extrema...
Öööööö...........
hJ
Paikkakunta:
Eno
Liittynyt:
1.1.2004 14:03

ViestiKirjoittanut hJ » 21.7.2004 18:27

lisäsin tuohon edelliselle sivulle lisää RD:n kuristuksia.
Eddie
Liittynyt:
21.6.2003 11:55

ViestiKirjoittanut Eddie » 21.7.2004 21:53

Listassa ei taida olla crm:ää... Kertokaapas tietävät ko. pärrän kurien sijainti. Tarvitseeko säätöihin koskea, suutinta isontaa?...
LateB
Liittynyt:
24.7.2004 15:18
Kawa eliminatorin rajoitukset

ViestiKirjoittanut LateB » 24.7.2004 15:35

tietääkö kukaan missä Kawasaki eliminator 125 rajoitukset ovat ja voiko niihin ite koskee??? Jossain siinä on rajoitukset mutta missä???
teukka88
Paikkakunta:
virrat
Liittynyt:
24.7.2004 17:47
miton kuristukset

ViestiKirjoittanut teukka88 » 24.7.2004 19:10

olis kiva tietää minkälaiset kuristukset on 03 mallin mitossa ku ei oo sitä hukkaputkee ollenkaa ja pyörä on ihan uus ajettu 8km viime viikolla hain liikkeestä et ei niitä ainakaan pois oo otettu on se sen verran laiska
jetsulleen!
auzci
Liittynyt:
20.7.2004 13:05

ViestiKirjoittanut auzci » 10.8.2004 13:30

TZR RR'95 kirjoitti:Yamaha TZR RR Belgarda

Moottorin teho alennettu 9KWiin seuraavin kuristuksin:

-kaasarin pääsuutin 170

-YPVSn servo ja vaijerit poistettu, laippa lukittu 5mm ruuvilla jolloin pakokanavan korkeus 17mm

-pakoputken juureen hitsattu 19mm kuristinholkki




Mikä suutin pitäisi laittaa ton 170 tilalle???
Don't talk till you know your shit!
Exeighter
Paikkakunta:
???
Liittynyt:
27.5.2003 17:34

ViestiKirjoittanut Exeighter » 11.8.2004 22:55

auzci kirjoitti:
TZR RR'95 kirjoitti:Yamaha TZR RR Belgarda

Moottorin teho alennettu 9KWiin seuraavin kuristuksin:

-kaasarin pääsuutin 170

-YPVSn servo ja vaijerit poistettu, laippa lukittu 5mm ruuvilla jolloin pakokanavan korkeus 17mm

-pakoputken juureen hitsattu 19mm kuristinholkki




Mikä suutin pitäisi laittaa ton 170 tilalle???

180
TZR myynnissä -> http://www.mototalli.net/19405
spada
Paikkakunta:
kirkkonummi
Liittynyt:
22.8.2004 12:01

ViestiKirjoittanut spada » 22.8.2004 12:18

tietääkö kukaa mitä kuristuksii Yamaha DT 125R/yamaha DT 125RE -04 mallissa on??
KeiJ0
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
22.1.2004 23:26

ViestiKirjoittanut KeiJ0 » 25.9.2004 15:23

Honda mbx

alkukäyrässä kuristava holkki, ilmanputsarin ja kaasarin välissä levy.

kaveri osti tollasen niin toi tiedot se osas antaa siitä.
Slarto
Liittynyt:
4.8.2004 22:38

ViestiKirjoittanut Slarto » 11.10.2004 20:15

Olisi mukava tietää mitä rajottimia/kuristuksia on Husqvarna WRE:ssä? Vm. 96-02
Jofa
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
28.10.2004 21:08

ViestiKirjoittanut Jofa » 4.11.2004 23:24

onko kawasaki eliminattorissa jotain kuristimia??tai miten se vois virittää??
samsi
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
18.3.2003 15:42

ViestiKirjoittanut samsi » 5.11.2004 11:09

Satuin tuossa purkamaan TDR:n (-95) imanputsarin ja kkasarin. Ilmanputsarissa ei kummempia kuristuksia ole, ilmanputsarin sisäpuolella olevaa putkea voisi varmaan lyhentää..? Pääsuutin oli ainakin mulla 270 tai 280. En tarkkaan muista... Eli kurit on sitten varmaan vaan putkessa jos sitten sielläkään...
...Kyllä kiihtyy...
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34
Honda CB125T

ViestiKirjoittanut Tume34 » 26.11.2004 21:26

Eli oisko kellään tietoa tuon pyörän kuristuksista, itse meinaan laittaa tuommosen vm.-81 ylöspäin. Tuolla aiemmin jo sanottiin jotain Ceebeen kuristuksista, mutta jos jollain olis kokemusta niitten poistosta ja/tai sijainnista olisi hyvä. Auttasko isomman pyörän änkkärit yhtään mitään vai kuristaisiko vielä enemmän, Jos jonkun CB350-400cc tai CX500 änkät laittas.
Dank memes melt steel beams.
Höspö
Pyörä:
Yamaha DT125R -91 <3
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
26.4.2004 17:53

ViestiKirjoittanut Höspö » 12.12.2004 15:49

spada kirjoitti:tietääkö kukaa mitä kuristuksii Yamaha DT 125R/yamaha DT 125RE -04 mallissa on??


88->99 malleissa pakoputken alkukäyrässä kuristusholkki ja kaasarissa 210 suutin (240 täysteho). Pakoaukonsäätimen servo poistettu jostain malleista ja akseli lukittu kiinni asentoon, kun sen säätää toiseen asentoon niin saa täydet tehot, tai vaihtoehtoisesti laittamalla servon ja säätämällä hakasen siihen ruuvin kohdalle.
00-03 malleissa pakoputken paisuntakammiossa puolikuun muotoinen kuristus ja putki on sahattava poikki paisarin liitos kohdasta. Suuttimesta en tiedä mutta jos siellä on 210 niin täysteho suutin on vaihdettava.
DT RE mallissa on yksi kuristus pakoputken alussa vaakasuoraan menevässä kohdassa jossa on kaksi hitsijälkeä/se kuumenee hehkuvaksi jos vähänkin ajelee reippaammin ja kuumentuneen kohdan huomaa selvästi. Toinen kuristus on että pakoaukonsäätimen kiekko johon vaijerit tulee, on yksiasentoinen ja vaijerit täytyy säätää niin että kun virrat laittaa päälle ja sitten katkaisee ne, ei pakoaukosta kokeillen sormella tunnu kynnystä pakoaukossa. Ja 240 suutin menee joka malliin kun on kuristukset pois.