Kuristusten etsintätalkoot

samsi
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
18.3.2003 15:42

ViestiKirjoittanut samsi » 22.10.2003 20:04

TDR:n rekisteriotteessa ei ole mainittu mitään kuristuksista, vain teho (9kW) on mainittu. Tietäisikö kukaan muu kuristuksia? Itse en ole tekniikkaan pärrässäni juuri tutustunut...
...Kyllä kiihtyy...
gs125
Paikkakunta:
Hyrylä
Liittynyt:
6.6.2003 19:42

ViestiKirjoittanut gs125 » 22.10.2003 23:25

Ai joo. Suzuki DR125 ja Suzuki GN125, sama homma kun geessissä. Tai ainakin sama korjaamokäsikirja, joten varmaankin sama kone, joten varmaankin samat tehot.
Rudenorth
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
7.2.2003 10:21

ViestiKirjoittanut Rudenorth » 26.10.2003 12:59

samsi kirjoitti:TDR:n rekisteriotteessa ei ole mainittu mitään kuristuksista, vain teho (9kW) on mainittu. Tietäisikö kukaan muu kuristuksia? Itse en ole tekniikkaan pärrässäni juuri tutustunut...


Voisko olla samat kurit kuin dt:ssä? ku eikös niissä ole täysin sama kone?
Marli
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
19.7.2003 17:30

ViestiKirjoittanut Marli » 26.10.2003 20:33

Mites Honda varadero ??? siihenkin vinkkei ku se ei oo listas... Honda XL125V Varadero
MXer
Paikkakunta:
Tku
Liittynyt:
12.3.2002 18:46

ViestiKirjoittanut MXer » 26.10.2003 21:20

B_Marley kirjoitti:Mites Honda varadero ??? siihenkin vinkkei ku se ei oo listas... Honda XL125V Varadero

Se on rakennettu alle 11kW:ksi, joten siitä ei sen enempää tehoa lähdekään ja kuristuksia ei ole..
Enduro-Pappa
Liittynyt:
26.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 27.10.2003 15:20

joo, laittakaas vaan noiden nelareidenkin tietoja, jos on jo tehtaalla tehty A1 -lakiin sopivaksi, niin sekin tieto on ihan OK.
Jos tuosta listasta joku merkki puuttuu: se ei ole moton vika, vaan mun laiskuutani / muistamattomuutani. Jokainen pyörä, jossa on 125 cc kone on oikeutettu tälle listalle, josta tehdään tuo Info-topic.

ja ne viisastelut ," etten tota huolis "-- voi laitaa muihin topikeihin :twisted:
Marli
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
19.7.2003 17:30

ViestiKirjoittanut Marli » 27.10.2003 19:50

Se on rakennettu alle 11kW:ksi, joten siitä ei sen enempää tehoa lähdekään ja kuristuksia ei ole..[/quote]

Kuulemma on kureja ilman putsaris ja muualla...
Zell
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Zell » 27.10.2003 20:41

Nämä "kuulemma" jutut voi sitten omasta mielestäni jättää myös pois, itse olen purkanut kaasareita myöden koko imupuolen varaderosta pois, eikä siellä ollut yhtäkään kuristusta.
< Pretty look doesn't make your bike fast, but fast does make your bike look pretty. >
samsi
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
18.3.2003 15:42

ViestiKirjoittanut samsi » 28.10.2003 14:19

JundE kirjoitti:
samsi kirjoitti:TDR:n rekisteriotteessa ei ole mainittu mitään kuristuksista, vain teho (9kW) on mainittu. Tietäisikö kukaan muu kuristuksia? Itse en ole tekniikkaan pärrässäni juuri tutustunut...


Voisko olla samat kurit kuin dt:ssä? ku eikös niissä ole täysin sama kone?


Kone kyllä voi olla sama ja varmasti onkin, mutta siihen se sitten jääkin. Paisariki on TDRssä melkein tuplasti isompi ja siinä on sitä paitsi katti... Kaasari on muistaakseni 27mm... YPVS ainaki on toiminnassa, että kurit voi olla ainoastaan ilmanputsarissa tai pakarissa. Ja onhan ne suuttimet tietysti pienemmät kaasarissa...
...Kyllä kiihtyy...
aktm47
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
13.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut aktm47 » 29.10.2003 0:20

Gilera SP-01 puuttuu vielä.

"Moottoriteho alennettu 9kw poistamalla pakoaukonsäädin toiminnasta" Pa-säätimeen on laitettu levy jossa on yksi reikä johon tulee pakoaukonsäätimen tappi. Tämä levy (tai siinä oleva reikä) pitää säätimen paikallaan.

Täystehoksi tehtäessä levy, jossa on reikä, vaihdetaan levyyn, jossa koko alareuna on pois ja näin ollen pa-säädin pääsee liikkumaan normaalisti. Suuttimiin ei tarvitse koskea.
Voikukka Rasinki ÄR YY
vartija
Paikkakunta:
Vantaa/Tikkurila
Liittynyt:
19.1.2003 21:19

ViestiKirjoittanut vartija » 29.10.2003 14:22

KMX:s on prikka alkukäyrässä. Jossain KMX:is on myös imukaulas kuri. 105 suutin täystehona.
iceman87
Paikkakunta:
nakkila
Liittynyt:
24.3.2003 16:22

ViestiKirjoittanut iceman87 » 29.10.2003 17:59

mul on tuommoinen piikinen virago ja siihen en oo keksinyt mitään mil sais tehoja ees hiukan lisää :( maahantuojakin valitti et siihen ei saa lisää tehoja. elikkä jos joku olisi ystävällinen ja laittaisi jotain vinkkejä :D
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 30.10.2003 5:03

suzuki rgf -94 kirjoitti:suzuki rgf

alennettu juottamalla pakoputken alkuosaan rajoitinrengas jonka reiän halkaisija on 30mm

pyörän säätöihin ei tarvitse koskea :retee:


Korjaamolla väittivät, että uusi suutin on tarpeen tai leikkaa kiinni.

Itse ei mitään harmainta aavistustakaan (oma vissiin toimii kuristetun suuttimella), joten jos puhun nyt ihan puuta hienää, pyydän anteeksi... :eek:

Joo, kyllä ne erehtyivät. Ellei sitten ole joku muu laittanut pienempää suutinta sinne kaasariin. Ite ajoin viimesellä Suzukillani yli 50 000 (viiskytätuhatta ) kuristamattomana ja alkuperäsellä pääsuuttimella, eikä leikannut kertaakaan.
Nyt en muista paljonko sen pääsuutimen koko pitäis olla, mutta jospa katot itse tuolta RGF -topikista. Eiköhän se siellä ole mainittu.
juhe
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
28.9.2003 10:48

ViestiKirjoittanut juhe » 30.10.2003 9:30

en nähnyt listassa honda NS:sää, mut siinä taitaa olla samaa tekniikkaa, ku NSR:ssä.......? :oops:
Kundon tehari, rajoittamaton CDI, karboniittiläpät, VAKIOKAASARI
black125
Liittynyt:
22.8.2003 20:37

ViestiKirjoittanut black125 » 30.10.2003 10:09

Mitenkäs paljon crm hondassa noita kuristuksia löytyy. Oman pitäs olla täystehonen ja vähän päälle mutta kuitenkin. Oisko hyviä tehonsaanti vinkkejä