Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Kuristusten etsintätalkoot

Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
Paikkakunta:
Muutama metri alle Rovaniemen
Liittynyt:
22.1.2011 23:32
Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiKirjoittanut Yrskä_ » 3.6.2011 18:20

kawasaki kdx kuristukset. Missä on?
Liittynyt:
15.2.2011 21:36
Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiKirjoittanut Neogale » 6.8.2011 0:37

eli honda crm vm93 kyseessä:

VARUSTETTU KAHDELLA PERÄKKÄISELLÄ ÄÄNENVAIMENTIMELLA. MOOTTORIN TEHO VOIDAAN ALENTAA 9 KW:IIN ASENTAMALLA IMUSARJAAN 1MM:N PAKSUINEN ALUMIININEN SUPISTUSLEVY, JOSSA REIKÄ HALKAISIJALTAAN 28 MM, SEKÄ VAIHTAMALLA PAKOPUTKEN PAISUNTAKAMMIO TUNNISTEMERKILTÄÄN HI KAK E1. TEHOALENNUS 9 KW:IIN OHJEEN MUKAISESTI. ENNEN TEHOALENNUSTA 19 KW.
(c)rekisteriote

supistuslevy imusarjassa on kyl yksinkertainen juttu, mutta osaakos joku neuvoa missä nää kaksi peräkkäistä kuristusta on? (álkukäyrässä, paisarissa?
Ja kannattaako/pitääkö laittaa isompi suutin kuristusten pois-oton jälkeen? (nyt taitaa olla 142 ellen väärin muista)
Liittynyt:
20.6.2008 14:42
Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiKirjoittanut Yo » 6.8.2011 20:20

Neogale kirjoitti:eli honda crm vm93 kyseessä:

VARUSTETTU KAHDELLA PERÄKKÄISELLÄ ÄÄNENVAIMENTIMELLA. MOOTTORIN TEHO VOIDAAN ALENTAA 9 KW:IIN ASENTAMALLA IMUSARJAAN 1MM:N PAKSUINEN ALUMIININEN SUPISTUSLEVY, JOSSA REIKÄ HALKAISIJALTAAN 28 MM, SEKÄ VAIHTAMALLA PAKOPUTKEN PAISUNTAKAMMIO TUNNISTEMERKILTÄÄN HI KAK E1. TEHOALENNUS 9 KW:IIN OHJEEN MUKAISESTI. ENNEN TEHOALENNUSTA 19 KW.
(c)rekisteriote

supistuslevy imusarjassa on kyl yksinkertainen juttu, mutta osaakos joku neuvoa missä nää kaksi peräkkäistä kuristusta on? (álkukäyrässä, paisarissa?
Ja kannattaako/pitääkö laittaa isompi suutin kuristusten pois-oton jälkeen? (nyt taitaa olla 142 ellen väärin muista)


Mulla on -92 crm ja siinä lukee samat ku sulla mut sillä erolla että se on jo 9kw. Olis kiva kans tietää missä niitä kureja sitten oikein on, ettei koko putkea tarvi palotella :)
Pyörä:
cagiva, aprilia rs, derbi
Liittynyt:
3.6.2011 22:52
Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiKirjoittanut jonttu-13 » 10.7.2012 20:24

Mites onko tuolla cagiva raptorin putkessa mitä kaikkee mikä kuristaa?
Pyörä:
Aprilia sx125 -09
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
6.3.2013 20:24
Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiKirjoittanut Snabb » 7.3.2013 0:19

tietääks kukaa missä ois aprilia sx125 kurit ? ;)
Liittynyt:
6.11.2005 12:16
Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiKirjoittanut kersti91 » 23.4.2013 15:13

Tietopankkiin lisätty Hyosung Comet kuristukset.
Tarkista kampiakselin stefa.
Pyörä:
Honda XL125V Varadero '05, Kymco Agility 50 vm 2008, EX Honda CBR125R '09, EX Derbi Senda DRD PRO R -06
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
31.7.2012 13:30
Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiKirjoittanut sampul1 » 11.10.2013 17:01

Cebarissahan on kumiflärpäke, ja pakoputki taitaa oll aika mehupilli?
[x]M [x]harkat [x]A1 []pysäytetty []sakot []kilvet []verot []kortti [x]kaatunut. Kaksipyöräisen kuskeja on kahta tyyppiä: Niitä jotka ovat kaatuneet, ja niitä jotka eivät VIELÄ ole.
Pyörä:
Aprilia MX 125 2007, Gilera runner SP50, Aprilia RS 257, Cagiva Mito 1991
Liittynyt:
25.11.2012 22:35
Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiKirjoittanut MX_125 » 2.1.2016 17:52

Aprilia SX/MX on melkeimpä samat kurit kun noissa AF1 ja RS malleissa. Eli Putkessa syvällä kuristuslevy, kiinteä pakoaukonlaippa ja kuristavat suuttimet kaasarissa (SX ja 06--> RS)

Eli TT:ks saamiseks vaaditaan joko uusi putkisto tai että ottaa vanhasta putkesta kurit pois. Sitten joko muuttuva pakoaukonsäädin eli sähköinen RAVE 1 tai pneumaattinen RAVE 2. Ja uudemmissa 06--> RS/SX TT osat kaasariin. Tietty toinen vaihtoehto on etsiä VHSB 34 LD joka on se alkuperäinen aprilian virityskaasari.

Uudemmissa SX/RS malleissa eli 07/08 eteenpäin on myös kuristava ECU eli sen joutuu porata että saa sähköisen RAVE:n toimimaan. RAVE 2 toimii suoraan ilman poraamista.

MX malleissa on myös se kierroksia rajoittava dippi CDI:ssä mutta omien tietojeni mukaan se on otettu jo ennen myyntiä tai jo ensimmäisessä huollossa pois maahantuojan/jälleenmyyjän puolesta.

Yksi kuri ainakin MX malleissa on vakio änkkä. Joka toimii oikeastaan katalysaattorina. Uudemmissa SX:sissä on änkän sisällä ihan suora putki.