Kuristusten etsintätalkoot

Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
21.6.2004 17:05
rs 125

ViestiKirjoittanut NiXu » 12.11.2005 17:12

vaatiiko tt rs rave:n? vai pelittääkö ilmanki?
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
19.12.2003 17:05
Re: rs 125

ViestiKirjoittanut Sieni » 12.11.2005 17:21

niksa89 kirjoitti:vaatiiko tt rs rave:n? vai pelittääkö ilmanki?

Pelittää kyllä, tehot ilman laippaa/katkastulla laipalla on samat ku ravellaki, mut rave parantaa alavääntöä roimasti. Ikävä ajaa ilman.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 8:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 15.11.2005 10:52


Cagiva Freccia 125

Kaasuttimen kansi matala (luisti ei nouse aivan ylös) myös pieniä kaasuttimia Dellorto PHBH 28 ND, pääsuutin 135.
Pieni pääsuutin.
CTS lukittu alas.
Joissakin Freccioissa on kuristuksia myös pakoputkessa, ei kuitenkaan alkuperäisasennuksena.

Täysteho-osat: CTS säätömoottori, Dellorto PHBE32 kaasutin, pääsuutin 120-135, tyhjäkäyntisuutin 65
Kuristuksien poiston jälkeen kaasuttimen sekä öljypumpun säätö on aiheellista.

Huom! Samoin jos pyörä kuristetaan tällä tavoin, on öljypumpun tuottoa lisättävä ja kaasuttimen pääsuuttimen oikeasta koosta varmistuttava konevaurion välttämiseksi.


Tämä siis tuolta kevytmoottoripyörien kuristukset osiosta.

haluisin huomauttaa, että freccian TEHDASVAKIO kaasutin on phbh28rd, tuo 32mm on gileran juttuja, ei cagivan!
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
5.2.2005 19:37

ViestiKirjoittanut kop-O-nen » 21.11.2005 13:33

Cagiva Raptoria/Planettia ei näköjään listassa ole, vai onko niissä täysin sama tekniikka kun mitossa? Putkihan on ainakin erillainen...
You got to acchieve what you believe in before you leave up in a coffin..

-Honda CB600F Hornet
Liittynyt:
26.1.2002 2:00

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 22.11.2005 6:57

kop-O-nen kirjoitti:Cagiva Raptoria/Planettia ei näköjään listassa ole, vai onko niissä täysin sama tekniikka kun mitossa? Putkihan on ainakin erillainen...


kyllä se tuolla on sanottuna:
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=27210

tämä on se keruu-topik, johon voi niitä löytämiään kuristustapoja laittaa. Tuonne suljettuun niitä päivitetään..kun sille päälle satutaan.
Toinen paikka minne jokainen voi omat tietonsa päivittää omin näppärin sormin on tuo Motowikin kuristusohjeet.
Pyörä:
Yamaha R1 ja Husaberg FC 550
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.5.2004 8:25

ViestiKirjoittanut Peltsii| » 22.11.2005 20:54

E-P, muistuttaisin edelleen, jos viitsisit korjata kevytmoottoripyörien kuristukset infosta virheellisen tiedon, cagiva freccia 125 täysteho kaasutin EI ole dellorto PHBE32, vaan dellorto PHBH28rd


Muut tiedot ja suutinkoot olikin sitten oikein ;)
Pyörä:
pikkuveljen TZR
Paikkakunta:
Paimio
Liittynyt:
11.5.2005 18:35

ViestiKirjoittanut RallyS1 » 25.11.2005 17:50

Infoon voisi myös lisätä että Skyteam = Usatec

Ja eikun tutkimaan omaa pakoputkea :D.
"Kyllä tää o hyväksytty mut sä ajat liian varovasti.... "
---------------------------------------------
http://www.paiua.net
http://www.arosolutions.com
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.5.2005 13:33
rieju smx 125 ?? onko kureja kyseisessä vehkeessä ollenkaan?

ViestiKirjoittanut larsgjuswhits » 16.12.2005 15:10

rieju smx 125 ?? onko kureja kyseisessä vehkeessä ollenkaan?
vai onko se kone vaan sellanen että siitä ei enempää irtoa tehoa siinä on jammun kone=? 4t
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
29.5.2005 13:33
rieju smx 125

ViestiKirjoittanut larsgjuswhits » 16.12.2005 15:22

Pieni vinkki: Nelarien omistajat kokeilkaas Googlella tai Altavistalla etsiä muualta maailmasta oman pyöränne sivuja, Jos jostain löytyy sama peli ja eri teholukemat, niin sitten voi alkaa miettiä, mikä on erona Suomessa myytyn peliin? Yleensä ei eroa löydy, sillä niitä ei ole kuristettu.
Virittää kyllä voi, mutta se on taas 4-tahti viritys-topikin tai oman merkki-topikin juttuja.



no katsoin riejun sivuilta että siinä ois se 11kw mutta rekisteri otteessani lukee 7,9kw?? eli siinä on oltava kuristimia?? vai ootteko eri mieltä?
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
30.3.2003 11:16
KTM egs

ViestiKirjoittanut Mikkoo » 2.1.2006 19:36

kaasarin korkissa/hatussa on kiinni tappi joka estää luistin nousua. luisti nousee vain ½ väliin ja näin ollen kaikkia tehoja ei käyttöön saada.

editoikaa joku parempaan muotoon jos on huono tai epäselkee. mutta näin ainakin tietoo lisää kun KTM egs:stä ei näyttäny tua mitään olevan...
Liittynyt:
28.10.2005 9:57

ViestiKirjoittanut since » 7.1.2006 19:13

niin siis onko derbi 125 SM.ssä kureja vai ei? kun ota tuosta nyt selevää... :/
M: Derbi Senda SM 125cc -05
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
24.6.2004 18:37

ViestiKirjoittanut Latexdude » 7.1.2006 21:06

since kirjoitti:niin siis onko derbi 125 SM.ssä kureja vai ei? kun ota tuosta nyt selevää... :/

Ei mitään muuta kun 2 ylimääräistä tahtia... ;)
Paikkakunta:
sauvo
Liittynyt:
10.3.2004 19:56

ViestiKirjoittanut Nitro jaguar » 22.1.2006 16:40

Olenko mä nyt ymmärtänyt oikein, että normaalissa Yamaha TZR ja Tzr rr belgardassa on samanlaiset kuristukset? Ostin saksasta just tollasen tzr rr belgardan, pitäis katsastaa se, mutta tehot on liian suuret. Eli miten mä kuristan sen siihen 9kW?
Pyörä:
Ktm 520 exc
Paikkakunta:
Sauvo
Liittynyt:
20.3.2005 1:15

ViestiKirjoittanut Aaltonen » 22.1.2006 20:52

Nitro jaguar kirjoitti:Olenko mä nyt ymmärtänyt oikein, että normaalissa Yamaha TZR ja Tzr rr belgardassa on samanlaiset kuristukset? Ostin saksasta just tollasen tzr rr belgardan, pitäis katsastaa se, mutta tehot on liian suuret. Eli miten mä kuristan sen siihen 9kW?


Luulis että helpoin tapa olis kuristaa se putkesta,mut en sit tiedä mitä ne vaatii siellä katsastuksessa..
Liittynyt:
3.7.2004 20:21

ViestiKirjoittanut .Moottori. » 25.1.2006 8:28

Onko kenelläkään tietoa Suzuki Gt:stä?
____________________