Kuristusten etsintätalkoot

Liittynyt:
24.4.2005 7:19
Re: Kymco Hipster 125

ViestiKirjoittanut isoveli » 16.5.2005 15:36

Critis kirjoitti:Tietääkö kukaan Kymco Hipsterin (?rajoituksista?)? Vai onko vehje sarjaa
"Onneksi olkoon! Pyöräsi on jo kuristamaton!"?

Samaa hommaa kyselisin. Tai edes jotain sivuja joissa olisi kyseisestä pyörästä jotain tietoja, kun ei ite löydä oikein mitään...
Liittynyt:
20.5.2004 22:24
derbi senda 4t

ViestiKirjoittanut Osjur » 16.5.2005 19:14

Voisko joku viisas kertoa mitkä kuristukset on derbi senda 4t vm. 2004? sen verran olen kuullut että se on Cityflyn koneella. 4
Liittynyt:
3.5.2004 18:35
Re: derbi senda 4t

ViestiKirjoittanut Kotard » 16.5.2005 21:12

Osjur kirjoitti:Voisko joku viisas kertoa mitkä kuristukset on derbi senda 4t vm. 2004? sen verran olen kuullut että se on Cityflyn koneella. 4


ei siin oo kureja
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
12.5.2005 15:08
Sachs X-Road

ViestiKirjoittanut |onu » 26.5.2005 15:38

Kertokaas onko Sachs X-Road:issa enemmän tehoa kuin se 11kw ja missä kuristukset on?
Liittynyt:
27.5.2005 16:54

ViestiKirjoittanut klrp » 27.5.2005 16:56

Rieju Smx 125, kiitos. :)
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
30.6.2004 20:58

ViestiKirjoittanut joonkarp » 27.5.2005 23:36

nii eli onkos tossa honda varaderossa mitään kuristuksia?
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2003 19:39

ViestiKirjoittanut Ribee » 28.5.2005 11:59

Nelareissa ei ole yleensä kuristuksia. Toi sanottiin ekalla sivulla ainakin varaderon kohdalla jo...
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
27.5.2004 17:22

ViestiKirjoittanut miksu- » 29.5.2005 9:08

Lukeeko RS:n putkessa jossain onko se kuristettu vai kuristamaton malli?
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.10.2004 12:38

ViestiKirjoittanut Stiir » 30.5.2005 8:41

uuemman mallin räsässä taitaa ainaki olla kuristettu putki, vanhemmasta kopasta en tiiä.
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.9.2004 17:54

ViestiKirjoittanut Elazi » 30.5.2005 9:02

Ihan ensimmäisellä sivulla on 98-> räsästä noi kuristukset.. mutta en tiiä onko se sitten se uusin? =)
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
27.5.2004 17:22

ViestiKirjoittanut miksu- » 30.5.2005 12:15

Tuo on vm.98...
Liittynyt:
26.4.2005 14:22

ViestiKirjoittanut HondaMan1989 » 1.6.2005 14:03

Tietääkö kukaan missä Honda XR125L:ssä on kuristuksia ja älkää sanoko ettei oo koska tiiän et siin on vaikka se onkii nelari.
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
9.5.2004 21:06

ViestiKirjoittanut Niskalaukaus » 1.6.2005 14:31

Mistä tiedät että siinä on kuristuksia jos et tiedä missä ne on?
ja enpä usko että on.. Tai luultavasti liian pieni kaasari ja liian ahdas putki..
Lets take a long ride far far away, and maybe long long walk back..
Liittynyt:
26.1.2002 2:00

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 1.6.2005 15:31

Pieni vinkki: Nelarien omistajat kokeilkaas Googlella tai Altavistalla etsiä muualta maailmasta oman pyöränne sivuja, Jos jostain löytyy sama peli ja eri teholukemat, niin sitten voi alkaa miettiä, mikä on erona Suomessa myytyn peliin? Yleensä ei eroa löydy, sillä niitä ei ole kuristettu.
Virittää kyllä voi, mutta se on taas 4-tahti viritys-topikin tai oman merkki-topikin juttuja.
Pyörä:
Z1000
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
5.3.2004 17:58

ViestiKirjoittanut Pakalen » 2.7.2005 22:44

Mikä toi putki on mikä menee vakioputken alusta, luultavasti ilmanputsariin, en ole varma. mutta siitä kumminkin haarautuu pieni erillinen putki ja teharissa ei ole sellaista????????????????????????????

KYSEESSÄ ON RS 125 -04!!!