Kuristusten etsintätalkoot

Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.2.2004 1:49

ViestiKirjoittanut BläkDeth » 14.12.2004 16:03

Kertokaas Honda XR kuristuksia...
Siitä yli mistä aita on matalin... Haisaid spesialist!
Paikkakunta:
lohja
Liittynyt:
19.4.2004 20:48

ViestiKirjoittanut jykke » 26.12.2004 17:49

Saha1 kirjoitti:Kertokaas Honda XR kuristuksia...

virallisia kuristuksia ei tietääkseni ole, kun se on rakennettu noille nykyisille tehoille. tietenkin putken ja ilmanputsarin avartamisella voi saa noin 1hepan lisää.....
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
9.5.2004 21:06
Yamaha RD 125 LC -85

ViestiKirjoittanut Niskalaukaus » 7.1.2005 18:25

Yamaha RD 125 LC -85 Eli EI YPVS
Erik. ehdot:
Moottorin teho alennettu 9,48kw:iin muutossarjalla.
Ilmanpuhdistimeen asennettu kuristuslevy, jonka reiän ulkohalkaisija on 39mm. Pakopukteen asennettu kuristusholkki jonka reiän halkaisija on 19mm.
Kaasuttimen pääsuutin vaihdettu kokoon 150

Elikkäs tossa on mun rek. otteen kuristukset.
Ja voiskohan joku kertoa ton vuosimallin täystehon suuttimen koon?
Ja enduro-pappa varmaankin lisää tän siihen infoon, eikö vain :)
Lets take a long ride far far away, and maybe long long walk back..
Liittynyt:
26.1.2002 2:00
Re: Yamaha RD 125 LC -85

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 8.1.2005 14:01

Niskalaukaus kirjoitti:Yamaha RD 125 LC -85 Eli EI YPVS
Erik. ehdot:
Moottorin teho alennettu 9,48kw:iin muutossarjalla.
Ilmanpuhdistimeen asennettu kuristuslevy, jonka reiän ulkohalkaisija on 39mm. Pakopukteen asennettu kuristusholkki jonka reiän halkaisija on 19mm.
Kaasuttimen pääsuutin vaihdettu kokoon 150

Elikkäs tossa on mun rek. otteen kuristukset.
Ja voiskohan joku kertoa ton vuosimallin täystehon suuttimen koon?
Ja enduro-pappa varmaankin lisää tän siihen infoon, eikö vain :)



kIITOS! JA MULLA OLI TÄMMÖISET TIEDOT MAPISSA:

Yamaha RD 125LC 1985-87
Kaasutin Mikuni VM 26 SS Pääsuutin 190 Mikuni TM 32 SS Pääsuutin 210

Ja nämä tietty täystehosten tiedot.
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
9.5.2004 21:06

ViestiKirjoittanut Niskalaukaus » 8.1.2005 17:11

Juuei mitään.. Olkaa hyvät vaan, joku tua jossain kyselikin että millä RD A1 tehoiseks niin siinä vastaus.
Ja kiitos Enduropaapalle noista suuttimien tiedoista.. Pistää vaan ihmetyttään että mistä ihmeestä sä noi kaikki teidät? :D
Lets take a long ride far far away, and maybe long long walk back..
Liittynyt:
26.1.2002 2:00

ViestiKirjoittanut Enduro-Pappa » 9.1.2005 7:13

Joo, joku joskus luuli, että koulussa opetetaan se, mitä jotkut viisaat on joskus oppineet.
Mulle sattui sellaiset opettajat, että ne opetti, ettei kaikkea tarvitse tietää. Mutta sitten ne sen sijaan opetti, että pitää oppia etsimään tietoa, eli tietää missä se tieto on.
Nämä tiedot pääsuuttimista on esim: Autodata, Moottoripyörien säätöarvot kirjassa. Josta ne olen kopioinut.

Idea tästä topikista lähti siitä oivalluksesta, että tieto Suomessa käytetyistä piikkien kuristustavoista on ainoastaan piikkien omistajilla,- ei muualla, joten kerätään ne sitten yhdessä tänne.
Tämähän on tietääkseni ainoa MP-foorumi jossa ko. asiaa on edes yritetty toteuttaa. Eli olette tekemässä MP_historiaa, arvoisat kanssapiikittäjät- --
30-vuoden kuluttua kysytään MP-tietokilpailussa: Missä toteutui ensimmäisenä Suomessa erilaisten kuristustapojen luettelointi?" heh.heh
( omakehu vähän haissee...)
Pyörä:
Kawasaki zzr 1100
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
24.4.2004 15:34

ViestiKirjoittanut solikkamies » 10.1.2005 21:40

Jos joku on löytänyt tosta kymco zingistä mitään kuristuksia, niin vois laittaa tähän kanssa :) .
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
23.1.2005 1:12

ViestiKirjoittanut ZenitH » 24.1.2005 23:45

KTM EXC 125

Kuristukset: Holkki sekä katalysaattori pakoputkessa, näkyvät heti alussa. Ilmanputsarin päällä muovikoppa, jossa pieni aukko. Suuttimiksi kannatta vaihtaa kuristuksien pois ottamisen jälkeen:
Tyhjäkäynti 48, Pääsuutin 190, NOZ E neula. (Suuttimien tiedot RacingBikeltä)
Liittynyt:
4.8.2004 21:38

ViestiKirjoittanut Slarto » 22.2.2005 9:34

Honda CRM. Pitää vaihtaa täystehoputki ja ilmeisesti änärissä oleva katalysaattori myös kuristaa. Suutin pitää vaihtaa isompaan.
Paikkakunta:
iisalmi
Liittynyt:
3.2.2005 19:58

ViestiKirjoittanut KTH » 28.2.2005 19:03

Mulla olis rieju smx 125 -03 4tahti. tietääkö joku miten sitä saa viritettyä
Paikkakunta:
Eno
Liittynyt:
1.1.2004 13:03

ViestiKirjoittanut hJ » 28.2.2005 19:58

KTH kirjoitti:Mulla olis rieju smx 125 -03 4tahti. tietääkö joku miten sitä saa viritettyä


kyllä keinot aina löytyy. pitää vaan osata löytää oikea paikka kysellä:

http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... &start=360
Paikkakunta:
Mynämäki
Liittynyt:
22.12.2004 21:38

ViestiKirjoittanut Sam89 » 9.3.2005 18:41

Nii, pitäis saada tietoo et mites tollast Aprilia Tuonoo kannattais virittää???
Kesäöitä odottelen...
Paikkakunta:
valkeala
Liittynyt:
6.9.2004 16:37

ViestiKirjoittanut hydro » 15.3.2005 22:06

Sam89 kirjoitti:Nii, pitäis saada tietoo et mites tollast Aprilia Tuonoo kannattais virittää???


Eiköhän ole sama kone kuin räsässä, tehoputkea, 34mm kaasari, rave.
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
29.8.2004 15:18

ViestiKirjoittanut mikaN » 16.3.2005 18:07

Olen ostamassa kuristamatonta putkea Dt:seen koska en halua pillkkoa alkuperäistä,pyörän vuosimalli on 2003.
Olen saanut tietoa että pääsuutin pitäisi vaihtaa kokoon 240,mutta myös sellaisen tiedon että justiin 2003 vuosimallissa on vakiona 240 suutin,pitääkö sitä silti suurentaa?
:twisted: jee jee jorma
Paikkakunta:
Perse
Liittynyt:
10.6.2004 15:11

ViestiKirjoittanut mitox » 17.3.2005 9:30

voisko joku kertoo jos tietää ni mistä löytyis kaikkien piikkien täystehotiedot?? (pääasiassa kyykyt)
moon mulkku