Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Yamaha DT viritys/tekniikka

Liittynyt:
1.6.2015 15:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Djäbs » 23.12.2016 13:48

Morjens pytty on porautettu proxi 0.50mm ylikoon männälle niin onko ne todellisuudessa 0.50mm? Kuin wössner myy toisen ylikoon mäntiä niin ne on 0.44mm eli onko proxi männätki todellisuudessa 0.44mm vai onko niissä tosiaa sitten eroa, että ei uskalla laittaa wössneri mäntää pytylle joka on porattu tuolle proxi mänälle
Liittynyt:
11.6.2016 15:46
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut mikko222 » 25.12.2016 1:00

mitäs kaikkea kaasarissa pitäisi säätää ja mihin suuntaa, kun pyörä ei ota kierroksia kunnolla ja tuntuu hyvin tukkoiselta, tulppa oli musta ja öljyinen ja savu oli kans mustaa
Liittynyt:
1.6.2015 15:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Djäbs » 25.12.2016 19:26

Jos se on itekseen alkanut tekee tuota niin kuulostaa aika paljon siltä, että kytkinpuolen kampiakseli stefa on mennyt
Pyörä:
Yamaha DT125R -91 <3
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
26.4.2004 16:53
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Höspö » 9.1.2017 11:19

Djäbs kirjoitti:Morjens pytty on porautettu proxi 0.50mm ylikoon männälle niin onko ne todellisuudessa 0.50mm? Kuin wössner myy toisen ylikoon mäntiä niin ne on 0.44mm eli onko proxi männätki todellisuudessa 0.44mm vai onko niissä tosiaa sitten eroa, että ei uskalla laittaa wössneri mäntää pytylle joka on porattu tuolle proxi mänälle


Joo itsekkin pähkäilin joskus samaa kun oli pytty porattu tietylle männälle.

Se männän koko ilmoitetaan sylinterin porauksen koolla mihin se pitäisi sopia.

Mulla on mennyt 6-7 mäntää jo tuon vekottimen läpi niin on tullut ihmeteltyä miksi mäntä on aina pienempi mitattaessa kuin se ilmoitettu koko, se on se poraus :lol:

Sitten tuohon savutus ja tukkoisuus juttuun vielä, mulla meni joskus stefa kytkinpuolelta ja pyörä teki aivan samaa eli ihan törkeän paksu savu tuli putkesta ja haju oli aivan karmea eikä saanut kuin 80-90 vauhtia vaikka pyörä on TT :) Ei myöskään pysynyt kunnolla käynnissä.

E: Tuo Djäbsi:n mittaama 0,44 antaisi välykseksi juuri tuon 6 satkua mitä moni koneistamo laittaa näille. Service manuaalissa luki muistaakseni 0,045-0,055mm suositelluksi välykseksi mutta 0,06mm oli itsellä Proxi 10 500km kunnes männänrengas meni poikki ja männästä lähti palanen 8)


Auto kuvia
cron