Poliisit

Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.9.2012 0:01

Jos vaikka opettelisit ihan ensimmäiseks tuottamaan selkeetä tekstiä. Ja suosittelen vaihtamaan nickin jos ihan oikeesti aattelit jonkun vastauksen saada. Nickin ja tekstin perusteella itsellä jyskyttää takaraivossa "don't feed the troll".

Ensinnäkin, ne ei kysele yli 15v mitään äitin puh. nro, toiseksi, miten se kumin puhkeaminen liittyy jalkakäytävällä ajamiseen? Enkä tiedä millasta porukkaa siellä logistiikalla on, mutta tollasella tekstillä ei pääsis ylä-asteelta pois.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Riptide
Pyörä:
Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
14.11.2011 19:30
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Riptide » 9.9.2012 0:02

Toivotaan nimittäin kyllä muute vituttais!" siis se jos ne soittaa vaa mutsille ni se on pientä koska vanhemmat tietää et ajelen tolla kylillä kun oma aerox rempassa.. Eli jos ei antanu sakkoja vähän vaikuttaa paremmalta mahollisuuelta päästä kuin ''koira veräjästä'' Jännittää odottaa maanantaihi.. tuskin sunnuntaina vaivaa tälläsillä asioilla varmaan arkipäivänä soittaa..

No just nii arvostellaa vaa nimen perusteella mitä vitun seksuaalist merkitystä mun nickillä on ja mulla vittu aikaa, jaksamista, osaamista, kiinnostusta alkaa kirjotteleen oikein ku halusin vaan tietää nopeesti jos jollakulla on käyny vastaavaa tai tietää asiasta jotain.. Ja yritin vaa selitellä niille jotain mahollista että ei nyt lykkääntyis toi kortti.. tullu äidinkielen tunnit nukuttua.. 6.... ja vastauksia ropisi jo tässä ajassa 2 eli kyllä nähtävästi ihmiset ymmärtää vähän paskempaakin kirjotusta.. Anteeks nyt sulle sitten jo tää häiritsi niin paljon. :roll:

ei kysele äitin puh numeroa yli 15veeltä.. No multa ainakin kysyi..
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
RE: Poliisit

ViestiKirjoittanut Gogge » 9.9.2012 0:38

Joo sori, trolli scan taisi näin yö aikaan piipata väärän henkilön kohdalla. Noinkin pitkää viestiä on vaan vähän ikävä lukea ilman kappalejakoa yms. Mutta älä huoli, pahempaakin on nähty.

Jos ei paikan päällä mitään tullut, niin tuskin tulee vastakaan. Ehkä saattaa soittaa äipällr mitä se äitin pikku enkeli on taas mennyt tekemään, tuskimpa.

Sakkoa ja kortin lähtö tosta voinee seurata. Suorituskiellosta en oo ihan varma, mutta tuskin sitä. Näin ollen taisit päästä "varoituksella".
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Riptide
Pyörä:
Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
14.11.2011 19:30
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Riptide » 9.9.2012 0:45

Toivottavasti! :P Ja vois sitä alkaa jo tässä vaiheessa opetella vähän panostamaan tekstiin mutta ei nyt vaan malttanut kun piti saada vaan äkkiä tietoa!
Haatsi
Pyörä:
Oliskin.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.4.2005 22:21
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Haatsi » 9.9.2012 0:53

Ööö.. Oot tällä hetkellä 16. Ja sanot että joudut lopettamaan kuljetusalan opiskelut mikäli saat vuoden suorituskiellon? Ethän saa muutenkaan B-korttia tai mitään muutakaan korttia kuin vasta kahden vuoden päästä..?

Kyllä ne sitä äidin puhelinnumeroa kyselee alle 18-vuotiailta.
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Stål » 9.9.2012 0:58

Kyllä kysellään alle 18 vuotiailta joo. Ja liha mestarilla ei ollut a1 korttia? Siksi kyseli? Tuskin tuosta mitään. En tiedä saako poliisi edes kirjotella sakkoja jälkikäteen, olisivat varmaan rustanneet sakkoa paikanpäällä jos olisivat sakkoa kirjotelleet. Suorituskieltoa on ainakin sen ajan kun kortti on hyllyllä. Pidempään jos esim. ajaa kortitta. Jos nyt kyseessä oli rekisteröimätön krossi niin en tiedä onko se sitten kortitta ajo vai ei.
Husaberg FS 570
Riptide
Pyörä:
Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
14.11.2011 19:30
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Riptide » 9.9.2012 1:04

Niin siis ei ole mitään korttia, ei antanut sakoa kysy tiedot toivottivat jatkoja ei ainakaan sanonut mitään että lykkääntyis eikä antanut sakkoja niin ainakin ite ajattelin että tuskin tulee mitään mutta tulinnpaha nyt kuintenkin kirjoittelemeen tänne varmuuden vuoksi

Ja tosta kuljetusala jutusta, mun pitää tänvuoden sisällä suorittaa traktori kortti et saan jatkaa tuolla, se vaaditaan, ja tonne ei pääse jos on mitään rikkeitä liikenteessä, tai siis sakkoja. tai vastaavia, sanoin näin meidän opettajamme. mutta oikeestaan sillä ei oo väliä että saisinko tuolla jatkaa, oon kuitenki vaan kokeilemassa meen ehkä kuitenkin takas startille ja keksin jotain muuta ei toi kuitenkaan oo mun juttu..

Ja aloin noista jutuista puhumaan nyt vaan niille että paremmat mahikset päästä pälkähästä kun sanoin että joudun lopettamaan noi hommat jos nyt tästä tulee jotain. eli sekin ehkä autto, en tiedä no se selviää. :P Oli molemmat ihan asiallisia joku nuori kaveri ja vähä vanhempi mies. Ja tuosta vielä, jos se nyt likkääntyis se kortti, eiks niitten pitäis antaa sakot kortitta ajosta, ties mistä muusta? vai voiko muka antaa suorituskieltoa ilman sakkoja, tai muita rangaistuksia?
drifter4samp_2
Pyörä:
Yamaha WR125x
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
11.8.2012 8:26
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut drifter4samp_2 » 9.9.2012 1:12

eiköhä ne poliisit kysy jonku vanhemman numeroo koska on silti viel alle 18, näin ainakin itse luulisin...
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 9.9.2012 1:17

Ei tosta mitään enää tule, poliisilla on velvollisuus kerto jos jotain ilmoituksia alkaa tekemään et kortti lähtee yms.

Ja logistiikka on helvetin hyvä työllistymisen kannalta, että älä mietimättä lopeta jos oot sinne päässy kun hankala noista starteista on pois päästä jos todistus keskitasoa tai huonompi, nimimerkillä kokemusta on ja oli hilkulla olla pääsemättä mihinkään.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Riptide
Pyörä:
Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
14.11.2011 19:30
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Riptide » 9.9.2012 1:24

No kuitenki 7,5ka Halusin Lvi:alalle ja pisteet riittäis tänä vuonna.. kuitenki sitte ku noita mutsin ja faijan juttuja kuuntelee ei mikään paras ammatin valinta kun vois parempaakin päästä.. pitää vielä miettiä (;

Mut joo, hyvä jos asian pitäis olla noin. pääsee nukkumaan hyvillä mielin :P
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 9.9.2012 1:29

Haatsi kirjoitti:Ööö.. Oot tällä hetkellä 16. Ja sanot että joudut lopettamaan kuljetusalan opiskelut mikäli saat vuoden suorituskiellon? Ethän saa muutenkaan B-korttia tai mitään muutakaan korttia kuin vasta kahden vuoden päästä..?

Kyllä ne sitä äidin puhelinnumeroa kyselee alle 18-vuotiailta.
Itse kans kuljetusalalla, yks jo potkittu ja toinen odottaa päätöstä. Molemmilla syynä kortin lähtö. Kummallakaan ei B-kortti siirry, mutta kai se on periaatteellisista syistä. Alalla kun odotetaan virheetöntä liikennekäyttäytymistä.
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 9.9.2012 1:33

Juu, tarkkaa hommaa mut ei sielläkään pilkuntarkkoja olla, mutta hirveemmin ei mitään saa olla.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 9.9.2012 1:43

Sen oon huomannu että pari kortin menetystä ja kymmenkunta sakkoa ei haittaa jos perheessä on kuljetusliike. :D
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 9.9.2012 10:33

Mut pysäytettiin viime vuonna ja kysy rekisteriotteen vaan ja sit kysy yhtäkkiä et missä asun ja isän nimen ja puhelinnumeron :lol: Olin vähän että watdafuq mutta annoin ne sille :D No sitten jälkeenpäin yks sen poliisin tuttu sanoi mulle että musta oli soiteltu poliisille niin siks otti tietoja ylös :lol:
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Poliisit

ViestiKirjoittanut Stål » 9.9.2012 12:29

Mä oon joskus nähny sen vantaan partion ;)
Husaberg FS 570