TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
He1kk1
Pyörä:
RS50 siirtyi siskolle, GPR125 ajossa.
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
19.8.2008 21:28

ViestiKirjoittanut He1kk1 » 8.9.2009 22:03

Roub kirjoitti:En nyt tiedä onko oikee alue tälle, mutta:
Luin wikipediasta, että:
Kevytmoottoripyörä on moottoripyörä, jonka sylinteritilavuus on yli 50cm3 mutta korkeintaan 125 cm3.

Ja sitten sielä luki vielä:
Kevytmoottoripyöräkortilla saa kuljettaa korkeintaan 11 kW (15 hv) tehoista pyörää.

Niin eikös toi alempi sillon tarkota, että jos kuristat 250cc pärrän 11kw/15hp, niin saat sillon ajaa sitä A1-kortilla? :P Kun eikös se ton alemman väittämän mukaan ole niin? 8)
Vähän turha kysymys, mutta haluisin tietää :)

A1-kortilla saa kuljettaa moottoripyörää jonka kuutiotilavuus on max. 125cc ja teho max 11kW. Molempien kriteerien pitää täyttyä, että se luokitellaan kevariksi.

Joo kyllä minä tiedän, ettei tartte TT-Kevarilla poliiseja pelätä, mutta pelkään pahaa isäpuolta, joka vie avaimen -> ajan vara-avaimella -> se ottaa vakuutuksen pois :itku:
Palexd
Pyörä:
Honda CBR 600cc & Thumpstar
Liittynyt:
31.5.2006 8:13

ViestiKirjoittanut Palexd » 12.9.2009 16:19

Vähän viritetty. Gianellin putki, taitaa olla Hussen vaimennin, sit on Boyesenin läpät ja voipi olla välitki vaihdettu.
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
w00tz
Liittynyt:
23.3.2008 15:25

ViestiKirjoittanut w00tz » 15.9.2009 14:37

TT. kurit pois, isompaa siitintä ja pienempää takaratasta.
asd
Juustus
Pyörä:
Kawasaki ZX-6R -04
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
30.7.2008 1:03

ViestiKirjoittanut Juustus » 15.9.2009 17:01

EvilPeter93 kirjoitti:Pyh... Lyhennettiin ja öljyttiin tänään isäpuolen kanssa GPR:n ketjut niin samalla se mainitsi, että oli kössinyt minun sulakkeen. Sit perään huus "Jos vielä löydän sulakkeen niin pyörä menee ajokieltoon." pahis :paha:


Äkkiäkös sen sulakkeen nappaisi omaan taskuun ajojen jälkeen ja laittaisi takaisin kun on tarve... 8)
Kuvia uusista ja vanhoista ajopeleistä: Gilera SMT, Aprilia MX 125 ja CBR 600
Pappis79
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
22.8.2008 16:24

ViestiKirjoittanut Pappis79 » 16.9.2009 17:35

Täystehohan tuo DT on, ei kai näillä kukaan A1-tehoissa aja? ;)
Epi_
Pyörä:
detsi 125 07
Paikkakunta:
Asikkala
Liittynyt:
28.3.2007 17:29

ViestiKirjoittanut Epi_ » 16.9.2009 20:20

Palexd kirjoitti:Vähän viritetty. Gianellin putki, taitaa olla Hussen vaimennin, sit on Boyesenin läpät ja voipi olla välitki vaihdettu.
Ihan giannellin oma vaimennin dt:seen toi on.
Palexd
Pyörä:
Honda CBR 600cc & Thumpstar
Liittynyt:
31.5.2006 8:13

ViestiKirjoittanut Palexd » 16.9.2009 20:29

Ai, entine omistaja sano että vissii Hussen, oli ostanu pelkän putken ja eriksee änkän.. No, tulipa nyt selväksi :) Kuitenki samanlaiset äänet ku vakiomopoissa :(

E: No nyt (18.9.) voi vasta tosissaan sanoa että viritetty kevytmoottoripyörä, kaasari on säädöissä ja alkaa pikkuhiljaa liikkua niin kuin kevarin kuuluukin, liian pitkät välit tosin vielä.. Viriä siis Giannelli putki, Boyesen läpät, ilmansuodattimen imuputkea lyhennetty ja liian pitkät välitykset.
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
Tikiki
Liittynyt:
3.1.2009 21:45

ViestiKirjoittanut Tikiki » 19.9.2009 1:21

Viitiskö joku selventää mitä tt meinaa?
Decide
Pyörä:
Paddock!
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
21.2.2008 12:36

ViestiKirjoittanut Decide » 19.9.2009 1:23

TäysTuho, TäysinTyhjä, TäysiTehonen sillä monta nimeä, yleisesti tarkottaa siis kuristamatonta vehjettä.
http://www.moottorit.net Nelipyöräisten keskustelupaikka!
JoN!i
Pyörä:
Ktm 125cc exc
Liittynyt:
22.8.2009 21:23

ViestiKirjoittanut JoN!i » 19.9.2009 9:48

TT:lla mennään ;)
Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 20.9.2009 19:57

En löytäny mitään keskustelua Suzuki DR-Z125, jossa olisin voinut tätä kysyä, mutta mitä kaikkea kuristuksia siinä on jos ees on kun se on nelari?
huss_
Pyörä:
Tm 250 Smr
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
30.9.2008 20:38

ViestiKirjoittanut huss_ » 20.9.2009 19:59

Revenge kirjoitti:En löytäny mitään keskustelua Suzuki DR-Z125, jossa olisin voinut tätä kysyä, mutta mitä kaikkea kuristuksia siinä on jos ees on kun se on nelari?

Teeppä oma topic tolle pyörälle... ;)
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04
Palexd
Pyörä:
Honda CBR 600cc & Thumpstar
Liittynyt:
31.5.2006 8:13

ViestiKirjoittanut Palexd » 20.9.2009 20:05

Revenge kirjoitti:En löytäny mitään keskustelua Suzuki DR-Z125, jossa olisin voinut tätä kysyä, mutta mitä kaikkea kuristuksia siinä on jos ees on kun se on nelari?

Kannattaa katsoa putkisto, imukaula, kansi, kaasari ja putsari. Noista ne löytyy jos löytyy. Putkisto voi olla ahdas tai siellä voi olla jotain ylimääräistä, imukaula voi olla liian pieni tai siellä voi olla joku levy tms, kannessa voi olla liian pienet aukot, kaasarissa voi olla sellainen kuristin ettei se aukea kokonaan ja ilmanputsarissa voi olla levy tms.
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
circa
Liittynyt:
26.2.2009 17:08

ViestiKirjoittanut circa » 21.9.2009 15:57

tt:llä poljetaa
smuab
Pyörä:
caara
Liittynyt:
8.5.2007 15:53

ViestiKirjoittanut smuab » 22.9.2009 21:30

Täystehosella mennään.