MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 7.9.2007 21:01

itte oon tilannu 3 kertaa.. 2 eka kertaa tuli 3 päivän sisää ja nyt 3 tilaus kesti 5pv :)

E: viimesessä tilauksessa tilasin dt 125r tiivistesarjan ja sieltä tuli tdr 125 tiivistesarja... muuten sama sarja mutta vaihteiston lohkojen tiiviste puuttuu ja kaks tiivistettä jää ylimääräseks.
Viimeksi muokannut Johani päivämäärä 19.9.2007 14:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Otaka
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
30.7.2007 23:01

ViestiKirjoittanut Otaka » 7.9.2007 21:57

itse tilasin peilin ja hyvin tuli sen 3-7 päivän sisällä :) itseasiassa 3 päivää tilauksen jälkeen oli kioskilla odottamassa.
"Olen ehkä hidas, mutta edelläsi."
"OPEL = Olen Paska En Liiku"
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 7.9.2007 22:14

Tomppa90 kirjoitti:Kyseisessä tapauksessa kritiikkiä antanut henkilö oli osakkaana kilpailevassa yrityksessä (toinen mp kauppa) ja tästä johtuen joutui maksamaan korvauksia. Omasta mielestä koko tapaus oli aivan naurettava.


Faktojen tuominen julkisuuteen on täysin sallittua ;)


Niin, kysehän oli siitä että hän oli kritisoimisen jälkeen tullut sen kilpailevan yrityksen osakkaaksi. Eli eipä sitä aina kovin hyviä perusteita haeta oikeuteen haastamiselle. Minusta oli aivan typerää lähtä kiusaamaan yhtä ihmistä sen johdosta ettei hoitanut yrityksensä asioita paremmin.
EpHe
Pyörä:
Hva Wr 125
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
19.12.2006 19:51

ViestiKirjoittanut EpHe » 7.9.2007 22:32

Kerran olen koittanut tilata tuolta paria suutinta, mutta eipä niistä koskaan ole kuulunut mitään. Yhteydenottoihin ei vastata. Puolen vuoden kuluttua sitten postilaatikkon oli tullut lappu, että postiin saapunut paketti Scatterilta. Paketti oli väärällä etunimellä ja hintaa sillä oli päälle 50e, vaikka puolivuotta sitten tilaamani paketin piti olla tyyliin 10e. No tietenkin jätin sen sitten noutamatta :D

Aika paska maku jäi liikkeestä ja tuskin tulen tuolta mitään ikinä tilaamaan.
_nikko Eläkeläinen
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.7.2006 18:18

ViestiKirjoittanut _nikko » 8.9.2007 0:48

Ne tyypit on siellä aivan hiton kiireisiä, siksi ne ei meinaa vastata puhelimeen. Sitkeällä soitolla niistä kyllä joku vastaa.

Mulla on jäänyt melko hyvä kuva liikkeestä, vaikka joskus osien tulo on venähtänyt pariin viikkoon. Yleensä, jos jotain on pakko saada niin menen sinne paikanpäälle ja ostan tarvitsemani osat, näin kaupat on sujunut aina kaikkein parhaimmin. He kyllä osaavat ammattinsa ja tietänevät jotain pyöristä, mutta se liikkeen koko on jostain hanurista. Jos sinne laitettaisiin kymmenen asiakasta yhtäaikaa odottamaan, niin tila loppuisi ja vähintään viisi joutuis mennä pihalle odottamaan.
Rimpuli
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
10.2.2007 21:35

ViestiKirjoittanut Rimpuli » 8.9.2007 12:57

Joo-o, taitaa tosiaan olla ukoilla kiire. Itse olen tilannut 3krt, ensimmäisellä kerralla 2kk soittelun jälkeen vastasivat puheluun. Sanoivat että yhtä osaa ei ole hyllyllä, vaihtoivat parempaan selloiseen veloituksetta ja laittovat tulemaan, tais 5pv mennä. Toisella kerralla osat tulivat niinkuin pitikin, talvella tosin joten kenties silloin kerkeävät jotain tekemäänkin ?? No n. 4vk sitten tilasin osaa, 1vk sitte kaikki muut osat tulivat paitsi peili, ottivat peilin hinnan +7¤ ylimäärästä. Puheluihin eivät vastaa. Kunhan saan peilin tulemaan niin sen jälkeen saa scatterilta tilaaminen jäädä...

En epäile yhtään etteivätkö osaisi hommiaan, mutta tuntuu tosiaan että näillä on kiire. Silloin kun sain yhteyden scatteriin puhelimetse, kuului taustalla koko ajan jätkien selittävän puhelimeen/paikan päällä oleville asiakkaille jotain.
Hoocee
Paikkakunta:
Sauvo
Liittynyt:
2.2.2005 21:16

ViestiKirjoittanut Hoocee » 8.9.2007 18:45

Aika turhaa keskustella täällä siitä, miten hidas kyseinen pulju on.

Jos miettii, niin taitaa noilla olla aika helvetisti asiakkaita, ja vaan joku neljä kaveria hoitamassa itse yritystä ja purkamassa pyöriä ja mitä kaikkea ne tekeekään, ja samalla jonkun pitäisi vielä vastailla pariin kymmeneen mailiin ja puhelimeen, ja vielä hoitaa paketit. Puhumuattakaan siitä, että siellä liikkeessä käy myös oikeita asiakkaita.

Eli ihmisiä noikin on. Tehkää tilauksenne puhelimella, niin saatte ainakin varmistuksen, että paikassa on joku elossa.
Osaa myynnissä, muunmuassa keula ja fatbar. Katso!
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 8.9.2007 19:03

Hoocee kirjoitti:Eli ihmisiä noikin on. Tehkää tilauksenne puhelimella, niin saatte ainakin varmistuksen, että paikassa on joku elossa.

Voisin tehdä puhelimella, jos joku puhelimeen vastais kerran 30 soittoyrityksestä. ;D
Kettu kuittaa.
Kolme
Pyörä:
ex:Suzuki
Liittynyt:
18.11.2005 22:54

ViestiKirjoittanut Kolme » 8.9.2007 19:04

Itse tilasin tavaraa tuossa kuukausi sitten ja 2 viikossa tuli, eli ihan siedettävää. Palautettuani osan mulle itseasiassa soitettiin takasinpäin ja kyllä sain heihin myös yhteyden jälkeenpäin kun selviteltiin sitä tilausta. Kyllähän niillä aika kiire tuntuu olevan, mutta aamupäivästä on hyvä mahdollisuus saada kiinni.
Richa' Eläkeläinen
Pyörä:
Jopo
Paikkakunta:
Villi länsi
Liittynyt:
22.3.2005 20:04

ViestiKirjoittanut Richa' » 8.9.2007 20:56

Hoocee kirjoitti:Jos miettii, niin taitaa noilla olla aika helvetisti asiakkaita, ja vaan joku neljä kaveria hoitamassa itse yritystä ja purkamassa pyöriä ja mitä kaikkea ne tekeekään, ja samalla jonkun pitäisi vielä vastailla pariin kymmeneen mailiin ja puhelimeen, ja vielä hoitaa paketit. Puhumuattakaan siitä, että siellä liikkeessä käy myös oikeita asiakkaita.


Mitä järkeä on yrittää pyörittää isompaa bisnestä mihin resurssit riittävät? Hommaisivat pari työntekijää lisää niin kaikki olis ok. En usko että ainakaan rahasta olis kiinni etteikö vois ottaa lisätyöntekijöitä. Jos on niin pistäisivät nettikaupan kiinni. Ei siitä tuu mitään jos puolivaloilla koittaa pärjätä.

Huonoja kokemuksia itelläkin kyseisestä puljusta, en nyt lähde erikseen kirjoittelemaan koska samat ongelmat on kerrottu täällä moneen kertaan.
Samsa90
Liittynyt:
8.6.2007 20:04

ViestiKirjoittanut Samsa90 » 10.9.2007 20:23

Kannattaa muuten vaihtaa MC Scatterista tilaaminen MPT:n nettikaupasta tilaamiseen: MPT:n nettikaupan lähetykset on tullut minulle aina 3pv:n sisään, kun taas MC Scatterilta menee hyvällä tuurilla ikuisuus...

Ja vaikka se MPT (http://www.mpt.fi) ottaisikin vähän enemmän hintaa osista, niin seuraava lause pitää siinä kohtaa paikkansa; hyvästä palvelusta kannattaa maksaa, vaikka vähän enemmänkin :D
Zago
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
17.7.2007 23:28

ViestiKirjoittanut Zago » 10.9.2007 20:48

Jos tilauksia ei rupea kuulumaan niin sitten vaan yhteyttä kuluttajansuojaneuvontaan. Käsittääkseni kuluttajansuojalaissa sanotaan, että tavarat pitää toimittaa kohtuullisessa ajassa kuten normaalissakin kaupassa eli jos tilaukset puoli vuotta myöhässä niin ostajallakin on sanansa sanottavana siinä.

Tuolta voi lukea lisää ihan hyödyllistä tietoa nettikauppoja ja miksei muutakin kauppaa ajatellen:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1 ... nsuojalaki
"Jos joskus eksyt nuorison suosimaan olutkuppilaan, varo koskaan menemästä Karhun ja pennun väliin."
- Reijo Mäki -
Kondensaattori
Paikkakunta:
Iittala-City
Liittynyt:
4.7.2004 0:18

ViestiKirjoittanut Kondensaattori » 11.9.2007 13:18

Pessu kirjoitti:Suosittelen että käy paikanpäällä tavara tulee 100% varmasti kätee mitä hyllystä löytyy =) liikkeessä kyllä on hyvä palvelu
Kaikilla tuskin on mahdollisuutta käydä heidän liikkeessään ja siksi tilaavat netistä. Itselläni sen kerran mitä olen heidän kauttaan tilannut niin tavarat tuli sillonkun pitikin. Itse en valita.

Paikanpäältähän tietysti on aina parasta nämä kaupat hoitaa saa sitä mitä haluaa , voi jopa tingata ja saa heti ,jos tavaraa löytyy.
KUVAGALLERIA
Heikki`
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
20.6.2006 17:39

ViestiKirjoittanut Heikki` » 11.9.2007 14:27

Itelle jäänyt hyvä kuva liikkeestä, tässä reilun puolentoistavuoden mittaan tullut tilattua yhtä sun toista ja tänne lappiinkin osat ovat tulleet viikon sisään. Ehkä onnea tai sitten vain tuuria meikäläisellä ;)
Samsa90
Liittynyt:
8.6.2007 20:04

ViestiKirjoittanut Samsa90 » 18.9.2007 21:40

Eipä oo tullu pakettia vieläkään (tilattu kuukausi sitten), eikä olla tässä liikkeessä vastattu kyllä sähköpostiinkaan tai puheluihin...

Eli EN SUOSITTELE!!!