Piikin rekisteröinti.

noon
Paikkakunta:
Heinävesi
Liittynyt:
24.4.2006 17:41

ViestiKirjoittanut noon » 24.6.2007 17:19

Jani3112 kirjoitti:pitää muutoskatsastaa pyörä 17" renkaille.


paljonkos tälle sitten tulisi hintaa?
_ahma_
Pyörä:
ktm exc 525 ja ktm exc 200
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.1.2005 17:15

ViestiKirjoittanut _ahma_ » 24.6.2007 23:09

noon kirjoitti:
Jani3112 kirjoitti:pitää muutoskatsastaa pyörä 17" renkaille.


paljonkos tälle sitten tulisi hintaa?

Taitaa 50¤ olla muutoskatsastuksen hinta.
JaHe
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
12.1.2007 15:23

ViestiKirjoittanut JaHe » 25.6.2007 16:49

Onnistuuko piikin rekisteröinti 1 -> 2 istumapaikkaseks jos on jalkatapit myös takana? Tarviiko maksaa muutoskatsastus maksuja jne?
Tällä hetkellä pyörä siis rekisteröity 1 istumapaikalle.
tro-
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
10.3.2005 18:28

ViestiKirjoittanut tro- » 25.6.2007 20:59

JaHe kirjoitti:Onnistuuko piikin rekisteröinti 1 -> 2 istumapaikkaseks jos on jalkatapit myös takana? Tarviiko maksaa muutoskatsastus maksuja jne?
Tällä hetkellä pyörä siis rekisteröity 1 istumapaikalle.


kyllä pitäis rekisteröinti onnistua jos tapit löytyy ja ns. jalkasuojat. muutoskatsastukselle tulee joku 30¤ hintaa.
http://www.motot.net/galleria/22299
duuner
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
14.7.2004 14:18

ViestiKirjoittanut duuner » 5.7.2007 18:58

Kertokaapas sit joku miten onnistuu enduron rekisteröinti jos pyörä ei ole edes punakilpinen? Onnistuuko ylipäätään ja mitä kaikkea pitää tehdä..?
_äijä_
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
29.12.2006 17:33

ViestiKirjoittanut _äijä_ » 18.12.2007 20:54

kaverinpuolesta kyselen niin missäpäin ois lähin paikka ylivieskaa missä vois mittautta rungon?
timppa92
Liittynyt:
27.3.2007 15:48
cagiva miton tuonti saksasta

ViestiKirjoittanut timppa92 » 14.1.2008 18:58

paljonkohan tulis kaikkinen(verot katsastus ja kilpi) maksamaan cagivan tuominen suomeen saksasta?
ja onko tuonnissa mitään kommervenkkejä?
Kisapensa
Pyörä:
CBR600F -96
Paikkakunta:
S-joki
Liittynyt:
4.1.2007 20:03

ViestiKirjoittanut Kisapensa » 15.1.2008 21:04

tro- kirjoitti:
JaHe kirjoitti:Onnistuuko piikin rekisteröinti 1 -> 2 istumapaikkaseks jos on jalkatapit myös takana? Tarviiko maksaa muutoskatsastus maksuja jne?
Tällä hetkellä pyörä siis rekisteröity 1 istumapaikalle.


kyllä pitäis rekisteröinti onnistua jos tapit löytyy ja ns. jalkasuojat. muutoskatsastukselle tulee joku 30¤ hintaa.


Mitähän noilla jalkasuojilla tarkoitetaan..? itte pitäs tessu rekisteröidä kakspaikkaseks. tapit on muttei "jalkasuojia" tai ehkä nekin on mutten vaan ymmärrä :D
N1tr0
Paikkakunta:
Hämeenkyrö
Liittynyt:
3.6.2007 4:00

ViestiKirjoittanut N1tr0 » 15.1.2008 21:18

Liekkö tarkoitetaan sitä, että pelkääjän jalat eivät saa lipsahtaa vanteeseen. Eli suurimmassa osassa pyöriä se on varmaankin se "jalkatappirunko".
Timppa^
Pyörä:
Honda NSR 125 R
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.8.2005 14:21

ViestiKirjoittanut Timppa^ » 21.1.2008 16:34

Paljonko tulis kustantamaan kilvettömän enduron katsastus. Kyseinen yksilö on tuotu saksasta ja on A1 tehoinen. Huolestuttaa tuo ku on tuotu saksasta että onko ylimääräsiä kustannuksia. Omistaja sanoi että 100 e vero ja saisi sen jälkeen normaalisti kilpiin.

E: Aprilia etx 125cc -00 on siis kyse
Viimeksi muokannut Timppa^ päivämäärä 22.1.2008 14:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Two Wheels, Two Strokes.
Timppa^
Pyörä:
Honda NSR 125 R
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.8.2005 14:21

ViestiKirjoittanut Timppa^ » 22.1.2008 14:38

anyone?
Two Wheels, Two Strokes.
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 22.1.2008 16:31

Toi ETX on ihan Saksassa yleisesti käytetty tieliikennekevari, joita on Suomessa muutama rekisteröitynäkin. Saa siis kilpiin täälläkin. Verot pitää maksaa ja voipi olla, että tyyppihyväksyntätodistus täytyy hakea maahantuojalta. Tehojen mittauksesta en oo varma, jos sen a1-kilpiin haluat. Pahimmassa tapauksessa joudut vetämään kaks vetoa penkissä (kureilla ja ilman, 60-100e lisäkustannuksia). Veroista olisin hiukan optimistisempi, ne on luultavasti hiukan enemmän. Ei mitään kauheita summia kuitenkaan, kun a1-tehonen kevari kerran kyseessä. Jos siis on joskus Saksassa kilvissä ollut, niin ei tule ongelmia edes noiden päästöjen kanssa.

Crossipyörille asiat on hiukan vaikeempia. Jos crossipyörä on joskus ollu Saksassa rekisteröitynä tieliikenteeseen, niin saa kilpiin. Nykysin on tuo crossien kilvittäminen tosi hankalaa, ei tahdo onnistua millään. Mut jos tosiaan on joskus esim. 90-luvulla kilvitetty pyörä, niin onnistuu. Jos siitä mallista on rinnakkaismalli tieliikenteeseen (esim. kotarit ja hussen wr), helpottuu hommat hiukan, kun voi hakea maahantuojalta tyyppihyväksyntätodistuksen.

Mailaa AKE:lle, niin saat vähän lisää infoa. Siellä AKE:n sivuilla on ihan semmonen palautelaatikko, johon voi käydä kirjottelemassa.
Kettu kuittaa.
Timppa^
Pyörä:
Honda NSR 125 R
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.8.2005 14:21

ViestiKirjoittanut Timppa^ » 22.1.2008 18:49

Juu kiitoksia. Pitää akeltak ysästä vielä.
Two Wheels, Two Strokes.
Timppa^
Pyörä:
Honda NSR 125 R
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.8.2005 14:21

ViestiKirjoittanut Timppa^ » 24.1.2008 16:15

ake ei oo vieläkään vastannu. :D no heittäkää jonkun näköstä arvioo et paljoko tulis kustantamaan ton rtekisteriin laitto? Alle 500 e?

E:nosto.
Two Wheels, Two Strokes.
Timppa^
Pyörä:
Honda NSR 125 R
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
18.8.2005 14:21

ViestiKirjoittanut Timppa^ » 26.1.2008 14:39

Jännä homma ku ake ei oo vieläkään vastannu. :/
Two Wheels, Two Strokes.