Eka kerta piikin sarvissa!

CeeRäMä
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
12.7.2003 16:03

ViestiKirjoittanut CeeRäMä » 11.1.2004 19:07

Ennen piikkiä olin vain ajanut mankilla (ja kavereiden mopoja testannu). Autokoulussa ajoin sitten kmx:llä ja oli se eka kertakin aika helppo. Tosin käsittelyharjoittelussa oli vaikea ajaa hidasajoa, eikä siitä ole ollut vieläkään hyötyä missään tilanteessa (siinä joutu ajamaan NIIN hitaasti, että...). Sen teoriakokeen jouduin mennä 2 kertaa läpi (no en ole mikään hyvämuistinen diplomi-insinörtti), mutta inssi meni ekalla kun se on toka helpoin juttu koko hommassa. En todellakaan tajua, jos joku ei pääse inssiä ekalla, kun ei se edes jännitä juuri yhtään, kun siinä ajetaan kuitenkin niin hemmetin hiljaa. En edes saanut paljon yhtään negatiivista huomautusta ajoharjoitusten aikana. Inssissä menin kyllä keltaisia päin (ja jouduin odottamaan sitä äijää dösärillä), mutta siitäkin huomautin vain itse sille tyypille sen jälkeen, kun se sanoi että ihan hyvin meni. :D
Siitä on nyt melkein 1½ vuotta.
Cauhee Raahata Metsässä
Needle
Liittynyt:
11.12.2003 22:13

ViestiKirjoittanut Needle » 12.1.2004 18:38

Mikä on pisin aika mitä olette saaneet kulumaan hidasajossa... ja nyt mielellään vain kyykyllä ajaneet vastaa, ja varsinki tzr:llä ajaneet...
"The biggest risk in life is not taking one"
Jmracing
Liittynyt:
17.9.2002 19:40

ViestiKirjoittanut Jmracing » 12.1.2004 18:46

Varsinkin vanhoille tai uusille trialisteille kuten mulle toi hidasajo oli ihan perkeleen helppoa.

Tosin sinä päivänä kun inssi oli niin meitä ennen oli jotain Ylöjärven Autokoululaisia jotka kossi heti hidasajoon koko homman.
GG RACING
humppapappa
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.5.2003 19:11

ViestiKirjoittanut humppapappa » 12.1.2004 18:59

grazin kirjoitti:
humppapappa kirjoitti:Mulla oli ihan kauhee opettaja. Huusi koko ajan vaikka miten hyvin koitti ajaa. Ja sitten hän kehui kuinka hänellä on viritetty 1100 zzr jolla pääsee 300 km/h jne...


missä koulussa olit?


Oulun autokoulu.
Solifer foorumi!!! Kevari myynnissä, ostakaa pois.
Kruiseri
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
30.5.2003 22:24

ViestiKirjoittanut Kruiseri » 17.1.2004 0:27

mä olin haagan auto koulus ja mul oli hyvä mies maikka joka vään omaa läppää muista liikenteessä olevista... ja mikäs mun oli siinä varaderolla kruisatessa ;) teoria tunneilla oli hyvä maikka ku kerto oman kokemuksen perusteella asioita eikä semmonen ku insinöörinörtti...
hidas ajos enkat 37 sekunttii, ni inssi tokas heti: noh.. kesän enkat kyl oli 45 sekunttiii.. :D
Pyörä myyty, mutta harrastuksesta en luovu.
onroud
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
16.9.2003 18:42

ViestiKirjoittanut onroud » 20.1.2004 15:53

Kruiseri kirjoitti:mä olin haagan auto koulus ja mul oli hyvä mies maikka joka vään omaa läppää muista liikenteessä olevista... ja mikäs mun oli siinä varaderolla kruisatessa ;) teoria tunneilla oli hyvä maikka ku kerto oman kokemuksen perusteella asioita eikä semmonen ku insinöörinörtti...
hidas ajos enkat 37 sekunttii, ni inssi tokas heti: noh.. kesän enkat kyl oli 45 sekunttiii.. :D



heh haagan autokoulu :D ei toi oli vaa meillä inside läppä reinillä... no iha hyvä koulu se varmaa o :wink:
http://www.mp-mesta.net
Frostwind
Pyörä:
Pappatunturi
Liittynyt:
16.9.2003 15:51

ViestiKirjoittanut Frostwind » 21.1.2004 17:29

Alavuden autokoulussa enkka hidasajossa oli minuutti, muistaakseni :)
Eka piikkikokemus oli Suzuki Gt 125. Oli se kyllä tykki vehje..8) tehoa oli kai jotain 16 hv. Seuraava piikki olikin sitten täystehoinen Yamaha TZR 125. Se sitte lähti vähä eri lailla :P Autokoulussa sai sitte ajella MZ RT:llä...
Diesto
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
1.11.2003 18:47

ViestiKirjoittanut Diesto » 22.1.2004 19:15

Kukas piikkikortin suorittaja oli tänään Reinissä? Rohkeasti vaan kättä ylös, jos tällä sivustolla pörräilee.
Lifes a bitch, lifes a whore, nothing less, nothing more.
Myydään Aprilia RS 125 vm. 2004
http://www.mototalli.net/19295
Neviath
Paikkakunta:
Eura
Liittynyt:
20.11.2003 22:09

ViestiKirjoittanut Neviath » 22.1.2004 21:34

Eka kerta piikin sarvissa oli viime syksynä, ku sain 98 tt nsr:n. Kyl se oli aika ärhäkkä peli verrattuna mankii. Ne tehot ja ajoasento jäivät kyllä takaraivoon vähäksi aikaa, ku oli viel pimeetäki ja kapea tie. Sen jälkeen ajoin veljen 80 honda cr:llä kyllä seki lähti.
Frostwind
Pyörä:
Pappatunturi
Liittynyt:
16.9.2003 15:51

ViestiKirjoittanut Frostwind » 23.1.2004 21:42

Juu mäki muista ku kokeeli ekaa kertaa kaverin Yamaha YZ 80:ä.
Ristus se oliki kiukkuune ku oli sitä enne ajellu vaan jollain PV:illä ja tuntureilla. Nyt ku oikee ajatteloo nii kyllähä sillä kasikympillä on kiva ajaa tiällä, mutta kun montulle meet semmoisella ajaa niin on sitte nii ristus raskasta... Piikki se olla pitää. :D
Haukimauno
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.3.2003 20:57

ViestiKirjoittanut Haukimauno » 23.1.2004 23:00

Motard freak kirjoitti:Nyt ku oikee ajatteloo nii kyllähä sillä kasikympillä on kiva ajaa tiällä, mutta kun montulle meet semmoisella ajaa niin on sitte nii ristus raskasta... Piikki se olla pitää. :D

Tuo nyt taas on täysin ajotaidoista kiinni. Kyllä kasikybäsessä riittää tehot vaikka hiekkarannalle
Dream your life - Live your dreams
-Juunas
Frostwind
Pyörä:
Pappatunturi
Liittynyt:
16.9.2003 15:51

ViestiKirjoittanut Frostwind » 23.1.2004 23:10

Haukimauno kirjoitti:
Motard freak kirjoitti:Nyt ku oikee ajatteloo nii kyllähä sillä kasikympillä on kiva ajaa tiällä, mutta kun montulle meet semmoisella ajaa niin on sitte nii ristus raskasta... Piikki se olla pitää. :D

Tuo nyt taas on täysin ajotaidoista kiinni. Kyllä kasikybäsessä riittää tehot vaikka hiekkarannalle


En kyllä väittänyt etteikö tehot riittäis, sanoin vain että on raskasta.
Ainakin Alavuden Murronnevan crossiradalla on raskasta ajaa kasiaisella.
Piikillä on helpompi ajaa siellä. Siellä on kivoja jyrkkiä nousuja...
Haukimauno
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.3.2003 20:57

ViestiKirjoittanut Haukimauno » 27.1.2004 14:52

Ai mutta näinhän oli. Käypä joskus Siilinjärvellä. Siellä sitä nousua vasta onkin. Hyvä kun ylös pääsee..
Dream your life - Live your dreams
-Juunas
Frostwind
Pyörä:
Pappatunturi
Liittynyt:
16.9.2003 15:51

ViestiKirjoittanut Frostwind » 27.1.2004 16:57

Haukimauno kirjoitti:Ai mutta näinhän oli. Käypä joskus Siilinjärvellä. Siellä sitä nousua vasta onkin. Hyvä kun ylös pääsee..


Vois ottaa kuvia joskus Alavuden crossiradasta ja pistää nettiin niin näkisit sen. Onkohan tost siilinjärveen radasta kuvia netis?

Kokemuksiin kuuluu myös ajoa Yamaha RD:llä. Siinä sitä vasta on jotain...
Haukimauno
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.3.2003 20:57

ViestiKirjoittanut Haukimauno » 27.1.2004 20:05

Kyllä Siilinjärvestä on varmasti jossain kuvia. Siellä ajetaan joka vuosi SM:ää. Oon jossain Sjärvestä nähnykin kuvia, mutta muisti ei nyt oikein pelaa
Dream your life - Live your dreams
-Juunas