Eka kerta piikin sarvissa!

Teufeli
Paikkakunta:
Hämeenkoski
Liittynyt:
3.4.2002 18:32

ViestiKirjoittanut Teufeli » 29.10.2002 19:40

Ekalla kerralla toissakesänä oli alla kaverin isoveljen DT 125 ajoin sillä pellolla rinkiä, tehot ei tuntunnut hirmuisilta koska kone oli niin väljä. Viimekesänä pääsin kokeilemaan isosikonpoikakaverin kaverin kuristamatonta NSR:ää siinä löytyi jo mukavasti tehoa, en kerännyt hirmuisia vauhteja koska ajoin kaupan parkkipaikalla ja väistelin tyhjiä kaljapulloja. Omalla AR:llä en ole päässyt vielä ajamaan, mutta sekin on edessä riippuen paikallisesta lentokonekorjaajasta.
Teufeli
Paikkakunta:
Hämeenkoski
Liittynyt:
3.4.2002 18:32

ViestiKirjoittanut Teufeli » 29.10.2002 19:42

niin ja edeltävää ajokekemusta Tigerillä ja skootterilla.
P4ku
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut P4ku » 29.10.2002 22:32

Eka kerta taisi olla olla joskus reilun viidentoista ikäisenä kun kokeilin kaverin uutuudenkiiltävää A1-tehoista Nsr:ää..
Jumalauta se tunti tykiltä mopojen jälkeen! Eihän siinä pienellä assualueella uskaltanut kaasua kääntää edes kunnolla nurin. :D
Race hard, Drive fast, Die Young!
Illu
Paikkakunta:
Voimamäki
Liittynyt:
1.2.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Illu » 29.10.2002 22:59

oisko ollu joskus 12-13 vuotiaana isoveljen rgf:llä..sitä ennen olin ajellu muutaman kerran 80 kx:llä..mut mopolla(pv:llä) ajoin ekan kerran 7-vuotiaana..
857 Kuittaa
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut 857 Kuittaa » 30.10.2002 16:22

Mun eka kerta oli kun ajoin kaverin GS:llä ja sitä ennen on ollu kokemusta vaan mopoista (monkeystä lähinnä)... seuraava kokemus oli autokoulun Viragolla ja nyt on sitte RGF.
Manuel
Paikkakunta:
Juupajoki
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Manuel » 30.10.2002 20:09

No mopolla tuli alotettua 13 vuotiaana. Sillä pörräsin 17tkm ja kokeilin monia muitakin mopoja/kevareita. Sitten tuli crossi viime keväänä. Eka se tuntu aivan hullulta, mutta kaikkeen tottuu. Autokoulussa täysteho DT(vm ~00), sen kanssa ei ajokokemuksellani ollut mitää ongelmaa. Ihan pirteä ja mukava peli, mutta mielestäni DT:stä puuttuu se jokin...
Nyt on gas gas ja enduropyörät on kyllä mun makuuni. Kokemusta löytyy jo sen verta, että varmasti gassi pysyy hanskassa.(vai eihän sitä koskaan tiedä, jos vähän lipsahtaa joskus... :wink: )
Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 30.10.2002 20:46

Miten autokoululla on kuristamaton kevari? Luulis että se pitää olla A1 tehonen kerran A1 korttia hommataan. En minäkään saanu ajaa sillä 750cc jammulla :roll:
dume
Paikkakunta:
Rantasalmi
Liittynyt:
15.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut dume » 30.10.2002 22:28

Viime kesänä ajoin kaverin NSR -93. Vähän aluks tuntu oudolta ajoasento, mut kyll siihen tottu aika äkkiä. Se lähtikin vähän äkäsemminkin kuin mopo.
JES
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.8.2002 18:30

ViestiKirjoittanut JES » 31.10.2002 0:01

Mäkin ajoin autokoulussa täys tehoista DT:tä. Siinä oli joku säänto et ainakin vanhat DT:t saa olla täystehoisia tai jotain... en muista :roll:
Tezari myynnissä!
bronx
Paikkakunta:
Tyrnävä
Liittynyt:
16.2.2002 3:00

ViestiKirjoittanut bronx » 31.10.2002 1:30

itekkin kävin täs kesällä koittaa kaverin aprillia af1 futuraa oli ihan vitun outo ajaa peeveen jälkeen ja sit se vittu´mainen tärinä sepli teitä ajettaessa!
noh ajamisen tottuu jonkun 5 min sisään mut nopeuteen vittu säikäntää ihan vähä kun on viel 100 lasissa ku 100metrin päässä risteys!
oli muuten ihan kivä käydä vähä pyörähtään rinkiä kylillä (ilman korttia)
OSTETAAN
YPVS akseli
KIIRE
040-7194812
jss85
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
28.9.2002 22:25

ViestiKirjoittanut jss85 » 31.10.2002 10:38

No ekakerta tais olla tänä syys/kesällä autokolussa sen toisen kaverin ´90 TZR:llä. ku autokolululla ei varsinaisesti ollu omaa pyörää, ja meitä oli vain 2 kortinhakijaa siel. autokolulla oli kyllä vanha Honda CB 125, mutta se oli jossain muualla. ajokokemusta mopolla (suzuki r) ainakin 4 vuotta. olen tietty muillakin mopoilla ajanut mutta itellä siis suzuki r. ja on tullu istuttua moottoripyörien kyydissä paljon. mm. Honda VF1000F (120hv), ja Suzuki GSX750F (100hv) ja ekan kerran istuin muuten sen hondan päällä. V4:sen murskaavan väännön ansiosta tuntui, että nyt mä tipun kyydistä! :lol:
-Nissan Sunny 1,3 L -87-
(. .kuva avatarissa. .)
:)
Popi
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
14.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Popi » 31.10.2002 11:03

eka kerta tais olla alla täysteho rs ku kävin testii ilman korttii. Hieman outoo oli ajaa ja tehot tuntu ihan tapolt :wink:
neneksori
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
30.5.2002 22:05

ViestiKirjoittanut neneksori » 31.10.2002 12:56

sama juttu=) kaverin täysteho rässällä kävin koittaas tos kesällä.. hyväku mopokortin saanu just.. iha itku meinas tulla ku lähti nii hyvi verrattuna peeveeseen =)
mää sulle veehoot näytän
P4ku
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut P4ku » 31.10.2002 14:48

Hunter kirjoitti:Miten autokoululla on kuristamaton kevari? Luulis että se pitää olla A1 tehonen kerran A1 korttia hommataan. En minäkään saanu ajaa sillä 750cc jammulla :roll:


Kyllä autokouluilla saa olla täysitehoiset kevarit. Ainakin nämä vanhat endurot, kmx, dt, jne. ovat yleensä täysitehoisia.

Minäkin koulussa kruisailin nimenomaan "täysitehoisella" kmx:llä, heittomerkeissä tuo täysitehoisessa sen takia että se kmx oli _todella_ laiska, se tuntui laiskalta jopa mopoon verrattuna. Se oli siis aivan tukossa koko pyörä.
Race hard, Drive fast, Die Young!
zoukla
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
9.2.2002 3:00

ViestiKirjoittanut zoukla » 31.10.2002 16:00

Hunter kirjoitti:Miten autokoululla on kuristamaton kevari? Luulis että se pitää olla A1 tehonen kerran A1 korttia hommataan. En minäkään saanu ajaa sillä 750cc jammulla :roll:

Et saanut ajaa 750:llä koska A1:stä suoritettaessa pyörän pitää kuitenkin olla 125 kuutioinen.
-----------------------------