DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

MinarelliAM
Liittynyt:
19.4.2017 14:51
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut MinarelliAM » 14.5.2017 23:02

Tuota lämmitystä vois kokeilla, kumivasara löytyykin.
MinarelliAM
Liittynyt:
19.4.2017 14:51
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut MinarelliAM » 14.5.2017 23:06

Kärsiikö lämmittää sinisellä liekillä?
kooteem
Pyörä:
KTM 125 2015
Liittynyt:
14.5.2017 19:17
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut kooteem » 14.5.2017 23:12

juu
Juho_1_
Liittynyt:
16.5.2017 16:43
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juho_1_ » 17.5.2017 13:33

Mikä olis hyvä tulppa viilattuun 50cc detsiin?
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 17.5.2017 21:54

Br9es tai br9eg.
alppiboi
Liittynyt:
28.5.2016 19:17
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut alppiboi » 18.5.2017 8:14

Morjes. Kuinkas nopiaa teillä lämpenee dt:t? Itellä mittarin lämpöanturi menee jo 4 palkkii, 4km matkalla.
Mistäs pitäs si päätellä maholline ylikuumeneminen?
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 18.5.2017 9:40

Tuohan on ihan normaali.
alppiboi
Liittynyt:
28.5.2016 19:17
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut alppiboi » 20.5.2017 1:26

Moroo. Mie täällä taas. Sitä vaa kysyn että pitääskö huolestua ku vaihteet vähä äänähtää ku vaihta vaapalta ykköselle?
Jaakkol9
Pyörä:
Derbi DRD Xtreme -14
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.5.2016 10:33
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jaakkol9 » 20.5.2017 10:50

En usko et pitäis huolestua, aika normaalia että varsinkin jos vauhdista vaihtaa vapaalta ykköselle niin vähän "poksahtaa".
sormet_korvassa
Liittynyt:
12.2.2017 2:38
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut sormet_korvassa » 21.5.2017 0:57

Meneekös noi betan smotot detsii?
Lohtaja
Liittynyt:
5.5.2017 22:51
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Lohtaja » 21.5.2017 21:20

Hei, pojalla on vuoden 2010 yamaha dt 50 josta mittaristo palanut. Olisi vanhemman mallin mittaristo jossa erilainen liitin. Voiko sen kytkeä tuohon detsiin? Löytyykö jostain kytkentä kaaviot josta selviää molempien liittymien jörjestykset?
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 21.5.2017 23:59

Periaatteessa 2007-> voisi saada toimimaan, vanhempi ei. Näissä uudemmissakin on ainakin paria eri liitintä ja niiden kytkiksiä ei ole ainakaan netissä jaossa.
Sivonenee
Liittynyt:
22.5.2017 18:32
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Sivonenee » 22.5.2017 18:35

Paljoko öljyä yamaha dt 50 vakio keulaan? Per pumppu :idea:
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 22.5.2017 21:19

Aloitusviestistä "Öljyä keulaan menee noin 3,5dl."
Jupetijuu
Liittynyt:
23.5.2017 14:53
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jupetijuu » 23.5.2017 15:01

Morjensta,

Tässä pitkän ajan pohdittuani että missä vika on, niin päätin tulla kyselemään tänne asiasta.

Elikkä siis, yhtenä iltana ajelin tässä kotia kohti ja kesken ajon kytkintappi pingahti ulos kokonaan tippuen maahan, samalla huomasin että kytkintapin jousi oli mennyt rikki, kotiin päästyäni totesin, että ei muutakun motonettiin uutta jousta ostamaan. Laitettuani jousen ja kytkintapin paikalleen huomasinkin, että kytkin ei irroita yhtään. Ei auttanut vaikka kuinka pumppasi kytkinkahvaa ennen ja jälkeen käynnistyksen ja antoi lämmetä koneen ja vaikka kuinka yritti säätää kytkinvaijeria. Missä mahtaa olla vika?

Kiitos jo etukäteen.. :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista