DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 27.1.2017 20:05

Tarkista imuvuodot
Detson11R
Pyörä:
Husaberg Te125 2013
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
3.12.2015 11:39
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detson11R » 28.1.2017 17:28

Imuvuoto se ei ainakaan ole kun suihkutti Brakecleania imukaulaan tai läppien kohdalle. Voisiko kone yksinkertaisesti saada vaan liikaa bensaa kun alipainehana on vaihdettu manuaaliseen malliin? :s
ciao
Liittynyt:
5.8.2002 16:38
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ciao » 28.1.2017 23:41

Ei . Hanan tehtävä ei ole rajoittaa bensansaantia , kun mopo on käynnissä .
Detson11R
Pyörä:
Husaberg Te125 2013
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
3.12.2015 11:39
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detson11R » 15.2.2017 21:49

Onko tuorevoitelun säädöt ihan pain mäntyä kun öljyä valuu matona pakoaukosta paisaria pitkin? Sen tiedän että sitä öljyn määrää säädetään siitä vaijerista joka lähtee öljypumpun takaosasta, mutta mitkä ovat normaalit säädöt, kun mopo on vakio muuten vapariputsaria lukuunottamatta? Vai voisiko vaihteistoöljyä vuotaa ja se sitten virtaa alas putkea pitkin mikäli stefa koneen sisältä... :s
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 15.2.2017 23:53

Kävisi varmaan huonosti jos kampuran stefa olisi riekaleina. Avaa öljypumpun koppa, siinä näkyy viivat jotka tulisi olla kohdakkain.
Detson11R
Pyörä:
Husaberg Te125 2013
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
3.12.2015 11:39
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detson11R » 16.2.2017 8:21

Joo nyt on viivat kohdikkain että ei muuta kun kokeilemaan... :P
tuntematon40
Liittynyt:
26.9.2015 18:44
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut tuntematon40 » 26.2.2017 12:15

Moro.Oon ruennu laitteleen 2005vm dteetä vakioksi ja ajattelin tehdä kurin itse mutta mikä sen reiän halkaisija on ? :)
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 27.2.2017 8:57

Taitaa olla 13 mm noin vanhassa. 07-> 15 mm
Detson11R
Pyörä:
Husaberg Te125 2013
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
3.12.2015 11:39
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detson11R » 11.3.2017 18:18

Kevät ja Detsin jatkuvat ongelmat saapuvat. Kun lähtee ajamaan niin ei kulje ilman jatkuvaa ryyppyä ja ilman sitä booaa ja ajossa ampuu putkeen sillon tällöin. Bensahana on manuaali ja ilmanputsari on vapaavirtaus-tyyppinen ja seosruuvi kiinni. Pääsuutin on kokoa 92. Mulla on ideat loppu omasta päästä ja mihinkään merkkihuoltoon ei oikein innosta viedä... :s
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 12.3.2017 12:34

Kaasarin ja hanan sihdin puhdistus. Mitä viriä? Suutin kuulostaa aivan liian pieneltä jos on vielä kuriton. Tk-suutinta vois kokeilla vaihtaa isompaan.
Detson11R
Pyörä:
Husaberg Te125 2013
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
3.12.2015 11:39
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detson11R » 12.3.2017 13:35

Virinä on kuriton vakioputki ja Moricin rajotin ohitettu diodilla. Ja bensahanan sihti puhdas. Ja isompaa suutinta laitetaan tänään ja kokeillaan mut laihallahan se siis käy... :|
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 12.3.2017 19:37

Jos solenoidi on paikallaan niin joku 110-115 suutin vois olla lähellä.
Detson11R
Pyörä:
Husaberg Te125 2013
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
3.12.2015 11:39
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detson11R » 12.3.2017 21:01

Solenoidi poistettu kuten myös pakokaasun hapetinjärjestelmä tai "hukkaputki" toiselta nimeltään...
Detsimiäs69
Liittynyt:
14.3.2017 0:27
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detsimiäs69 » 14.3.2017 0:34

Morjesta, en enää mopolla paljoo ajele ku on auto mut päätin kokeilla detsiä syksyn jälkeen käyntiin, no akku oli tyhjä mut sen sai akku tyhjänäkin käyntiin. Mittaristo sytty ihan normaalisti ja annoin mopon käydä vähän aikaa niin mittaristo yhtäkkiä pimeni eikä oo sen jälkeen elonmerkkejä näyttäny merkkivalot kyllä toimii mut muuten ei ja sulake on ehjä. Onko nuo oikeesti noin paskoja et jossai vaiheessa elämäänsä kyrvähtää? :s
sormet_korvassa
Liittynyt:
12.2.2017 2:38
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut sormet_korvassa » 17.3.2017 11:01

Meneekö dtn virtaluklo suoraan kiinni ku liittää liittimeen?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista