Beta RR 50

Vilppehartti
Liittynyt:
5.6.2015 0:49
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Vilppehartti » 23.6.2015 22:44

Kertokaa jotain villaa änkkiin mitä sais esim tokmannist aika halval ja paljo? Vai pystyiskö pistää ihan jotain villaa mikä on levynmuodossa?
jonitzi
Pyörä:
Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Liittynyt:
28.3.2010 13:20
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut jonitzi » 25.6.2015 21:07

http://www.motonet.fi/fi/tuote/136330/V ... a-basaltti
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
Beta Arzka
Pyörä:
Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2012 15:16
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Beta Arzka » 25.6.2015 21:11

11-65 väleillä todellista nopeutta 63kmh, 71 mittariin. Lähes samat välit kuin 10-58

oikeella puolella mopoa, kytkinkopassa on ristipääruuvi, sen tasolla pitää olla öljyt. Ei aivan tarkkaa touhua, ylimääräiset kyllä tulee ulos huohotinputkesta takarenkaan päälle ja sieltä sitten underiin ja takin selkään

https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... cts_id/357 tuon saa modattua, ohjeita taaempana tässä topicissa

Villan pitää olla äänenvaimenninvillaa jotta se kestäs kuumuutta. Saa olla levyä tai irto-tavaraa, mutta levyä on ainaki helppo laittaa. Ekalle kerralle ei tarvi edes laittaa uusia villoja kun vain kääntä villat toisinpäin änkän sisälle ja leikkaa palaneen pois. Itse käänsin villat kolmesti ja neljännelle kerralle vasta uusin villat. Jotain c4 villaa tunkiin, 11€ maksoi isoin paketti ja saa kolme hyvän kokoista palaa jotka voi taas kääntä kolmesti
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 25.6.2015 21:12

Eti vaimenninvilla -hakusanalla, saahan noita melkein joka autovaraosaliikkeestä ja kaikenmaan mopokaupoista. Yhestä paketista saa yleensä vaihdettua villat useamman kerran, joten ei se n. 10e investointi hirveästi ole. En ihan mitä villaa vaan menis sinne änkkää tunkemaa, voi vaikuttaa ääniin ja paska villa voi myös kärytä aika äkkiä siellä änkän kuumuudessa.
¿
Jonxxe
Pyörä:
Beta RR 50 Motard Track 2015 KTM EXC 125 Six days 2016 Skyteam Monkey 50 2012
Liittynyt:
14.4.2015 21:20
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Jonxxe » 26.6.2015 16:14

Juu elikkäs tilasin maahantuojalta 60h takarattaan ku ens viikolla pitäis tulla lisää. 56h ois ollu varastossa. Takasivukatteet varmaan laitan mustat mutta oli eilen loppunu toiselta puolelta mustat takasivukatteet mutta en viihtiny tilata vaan toiselle puolelle, kyselen ens viikolla että onko tullu lisää. 28e kpl. Tuntuu nuo "puolenkuun erät" tulevan aina kuun lopulla tai sitä seuraavan kuun alussa. :lol:
https://www.youtube.com/channel/UC3DD_t ... yctikZmqQQ
Jonxxe
Pyörä:
Beta RR 50 Motard Track 2015 KTM EXC 125 Six days 2016 Skyteam Monkey 50 2012
Liittynyt:
14.4.2015 21:20
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Jonxxe » 2.7.2015 1:36

Nonniih elikkäs kerron ny omii kokemuksii betasta kurittomana. Gepsii 79kmh ilman alkukäyrän kuristusta ja katalysaattoria (lähtee samas). Menis varmaa vähä kovempaaki jos ois ollu kunnon suora lähel. Laitoin 9-50 välit väliaikaseks ja menee 68kmh gepsii. Piän sen aikaa että 60h takaratas tulee. ja tosiaan suutin on 116. :D Spare Wheeliltä tilasin 9 hampaisen ja 115 suuttimen 6mm kierteil mutta tuli väärillä kierteillä :roll: kirjekuoriki oli sen näköne et ei kukaa kokenu pakannu :lol: :lol:
https://www.youtube.com/channel/UC3DD_t ... yctikZmqQQ
Aecel
Liittynyt:
21.7.2014 16:55
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Aecel » 2.7.2015 21:21

Mistä ees löytyy noin pieniä eturattaita? Ja oman käsitykseni mukaan tuo alkaa olemaan jo niin pieni, että rupeaa syömään ketjuja. :roll:

Itse ainakin tilaisin niitä suuttimia suoraan koot 95-90-100-105-110-115-120 niin
saa sitten säätää jos joskus kuumotus vie voiton ja tarttee peltikuria tai talveks pitää saada hieman isompi.
Vakiolla ajavat pääsevät taivaaseen, viritetyillä minne vaan
zalttuli
Liittynyt:
4.7.2014 0:12
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut zalttuli » 4.7.2015 21:26

Moro! Tietääkö kukaan täällä olevista, että mikä on vakio pääsuuttimen koko betoissa. Dellortto 16mm phbn fs kaasari.-10vm
Lakupappa
Liittynyt:
2.2.2015 0:24
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Lakupappa » 4.7.2015 21:31

zalttuli kirjoitti:Moro! Tietääkö kukaan täällä olevista, että mikä on vakio pääsuuttimen koko betoissa. Dellortto 16mm phbn fs kaasari.-10vm


76 on ainakin vakiona 2015vm ja sama kaasari
zalttuli
Liittynyt:
4.7.2014 0:12
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut zalttuli » 4.7.2015 21:34

Ja sellasta vielä, että kumpaan suuntaan pitäis alkaa suutinta vaihtamaan vai riittääkö pelkkä kaasarin säätö, kun kesäkeleillä päivästä kulkee hyvin(mutta ei anna piikkiä kuten keväällä) ja illasta kun ilma viilenee niin alkaa booaamaan 2/4 ja 3/4 kaasulla. Kuriton putki ja 11-52 välit. Suutin 110 tällä hetkellä.
+ kun antaa ryyppyä niin kiihtyy hieman paremmin. Eli isompi suutin? Mutta eikös tuo viesti sitä että pitäis olla pienempi jos alkaa booaamaan.
Aecel
Liittynyt:
21.7.2014 16:55
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Aecel » 5.7.2015 14:15

Pistä sinne 115 ja kato sitten, luulisin että lähtee toimimaan sillä josset muuta tehny. Näin ainakin itellä.
Vakiolla ajavat pääsevät taivaaseen, viritetyillä minne vaan
Lakupappa
Liittynyt:
2.2.2015 0:24
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Lakupappa » 5.7.2015 18:05

zalttuli kirjoitti:Ja sellasta vielä, että kumpaan suuntaan pitäis alkaa suutinta vaihtamaan vai riittääkö pelkkä kaasarin säätö, kun kesäkeleillä päivästä kulkee hyvin(mutta ei anna piikkiä kuten keväällä) ja illasta kun ilma viilenee niin alkaa booaamaan 2/4 ja 3/4 kaasulla. Kuriton putki ja 11-52 välit. Suutin 110 tällä hetkellä.
+ kun antaa ryyppyä niin kiihtyy hieman paremmin. Eli isompi suutin? Mutta eikös tuo viesti sitä että pitäis olla pienempi jos alkaa booaamaan.

Jos booaa niin kertoo että on liian pieni suutin. Kun annat ryyppyy ni saa enemmä bensaa ja jos sillo lähtee kulkee kovempaa ni kertoo isompaa suutint tarvii. Laita sinne 115 ni alkaa toimimaa
Vilppehartti
Liittynyt:
5.6.2015 0:49
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Vilppehartti » 6.7.2015 22:09

Ehotelkaa vähä miten muokkais betan ulkonäköö!
(Täl hetkel jotakuinki alkuperäses kunnos)
Jonxxe
Pyörä:
Beta RR 50 Motard Track 2015 KTM EXC 125 Six days 2016 Skyteam Monkey 50 2012
Liittynyt:
14.4.2015 21:20
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Jonxxe » 7.7.2015 14:43

Vilppehartti kirjoitti:Ehotelkaa vähä miten muokkais betan ulkonäköö!
(Täl hetkel jotakuinki alkuperäses kunnos)

No pikkujuttuja mitä ite ny ainaki teen nii otan sen kilventelinee ulomman osan pois (muttereilla kii, ei tarvi särkeä) ja sit merkkaan valkosella ne renkaitten tekstit. :)
https://www.youtube.com/channel/UC3DD_t ... yctikZmqQQ
Twiksor
Pyörä:
Husqvarna TE 125 //// (EX) Ktm Exc 125 / Husqvarna Sm / Beta RR 50 / Baotian
Liittynyt:
3.8.2013 21:44
Re: Beta RR 50

ViestiKirjoittanut Twiksor » 7.7.2015 16:16

Mitä ny perus vanneteippii, kilventeline, vilkut, fatbar, tupet... :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista