CPI SM/SX

zzzz
Liittynyt:
24.4.2012 21:26
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut zzzz » 2.4.2014 18:03

no osta pelkkä välipilli ja änkkä
sx cepi
Liittynyt:
10.7.2013 21:13
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut sx cepi » 3.4.2014 16:19

Lueskelin vähän tietopankista noista e-hyväksytyistä "tehoputkista" niin en löydä netistä e-hyväksyttyä e-noxia (pelkkää äänenvaimenninta) vaikka sellainen pitäisi olla? Onko turbo kitin kadulle hyväksytty äänenvaimennin enään laillinen mikäli siitä sahaa sen ruman pillin pois? :)
jamijuhani
Liittynyt:
2.4.2014 20:02
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut jamijuhani » 5.4.2014 4:21

Kuinka saada cpi sm mangeeton pois
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 5.4.2014 18:18

Ulosvetäjällä
¿
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Kääntä » 6.4.2014 12:03

Sx cepi, älä huolehdi noin tarkkaan. Tehoputken teho tulee alkupätkästä, ei äänenvaimentimesta. Vaimentimen vaihto ei oo rakenteellinen muutos eikä ketään kiinnosta onko sulla siinä jotain pilliä vai ei.

Ja muistakaas sit magneettoa irrottaessa että ulosvejätäjällä itellään ei kiskota sitä vauhtista irti, vaan sillä pistetään vauhtis vedätykselle jonka jälkeen naputellaan vasaralla vetäjän päässä olevaan ruuviin. Tärähdys irrottaa kartioliitoksen ilman jengojen paskomisia
Sepiti
Liittynyt:
1.7.2013 14:25
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Sepiti » 10.4.2014 17:35

Moro! Onko kellään tietoa sopiikko esim. tämmöiset alakauttaset putket cpi sm:ään suoraan? Ku on semmone ongelma että airsalin pytty, jossa jousikiinnitys, mutta vakioputkessa ei koska vakiopytyssä pulteilla kiinnitys :roll: pitäis siis joko saaha toi vakioputki jollain patentilla pysymään tossa hyvin ettei vuotas tai sitten ostaa tommonen putki mis on jousilla kiinnitys. Meinaan on ihan kivat äänet ku vuotaa välistä... :D
Kurwa
Liittynyt:
24.11.2013 23:27
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Kurwa » 13.4.2014 18:56

Mulla sx:ässä kans airsalin 50cc pytty mut katkasin vaan laipan pois ja laitoin oikeenlaisen putkenpalan kiinni, sitte jonkinlaiset länkit jousille :D
TumppiZ
Liittynyt:
13.4.2014 20:45
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut TumppiZ » 13.4.2014 20:49

Kuinka saada Cpi SX:ästä kisasemman
peettersson
Liittynyt:
15.4.2014 17:42
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut peettersson » 15.4.2014 17:48

hei. minulla cpissä vaihteisto takkuili ja palautusjousihan se oli poikki. oisiko jollain antaa jopa valokuvaa siitä miten sen siellä kuuluu oikeesti olla tai jos joku pystyy vähän sanoin valaisemaan minua. tiedän kyllä missä akselissa sen paikka on mutta en saa sitä niin että se toimisi oikein?
kiitos etukäteen
Dropii
Liittynyt:
22.4.2014 17:03
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Dropii » 22.4.2014 18:36

Pitäsköhä vaihtaa vakiosuuttimesta isompaan suuttimeen, kun on uusi 17,5 mm Dellorton kaasari? jos pitää ni osasko joku samal kertoo hyvän kokosen? kyseinen mopo on Cpi Sx vm 06
OskuuzZz
Liittynyt:
20.10.2013 14:27
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut OskuuzZz » 26.4.2014 22:33

Onko kellää myynnissä Cpi sx vakio putkea ja äänenvaimenninta? :)
Kurwa
Liittynyt:
24.11.2013 23:27
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Kurwa » 27.4.2014 18:38

Mulla olis äänenvaimennin, laita viestiä?
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 28.4.2014 3:21

Mulla olis tuollainen yasunin tehari derbiin, jonka mukana tuli ihan v*tusti adaptereita/kiinnikkeitä ja ajattelin modata sen aikani kuluksi tuohon sepin ruoskaan. Muistelisin että noissa sepeissä olisi täysin sama putken liitäntä, kuin derbeissä, mutta pitääkö tämä sitten oikeasti paikkaansa? Jos se vain sopisi suoraan siihen sepin sylinteriin kiinni, niin väsäisin siihen kyllä takakiinnikkeen rosterista itse. Putki on alakauttainen.
¿
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Kääntä » 28.4.2014 18:56

Myöhässä tullaan mutta toivottavasti on jeesiä.

Sepiti kirjoitti:pitäis siis joko saaha toi vakioputki jollain patentilla pysymään tossa hyvin ettei vuotas tai sitten ostaa tommonen putki mis on jousilla kiinnitys. Meinaan on ihan kivat äänet ku vuotaa välistä... :D

Ite en ehkä lähtis putkea ostamaan uusiksi jos ei natsaa uuteen sylkkään, ellei taustalla oo jotain muutakin ku pelkkä sopivuushalu (=teho).
Adpateri on aina helppo tehdä cpi->am6 vaikka putkenpätkästä ja lattaraudan palasesta, jossei iteltä luonnistu ni aina löytyy joku toveri joka neuvoo. Toinen keino on tosiaan vaan napasta vakioputkesta pieni pätkä (olake) pois ja soveltaa se sinne pytyn reikään, näin tein itsekkin.

peettersson kirjoitti:hei. minulla cpissä vaihteisto takkuili ja palautusjousihan se oli poikki. oisiko jollain antaa jopa valokuvaa siitä miten sen siellä kuuluu oikeesti olla tai jos joku pystyy vähän sanoin valaisemaan minua. tiedän kyllä missä akselissa sen paikka on mutta en saa sitä niin että se toimisi oikein?
kiitos etukäteen

Ainakaan muistaakseni se ei sinne kovin monella tapaa menekkään, ja sen toimintahan on varsin yksinkertanen. Lukittu jousi vaan palauttaa akselin "vakioasentoon".

Kuva

Kuva

Kuva

TumppiZ kirjoitti:Kuinka saada Cpi SX:ästä kisasemman

Ottamalla kurin pois pakoputkesta, ja säätämällä kaasarin


Edit:
hessuhopotin kirjoitti:Mulla olis tuollainen yasunin tehari derbiin, jonka mukana tuli ihan v*tusti adaptereita/kiinnikkeitä ja ajattelin modata sen aikani kuluksi tuohon sepin ruoskaan. Muistelisin että noissa sepeissä olisi täysin sama putken liitäntä, kuin derbeissä, mutta pitääkö tämä sitten oikeasti paikkaansa? Jos se vain sopisi suoraan siihen sepin sylinteriin kiinni, niin väsäisin siihen kyllä takakiinnikkeen rosterista itse. Putki on alakauttainen.

Ei kyllä tarkkaa tietoa onko liitos identtinen, mutta uskoisin että pienellä viilaamisella saat pultinreijät kohilleen. Muista sit tukee se putki takaa kunnolla myös sivusuuntaan, mitä ohimennen tiiraillu noita mopetien alakauttasia nii ainaki omaan silmään vakionaki melko heiveröisen näkösiä kiinnityksiä
sx cepi
Liittynyt:
10.7.2013 21:13
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut sx cepi » 30.4.2014 8:58

Moro! elikkäs soveltaisin turbokittiä cpi sx vakio paisariin (turbokitissä on vlipilli) miten saisin välipillin kiinni paisariin ilman hitsaamista? onko tähän tehtyjä kumiosia tai vastaavia? Lisäksi vielä kestääkö turbokitin välipilli jos sitä taivuttaa vai murtuuko se? :s

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista