CPI SM/SX

Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Kääntä » 28.6.2013 19:16

vator14 kirjoitti:Onko siinä pytyssä tarpeeksi tavaraa porauttamiseen? Vai onnistuuko sittenkään, että pitäisi vissiin ainkin pinnottaa uudelleen. Eikö olisi helpompaa ostaa vaikka 70 airsal tai 80 mhr tai 110 parmakit noiden sopivuudesta en mene vannomaan mutta googlesta löytyy kyllä pyttyjä cepariin.

Vähän huvitti moinen heitto, joku aikoo porauttaa moponsa pytyn 60kuutioiseksi, ja toinen tulee heittämään että tilaa vaikka 110cc parmakit :D

Noh, enivei, cpin pyttyä poratessa pitää se pinnoittaa uudelleen, koska alumiinia. Tulee loppupeleissä lähes samoihin hintoihin mitä laadukkaat virityspytyt. Tän jälkeen jotain hyötyä saadakses pitää vielä viilata kanavat joka vaatii jo enemmän asiaan perehtymistä. Materiaali tod.näk. nippanappa riittää koska poraus ei mitenkään radikaalisti muutu.

Ja CPIn sähköillähän ei lähennellä kuuta milläänlailla, vakio cdi-boxi rajoittaa kierroksia vaikka sen ei pitäis olla rajoitettu. Muutenki tää moottorihan on väännökkäämpi ja alakiertosempi mitä aito am6, ja sähköt on nimenomaan koko mopon heikko kohta..
Pyörä:
CPI SM 50 pro
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
6.1.2013 19:45
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut tatu98 » 28.6.2013 23:13

Nyt joku kertoo et mis cpi sm kurit on ??
Pyörä:
Cpi SM PRO -08, Yamaha WR 125x, Yamaha Neo's 1998, Yamaha Dt 50 -10, Yamaha Dt Lc "125" -86
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
15.8.2010 10:20
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Darian199 » 29.6.2013 1:23

alkukäyrän ja paisarin liitoskohdassa. selviää jos olisit lukenut ajan kanssa....
"Kaikki on sallittua jossei jää kiinni"
Liittynyt:
9.6.2013 19:46
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut koskelainen » 10.7.2013 19:55

koskelainen kirjoitti:Mikäköhän mahtaa olla cpissä vikana, vaihdoin suuttimen 77.5->85, mutta 85 oli liian iso eikä antanut kierroksia, joten kokeilin 82. Sillä kun ajoin 1.5 km niin yhtäkkiä kun annoin kaasua niin ei mopo antanut kierroksia enempää, ja hyytyi. Nyt laitoin takaisin 77.5 suuttimen ja mopo starttaa TODELLA heikosti, noin 30 polkasun jälkeen, pitää outoa ääntä eikä pysy käynnissä. Ja minulla siis on cpi sx 2011
kiitos!


Tarkistin tulpan, tulppa ei antanut kipinää, viko oli johdossa. Vaihdoin johdon ja nyt tulppa antaa hyvin kipinän, mutta ei siltikään käynnisty :( voisitteko antaa neuvoja?
Pyörä:
Cpi SM PRO -08, Yamaha WR 125x, Yamaha Neo's 1998, Yamaha Dt 50 -10, Yamaha Dt Lc "125" -86
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
15.8.2010 10:20
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Darian199 » 10.7.2013 20:26

saako bensaa?
"Kaikki on sallittua jossei jää kiinni"
Liittynyt:
9.6.2013 19:46
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut koskelainen » 10.7.2013 22:34

Darian199 kirjoitti:saako bensaa?


kyllä saa, ainakin kaasari täyttyy eikä imukaulassa pitäisi olla mitään vikaa
Pyörä:
Cpi SM PRO -08, Yamaha WR 125x, Yamaha Neo's 1998, Yamaha Dt 50 -10, Yamaha Dt Lc "125" -86
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
15.8.2010 10:20
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Darian199 » 11.7.2013 10:39

meneekö bensa tulpalle asti?
"Kaikki on sallittua jossei jää kiinni"
Liittynyt:
9.6.2013 19:46
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut koskelainen » 11.7.2013 13:20

Darian199 kirjoitti:meneekö bensa tulpalle asti?


en oo iha varma, miten voin tarkistaa sen?
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
16.10.2010 13:33
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut TuplaBonus » 11.7.2013 15:34

käynnistä sitä jonki aikaa vaikka kaasu pohjassa jos tulppa kostuu nii sitten tulee tulpalle jos ei nii varmaan iha suutin tukossa
Liittynyt:
9.6.2013 19:46
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut koskelainen » 12.7.2013 9:41

TuplaBonus kirjoitti:käynnistä sitä jonki aikaa vaikka kaasu pohjassa jos tulppa kostuu nii sitten tulee tulpalle jos ei nii varmaan iha suutin tukossa


no nyt kyllä lähti käyntiin monen polkaisun jälkeen, mutta tyhjäkäynti on todella epätasaista ja savuttaa liikaa ja paisarista tippuu muutama tippu öljyä... voisiko tämä joshtua kaasarin säädöistä?
Liittynyt:
10.7.2013 21:13
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut sx cepi » 12.7.2013 10:18

Moro! omista cpi sx 2008 ja ajattelin ottaa kurit pois vaikka se kulkeekin vakiona mun alla 60kmh suunnilleen, mutta se lähtee liikkeelle ku kehitysvammanen makuupussista... niin paljonkos tollai laitos menee kurittomana? ja meinasin että jos saisi vähän maksiminopeutta alemmas kiihtyvillä väleillä, mutta en tiedä paljon nopeutta saa sillä alespäin ja minkä kokosilla rattailla sitä en ole miettinyt (:
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
3.5.2012 0:58
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut hervanni » 12.7.2013 16:24

Paluu palstalle. Mopo on vihdoin kunnossa ja kaipaa pientä hienosäätöä. Onkelmana se, että booaa ja sammuu. Ei pintakaasulla, mutta liikkeelle lähtiessä booaa kun vaihtaa vaihdetta ja kaasuttaa. Tuorevoitelu pois käytöstä, ja tuli pistettyä aika reippaan raikas seos tankkiin.. Voisiko liika öljy aiheuttaa tämän? Neulaa nostettu ylöspäin ja seosruuvi on kiinni.
Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 12.7.2013 19:43

Voi johtua myös turhan tuhdista seoksesta.

Sx cepi, suuntaa antava laskuri välitysten vaihdon vaikutuksesta löytyy täältä. Kurittoman menopelin nopeuksista vakiovälityksillä voinee joku mopon omistava kertoa tarkempia lukemia.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Liittynyt:
10.7.2013 21:13
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut sx cepi » 12.7.2013 21:31

juuu kiitosta (:
Paikkakunta:
turku
Liittynyt:
24.4.2012 21:26
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Aaboza » 12.7.2013 22:17

Itellä kurittomana siinä 65km/h vakioväleillä 11-62(?) ja kiihtyy tarpeeksi :) ja se mittari kusee iha huolel et ei siihe kannata luottaa jos ei oo säätäny

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista