Re: Suzuki S/S1
Lähetetty: 5.6.2014 1:01
Joo kuuskymppinen kannattaa se vääntääkin jo mukavasti. Ei kai se 74cc:kään ois mitenkään ylimitotettu jossei sitä juuri viilaile.
Kaasuttimelle sitten oma imukaula, saman kokonen kun kaasarikin. Dellorto vs. mikuni on sitten vähän oman maun mukaan. Kuulemma dellortot vievät enemmän bensaa ja ovat hankalempia säätää, mikunit taas sitten kalliimpia. Itse olen kuitenkin mikuneita suosinut. Kyllä noihin nopeuksiin vakio kaasarillakin pääsee jos niikseen tulee, mutta onhan isompi tietty järkevä. Putsarina pitäsin vakion mutta se voi isomman kaasarin kanssa tulla helpommaks laittaa joku vaahtomuovi putsari kuten pipercross.
Eturattaita vois varmaan ostaa yhen ja kaks piikkiä isommat niin sitten pääsis vähän vauhtia sovittamana mieleiseks. Vauhtiahan sitten saa kyllä lisää viilaamalla, kuten myös vääntöä. Muutenkin muutama perus viilaus/tarkistus kannattas tehdä noille uusille kiinan pytyille kun ovat vähän mitä ovat mutta ei tietenkään pakko ole.
Kaasuttimelle sitten oma imukaula, saman kokonen kun kaasarikin. Dellorto vs. mikuni on sitten vähän oman maun mukaan. Kuulemma dellortot vievät enemmän bensaa ja ovat hankalempia säätää, mikunit taas sitten kalliimpia. Itse olen kuitenkin mikuneita suosinut. Kyllä noihin nopeuksiin vakio kaasarillakin pääsee jos niikseen tulee, mutta onhan isompi tietty järkevä. Putsarina pitäsin vakion mutta se voi isomman kaasarin kanssa tulla helpommaks laittaa joku vaahtomuovi putsari kuten pipercross.
Eturattaita vois varmaan ostaa yhen ja kaks piikkiä isommat niin sitten pääsis vähän vauhtia sovittamana mieleiseks. Vauhtiahan sitten saa kyllä lisää viilaamalla, kuten myös vääntöä. Muutenkin muutama perus viilaus/tarkistus kannattas tehdä noille uusille kiinan pytyille kun ovat vähän mitä ovat mutta ei tietenkään pakko ole.