Suzuki PV huolto/tekniikka

Veetikko
Liittynyt:
18.5.2020 23:28
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Veetikko » 18.5.2020 23:32

Moikka mistä johtuu että kun peeveetä kierrättää ja sitte ku lopettaa kierrättämisen ja kierrokset laskee ni kuuluu sellasata napsetta
Tekniikka 50cc läppis
14mm mikuni 74 suutin neula toisiksi ylimmässä ja vakioputsari
13-35 välit
Pallosalama3
Liittynyt:
9.7.2020 15:33
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pallosalama3 » 21.8.2020 10:31

Mistä päin se napsutus kuuluu?
Like sands through the hourglass, so are the drifts of Our Lives.

https://markkinointitarvike.fi/ https://sauso.com/
Echo1975
Liittynyt:
28.9.2020 8:13
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Echo1975 » 26.1.2021 11:54

Tietääkö kukaan PV:n 50cc p+ läppiksen pakoaukon asteet ja paljonko tollanen maksimissaan vakiona kiertää?
Lauttis
Liittynyt:
7.4.2020 20:37
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lauttis » 26.1.2021 12:05

En tiedä pakoasyeista mutta eipä se 8000 9000 tuhatta enempää
Echo1975
Liittynyt:
28.9.2020 8:13
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Echo1975 » 26.1.2021 12:28

Lauttis kirjoitti:En tiedä pakoasyeista mutta eipä se 8000 9000 tuhatta enempää

Mua mietityttää, kun tuolla wikissä lukee, että maksimi teho tulee 4500 rpm. Kuulostaa ainakin yli 6000 ajaessa, mutta en osaa sanoa. Täytys kai jollain mitata
Lauttis
Liittynyt:
7.4.2020 20:37
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lauttis » 26.1.2021 12:43

Olen jostain vain kuullut että voi kiertää yli 7000 tonniakin mutt se riippuu ihan putystä
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 27.1.2021 12:38

Olisit ei oo mitenkään tasalaatuisia, yksilöiden välillä on varmasti eroa.
vaddex
Liittynyt:
11.8.2016 15:26
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut vaddex » 6.5.2021 20:39

Nyt on semmonen homma pv projun kanssa etta aikasempi omistaja on tehnyt yhden sylinterin pinnapultille m8 kierteet ilmeisesti alkuperaisten m6 koon kierteiden hajotessa. Tama on aieuttanut paanvaivaa, kantta ei saa kirittya suoraan yms, nyt pitais saada alkuperaset m6 koon kierteet ja ilmeisesti helicoil ei ole tassa tapauksessa mahdollisuus joten onko mitaan muita keinoja kuin taytehitsaus ja sitten uusien kierteiden tekeminen? *nappaimisto rikki* :roll:
vantic
Liittynyt:
5.7.2017 11:22
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut vantic » 6.5.2021 23:05

Pinnapultti joissa toinenpää M6 ja toinen M8,
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 7.5.2021 14:10

Kierreholkki.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Salkkis73
Liittynyt:
8.6.2021 8:04
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Salkkis73 » 8.6.2021 9:30

Olis vm 90 pv ja ongelmia tyhjäkäynnin kanssa. Mopo on vakio.Tyhjäkäynti toimi hyvin viime kesänä . Oli koko talven lämpöses varastossa. Talven jälkeen käynnistettiin toimi ihan hyvin. Nyt on tullut ongelmia. Kun käynnistää niin kierrokset vetää melkein heti tappiiin. Kun on ajanut pienen pätkän niin sammuu ja käynnistyy vaan ryyppy päällä. Käynnistää uudelleen ja nostaa ryypyn pois niin sammuu melkein heti, Ilmansuodattimen kangas vaihdettu ja tulppa vaihdettu. Bensa hana tiputtaa suodatinkupin välistä. Voiko sillä olla vaikutusta tähän?! Olis kiva saada ajokuntoon pojalle kun saa kortin 8) Täältä varmaan löytyy apuja viisailta!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista