Suzuki PV huolto/tekniikka

Sabulou
Pyörä:
Suzuki PV '86
Paikkakunta:
Laihia
Liittynyt:
26.1.2014 19:00
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Sabulou » 20.7.2015 0:38

morjesta, voisko joku auttaa et ku mulla vuoti tankki peevees, ja korjasin sen kemiallisella metallilla, nii ei enää lähe käyntii? ja siis saa bensaa ja saa hyvän kipinän mut ei lähe millää käyntii. mäkistartit koitettu. mun järjellä en keksi et mikä vois olla. voisko väljistymine olla mitää? toisaalta se on ennemmi lähteny aina ekoilla polkasuilla et en tiiä. tai magneetos jotai, avaalen sen ku kerkiän. kellää mitää ehotuksii mitä muuten tehä?
lexsa
Liittynyt:
28.1.2014 10:18
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut lexsa » 26.7.2015 12:41

Millä säädöillä olette saaneet ton malossin 80cc läppä pytyn toimimaan mulla on hiilikuitu läpät ja 18mm dellortto phbg kaasari, oon testannu kaikki suuttimet 80-130 väliltä ei toimi millään kaikilla kyllä käynnistyy mutta ei kestä kaasua, pienemmillä suuttimilla kestää vähän, missä asennossa neulan kuuluu olla?
pevettiz
Liittynyt:
1.8.2015 2:27
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut pevettiz » 1.8.2015 2:46

Mikä on pevetis vikana kun vaihettii mäntä nii nyt pätkii isoilla kierroksilla mut tyhjäkäynnil ei pätki ja röpöttaa myös. sitte kun käynnistää nii se niiku itestää nostaa kierroksia jonku verra.
joonasfin
Pyörä:
Kawasaki kxf 450 07
Liittynyt:
29.8.2014 21:35
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut joonasfin » 3.11.2015 18:58

mikäs on pv vikana kun porattiin kaverin pv 72 suutin 100 suuttimeksi ja alkoi röpöttämään. tekniikka on 80 läppis ja 20mm lortto ja pipecross
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 3.11.2015 20:46

Kaipaiskoha se vähä säätöä?..... Suutinta ei edes ole järkeä porata, koska sitä ei sillee saa porattua että vois sanoa koon. Varsinkin jossain kaasareissa kun se kertoo virtausarvon.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
J.J.L
Liittynyt:
29.10.2015 17:37
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut J.J.L » 19.11.2015 12:38

Mikäs säädöissä vikana kun ei ole semmoinen "hätäinen" tottelemaan kaasua, kierrokset nousee hyvin mutta laskee erittäin hitaasti... Tekniikkaa on vakio läppis 12mm kaasari
70 suutin luhao ja vakio putsari
tientuk3
Pyörä:
Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
26.10.2014 15:01
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut tientuk3 » 19.11.2015 16:19

Jos tarkoitat että leijuttaa kierroksia "dindindindindin" niin seos laihalla! Jos on yhtäkkiä alkanut tekemään, niin kaasari voi olla likainen tai vuotaa ilmaa esim. imukaulasta tai magneeton stefasta. Myös kaasuvaijeri saattaa olla liian kireällä.

Muuten sitten vaan ilmaruuvia kiinni päin ja mahd. isompaa tyhjäkäynti-/pääsuutinta.
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli.
_______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
J.J.L
Liittynyt:
29.10.2015 17:37
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut J.J.L » 19.11.2015 16:29

Suuri mahdollisuus että vuotaa kun kaasarin alla on semmonen "lätäkkö" 2t öljyä ja kaasutin on ulkopuolelta märkä joistain kohdista... Voiko se johtua huonosta kohokammion tiivisteestä?
Kela2000
Liittynyt:
20.3.2016 22:32
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kela2000 » 20.3.2016 22:47

Minua mietitityttää että mikä on vikana Pv:ssä kun ei lähde käyntiin. Tai lähtee käyntiin kun on ollut yön tallissa. sitten kun se on saanut käyntiin noin 30 polkasulla ja sitten sammuttaa niin se ei lähde käyntiin enää millään. Pytty, mäntä, tulppa ja kaasari on vaihdettu uusiin eikä ole auttanut mitään
J.J.L
Liittynyt:
29.10.2015 17:37
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut J.J.L » 20.3.2016 23:28

Kela2000 kirjoitti:Minua mietitityttää että mikä on vikana Pv:ssä kun ei lähde käyntiin. Tai lähtee käyntiin kun on ollut yön tallissa. sitten kun se on saanut käyntiin noin 30 polkasulla ja sitten sammuttaa niin se ei lähde käyntiin enää millään. Pytty, mäntä, tulppa ja kaasari on vaihdettu uusiin eikä ole auttanut mitään

Mikä tekniikka? Minkä kokoinen pää suutin, jos se on liian iso nähden muuhun tekniikkaan niin kastelee tulpan joka johtaa siihen että se ei käynnisty.
Kela2000
Liittynyt:
20.3.2016 22:32
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kela2000 » 21.3.2016 7:47

Se on 99 vuosi malli 60cc pytty ja 16 mm kaasari ja ainakun polkee hetken niin aivastaa putkesta
Kela2000
Liittynyt:
20.3.2016 22:32
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kela2000 » 21.3.2016 8:27

Kela2000 kirjoitti:Se on 99 vuosi malli 60cc pytty ja 16 mm kaasari ja ainakun polkee hetken niin aivastaa putkesta pääsuuttimen koko oli joku 7 alkava kun ei näy kunnolla koska oli kulunut. Vaihdoin pienempään tosta 16mm kaasarista
Kela2000
Liittynyt:
20.3.2016 22:32
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kela2000 » 21.3.2016 19:55

miten saada kampikammiosta veden/kosteuden pois
Kela2000
Liittynyt:
20.3.2016 22:32
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kela2000 » 21.3.2016 19:55

miten saada kampikammiosta veden/kosteuden pois
Hdsanteri
Liittynyt:
7.6.2015 16:13
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Hdsanteri » 28.3.2016 15:07

Morjens ei ole kokemusta pv:n koneesta muutakuin et poika rassannu niitä.
Tuli ostettua 1994 S1 jossa ol kiinni malossin sylinteri vakio kannella /20mm lortt/s1 tehoputki.
Männän halkasia 50mm/eli seuraava malossin mäntä 50,40.
Alakerta olis hakusessa, elikä löytyykö laadukasta kampiakseli/kirtokanki sarjaa.
Vakio kansi tulisi kait sitten laskea tappiin ja työstää 50mm männälle sopivaksi.
Ehdotuksia kuunnellaan mitä tulisi tehdä.
Viilaukset tekee kuru ukko.
12v sähköt?
Cdi sytkä.
Uus taka svingi 80rm tai muu vastaava.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista