DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

Liittynyt:
14.5.2010 19:54
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut jonzasd » 23.6.2013 4:27

pate131 kirjoitti:käykö 110/70/17 rengas deeteen etuvanteelle?

käyhän se.. tua 110 meinaa sen rengaan leveyttä.. ja 70 sen korkeutta normaalistihan nois on 80 korkee mutta menee se
Liittynyt:
5.4.2013 17:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut valtsu_- » 23.6.2013 18:00

Pystyykö sen suuttimen vaihtamaan yksin jos ei tankkia ota pois?
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 23.6.2013 18:06

Pystyy.
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 "08
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
20.6.2013 2:39
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Tomppez » 23.6.2013 22:58

opqr kirjoitti:kaksi ongelmaa:

1. dt ei saa kipinää. mistä johtuu? uus tulppa, hattu ja kaikki.
2. missä järjestyksessä cdi-boksin johot on 06 dt:ssä ylhäältä alaspäin?


Onko puolan vastukset tsekattu?,Ongelma saattaa johtua myös siitä tai huonosta puolan maadoituksesta.Putsaa maadoitusjohdon kosketuspinnat teräsharjalla,Ja kokeile uudelleen.
Merkillä ei ole väliä kunhan se on Yamaha.
Liittynyt:
5.4.2013 17:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut valtsu_- » 24.6.2013 14:03

En ainakaan ite saa tuota kohokammiota käännettyä.. ilmanputsari on ihan löysällä enkä silti saa käännettyä itseeni päin :(
Pyörä:
Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.10.2011 17:44
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Jippeyee » 24.6.2013 16:07

Irrota nyt herrantähden se tankki :lol:
Jarrut on vauhdin surma!
Pyörä:
Honda
Paikkakunta:
Siuro
Liittynyt:
18.7.2010 13:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Ville!! » 24.6.2013 17:08

Kuinka paljon on lämpömittarissa yksi palkki asteina ja paljonko lämmöt on silloin kun mittarissa on täydet?? google ei auttanut(=
Liittynyt:
5.4.2013 17:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut valtsu_- » 24.6.2013 17:58

Mikä olisi hyvä käyttää tiivisteenä alkukäyrän ja paisarin välissä? Passaako maito tölkki :lol:
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut arsori » 24.6.2013 18:21

Tommonen pakosarjojen asennukseen tarkoitettu lämpöä kestävä töhnä lienee parempaa...? :lol:
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 "08
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
20.6.2013 2:39
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Tomppez » 24.6.2013 18:44

08 dt:ssä taas ongelmia
-Alhaisilla kierroksilla ei kierrä kuin hieman,jonka jälkeen kuulostaisi siltä että tukehtuu ja kone pätkii,Suutin on 104,Moric porattu,Alukäyrästä kuri otettu pois.

Toisella tulpalla on kokeiltu -ei vaikutusta
Puolan maadoitus on tehty paremmaksi - ei vaikutusta
kaasari putsattu - ei vaikutusta

Siis mopohan ei tee tuota tietyille kierroksille jumittamista koko ajan vaan kun lähtee samantien ajamaan ja ajetaan +3k kiekoilla ei tapahdu tuota ongelmaa.Tuo jumittaminen tapahtuu heti kun ajetaan hetki matalilla kierroksilla,Kun moottorin sammuttaa ja polkasee uudelleen käyntiin käy taas kone aivan normaalisti ja about 5-10 min päästä aloittaa taas ton jumituksen eli kierrokset eivät nouse vaikka kaasu olisi tapissa.

Säädöt on ok ja tulpan väri on maitokahvin ruskea.Puolan ohmit on myös katsottu yleismittarilla,Ja näytti yhdeksää,Ok?

Tilasin uuden moricin ja puolan jos ongelma ratkeiasi sillä,Tosin sitten v*tuttaa jos ei johdu näistä.

Itsellä herää mieleen ongelma moricissa/puolassa jos ei saa tarpeeksi virtaa matalilla kiekoilla?

Jos tällä kertaa joku viisas osaisi vastata.....?
Merkillä ei ole väliä kunhan se on Yamaha.
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 24.6.2013 19:31

No harvemmin tollaset pätkimiset mistään moricista johtuu. Ootko seosruuvia säätäny? Entä missä asennossa neula on? Toi suutinki kuulostaa aika isolta ja liian ison suuttimen oireita on mm. että kylmänä toimii paremmin mutta kun kone lämpiää niin vedot heikkenee ja röpöttelee. Eikä siihe tulpan värii voi läheskää aina luottaa, siihe kun vaikuttaa niin moni tekijä.
Liittynyt:
5.4.2013 17:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut valtsu_- » 24.6.2013 19:56

mikä töhnä? voitko linkata semmoselle sivustolle missä niitä myydää?
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 "08
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
20.6.2013 2:39
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Tomppez » 24.6.2013 20:08

Neulan asennon pitäisi olla ok,Miten seosruuvia tulisi säätää oikein?
Merkillä ei ole väliä kunhan se on Yamaha.
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 24.6.2013 20:15

valtsu_- kirjoitti:mikä töhnä? voitko linkata semmoselle sivustolle missä niitä myydää?


Kun oikein tarkkaan katot niin tossa on linkki biltsun sivulle. ;)

Tomppez kirjoitti:Neulan asennon pitäisi olla ok,Miten seosruuvia tulisi säätää oikein?


Tuosta: http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... .A4t.C3.B6 löytyy ohjeet seosruuvin säätämiseen.
Pyörä:
Yamaha YZF-R125 "08
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
20.6.2013 2:39
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Tomppez » 24.6.2013 20:44

Eipä auta mitään,Toimi vielä 2pv sitten aivan normaalisti.Mitään ei ole edes kaasariin vaihdettu eikä säätöihin ole edes koskettu aikaisemmin.
Merkillä ei ole väliä kunhan se on Yamaha.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista