Sivu 90, 96:sta

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 20.7.2018 7:00
Kirjoittanut Malagutisti
Siinä holkissa on ura sille o-renkaalle. Kartio-osa tulee laakeria päin.

ViestiLähetetty: 27.8.2018 14:54
Kirjoittanut xps???
tietääkö kukaan miten vetää valot xps 07 kun itellä on suoraan akulta vedetty

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 17.9.2018 8:51
Kirjoittanut neuvoakaipaava
Oiskohan kukaan sattunut löytämään Street Evo 3 jarrulevyjä :roll:

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 4.12.2018 16:39
Kirjoittanut ViriDT
Minkähän sytytyspuolalle tulevan johdon väliin voi laittaa tarvikemallin virtalukon? Niin että katkasee sytytyksen virtalukon ollessa off -asennossa.

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 4.12.2018 20:12
Kirjoittanut Malagutisti
Riippuu nyt ihan siitä onko virtalukko avautuva vai sulkeutuva. Oletettavasti ducatin sähköt.

OFF-asennossa navat yhdessä: cdin musta/valkoinen (kauimpana tulpanjohdosta) näiden kautta runkoon

OFF-asennossa navat erillään: En käyttäisi, altistaa sytkähäiriöille, mutta jos pakko on niin laittaisin punaisen väliin (sytyksen impulssi). Vihreässä ja valkoisessa on parhaillaan 350 V potentiaalieroa, voi aiheuttaa kipinöintiä ja johtaa virtalukon nopeaan hajoamiseen.

E:Ajatusvirhe korjattu

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 5.4.2019 15:24
Kirjoittanut Paskavatkainxps
Tietääkö joku millaset pumppujen stefat menee xps sm haarukkaan

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 23.4.2019 15:33
Kirjoittanut Olavikustaanpoika
APUA S****NA peugeot xps/xp7 sähkökaaviota kellaan olis. Siis sellainen jossa on EFI cdi

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 7.5.2019 17:12
Kirjoittanut Lauriiiii
Olisi pösössä cdi boksi mennyt rikki ja haluaisin tietää mikä boksi siihen kävisi. Onko ideoita?

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 7.5.2019 19:05
Kirjoittanut Malagutisti
Kahta eri sähkösysteemiä. Onko ducatit vai dellorto tms. Montako johtoa CDI:hin menee?

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 16.5.2019 16:19
Kirjoittanut Lepa25
Tietääkö kukaan mikä mahtais pösössä mättää. Vuoden 04 peugeot xps enduro . Tyhjäkäynti ei toimi, ei oo tehoja, eikä puristuksia yhtä paljon mitä kaverin toimivassa pösössä. (kiihtyy hitaasti, eikä jaksa maastossa vääntää yhtään), lähtee vaikeasti lämpimällä tai moottori lämpimänä käyntiin. Viriä ei ole muuta kuin kuri putkesta pois ja rajoittamaton cdi. Mopolle on tehty seuraavanlaista kaasariin suuttimia vaihdeltu, yritetty säätää ja kaasari puhdistettu kahdesti. Tulppa vaihdettu ja testailtu erilaisia tulppia, tulpan johto vaihdettu, cdi boksin liitännät uusittu, kampiakselin stefat vaihdettu, imukaula vaihdettu. Muuta ei muistaakseni ole tehty.

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 2.6.2019 3:54
Kirjoittanut Aw3s0m3F1sh
Mikäköhän olisi ongelmana pösössä kun töötti alkaa huutamaan pienissä vauhdeissa? :lol: Ja tuo neutraali valo on jäänyt päälle vaikka vaihtaisi vaihteita maailmanloppuun asti. Sitten tuo bensa valo välkkyy vaikka olisi tankkitäynä. Kiitos! :)

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 12.7.2019 19:28
Kirjoittanut Pyry1
Onko ideoita missä vika voisi olla, kun pösö XPS street evo3:ssa palaa heti sulake kun vääntää avaimesta sähköt päälle?
Olen yrittänyt katsoa ettei olisi johdoissa oikosulkua mutta niitä on paljon ja osa muttereista kulunut niin paljon ettei kaikkia katteita saa irti. Jännitteen säädin on myös vaihdettu ja meneehän 10a sulake?
Eihän vaikuta, että tällä hetkellä on etuvalo ja vilkut irti jos niiden johdot ei koske mihinkään?

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 25.7.2019 14:34
Kirjoittanut Ville03
Miten on mahdollista että peugeot xp street evo 3 2011 vm pitää semmosta tiheetä rätinää siinä about 8000 kierroksen kohdalla ja täyskaasulla jo 7600 kierroksen kohdalla. Mopossa on porattu efin cdi. Tulpanvaihdolla ei ollut mitään vaikutusta mopon toimintaan.

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 25.9.2019 12:29
Kirjoittanut lumiaura
miten ootte toteuttanu pösöö ketjulaaharin kun uusiakaan ei enään mistään saa

Re: Peugeot XPS/XP

ViestiLähetetty: 25.9.2019 17:48
Kirjoittanut Malagutisti
Malagutissa on 10 mm nylonista leikatut liuskat laahareina. Sopivasti upotusta, uppokantaruuvit ja vähän taivuttaa. Kiinni kahdella ruuvilla, joten joutunee reiät poraamaan jos lähtee samalla tavalla toteuttamaan. Ainakin tähän asti on toiminut. Kuvaa ei oikein ole, tuosta näkyy vähän. Klikkaamalla saa suuremmaksi niin pystyy zoomailla.
Kuva
(C) Jarkko Jokela.