Peugeot XPS/XP

Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Paikkakunta:
Lempäälä/Ideapark
Liittynyt:
22.3.2011 23:08
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut Läbä » 20.7.2012 0:31

Tulpanjohto ja hattu vaihtoon jos on menny vettä sinne ja iskee kipinän sitte päi vittua. Ja en sitte jaksanu lukee ootko sen jo vaihtanu tuli vaan piipahdettua taas täälläkin kun tota pösöö tullu aikoinaan purettua urakalla :D
Youtube Kanava Manki Keulaa, TSKM miitti ja muita videoita SUBSCRIBE
Seuraa Fighter Mito Projektia!
Cagiva osaa halvalla! TARJOA!
Benesis
Pyörä:
Peugeot XPS , MBK Nitro , Honda NSR125 , Honda Monkey
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
28.8.2011 23:42
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut Benesis » 20.7.2012 1:54

Kertokaa ku mulla on Smoto Peugeot xps -07 ja en jumalauta löydä mistään siihen nopeusmittarinvaijeria! kertokaa mulle että onko missään samassa vehkeessä tai kellään myydä sitä vaijeria !
NaKkIsÄmPyLä!
Pyörä:
Peugeot XPS
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.9.2008 9:39
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut NaKkIsÄmPyLä! » 20.7.2012 12:02

Osaakos joku kertoa miten on mahdollista että oma 2004 vuoden xps enduro kulkee kurittomana yli 90 vakioväleillä 11-52 :eek: minulle tullessan mopossa oli vain yksi keraamisesta savesta tehty kuristus jonka saa helposti sormella pois ja takaisin. Ja sitten toinen asia että kiertääkö teidänkin xps:sät kurittomana paljon enemmän kuin muut kurittomat mopot vrt. esim. Apilat jne.
joltsu
Pyörä:
Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
31.7.2011 20:18
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut joltsu » 20.7.2012 14:35

Ei varmasti mene 90 vakioputkella. Ehkä se vois 80 mennä vanhnamallisella putkella, uudenmallisella pääsee ehkä 75. Ja Aprilliassa on Rabasa (tai ainakin uudenmallisissa on), niin kiertävyyden ero voi jo johtua ihan siitä, tai sitten siinä on säädöt päin persettä tai jokin kuri vielä jossain...
NaKkIsÄmPyLä!
Pyörä:
Peugeot XPS
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.9.2008 9:39
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut NaKkIsÄmPyLä! » 20.7.2012 22:06

No Myönnetään että loiva alamäki oli ja gps näytti 91, ja tarkoitinkin näiä vanhoja munaralli koneisia apiloita.
Pyttykin näyttää olevan italkitin 50cc mutta enpä usko tuon paljon eroavan vakiosta : :roll:
Ja muistaakos joku sivustoa mistä näihin löytyi uusia alkuperäiskatteita jonkinlaiseen sopuhintaan, taisi olla hollantilainen sivusto..
EJMA
Pyörä:
Peugeot XPS SM jne
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.2.2012 22:44
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut EJMA » 21.7.2012 17:24

Itellä menee xps sm -04 yli 90 kurittomalla putkella, 11/57 välit :s

Tasasella 75-80, loivaan alamäkeen mittari loppuu kesken ja gepsiin meni yli 90
joltsu
Pyörä:
Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
31.7.2011 20:18
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut joltsu » 21.7.2012 21:36

Ei voi mennä 11-57 väleillä(?)mistä tuon kokoisen takarattaan löysit?) nuin paljoa alamäkeen pelkästään kurien poistolla, sillä ei riitä kiertävyys millään. Itsellä on 11-58 välit nyt ja alkaa huutamaan jo 60 vauhdissa jonkin verran niin miten aattelit, että pystyis vielä 30 pääseen lujempaa? Jos nuin paljon menis, niin kierroksia ois varmaan 15 000 tai enemmän :roll: Jollain 11/12/13-52 väleillä vois mennäkkin yli 90 alamäkeen, mutta en usko, että nuilla väleillä, mutta turhaampa tästä alkaa kiistelemään...
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut Mömmis » 21.7.2012 23:05

Varsinki ku sähköt ja kone antaa leipää vaan sen ~12k rpm..
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Zanddu
Pyörä:
-98 Peugeot Trekker Offroad, Derbi Senda Sm, Proju X-Limitti
Paikkakunta:
Kymenlaakso
Liittynyt:
16.12.2011 21:21
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut Zanddu » 22.7.2012 10:21

Nyt ku keskustellaan noista putkista, nii jos laitan vakioputken tai pelkän paisarin kiinni, nii kone alkaa pätkii jotenki omituisesti.. Oisko tosta menny katti tukkoon tai jotain? Muitten putkien kanssa tota ongelmaa ei nimittäin ole.
Mul menee muute noil 11/52 väleil 90 tasasel, tosin putkena on Tecnigas.....
Mopo muuttaa miestä ja mies mopoa.
Tsekatkaapas Ilmotukset!!!
NaKkIsÄmPyLä!
Pyörä:
Peugeot XPS
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.9.2008 9:39
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut NaKkIsÄmPyLä! » 22.7.2012 14:46

Satuin tuolla alussa kysymään jos joku tietäisi miksi tuo minun sexps kiertää HUOMATTAVASTI enemmän kuin muut kurittomat minarellikoneiset mopot... Ja mulla ei ole vakioputkessa mitään mikä voisi hidastaa menoa :lol: on se niin monella bensalenkkarilla jo ollu ja paisarissa näkee muutamat leikkausjäljet jos tarkasti kattoo. onneksi on toinen vakioputki myös joka on vakio oikeasti :) Ja miksiköhän mulla toimii mittarit valot joskus ja jouluna :o johdot on ehjät ja polttimot on vaihdettu kaikista muuta silti ei tahdo toimia. öljyvalokin menee kierrosten mukaan, mitä enemmän kaasua sitä himmeämpi valo, tyhjäkäynnillä ihan täydessä loistossa.
Benesis
Pyörä:
Peugeot XPS , MBK Nitro , Honda NSR125 , Honda Monkey
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
28.8.2011 23:42
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut Benesis » 22.7.2012 15:30

NaKkIsÄmPyLä! kirjoitti:Satuin tuolla alussa kysymään jos joku tietäisi miksi tuo minun sexps kiertää HUOMATTAVASTI enemmän kuin muut kurittomat minarellikoneiset mopot... Ja mulla ei ole vakioputkessa mitään mikä voisi hidastaa menoa :lol: on se niin monella bensalenkkarilla jo ollu ja paisarissa näkee muutamat leikkausjäljet jos tarkasti kattoo. onneksi on toinen vakioputki myös joka on vakio oikeasti :) Ja miksiköhän mulla toimii mittarit valot joskus ja jouluna :o johdot on ehjät ja polttimot on vaihdettu kaikista muuta silti ei tahdo toimia. öljyvalokin menee kierrosten mukaan, mitä enemmän kaasua sitä himmeämpi valo, tyhjäkäynnillä ihan täydessä loistossa.

Mulla on täysin sama vika valoissa !
EJMA
Pyörä:
Peugeot XPS SM jne
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.2.2012 22:44
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut EJMA » 23.7.2012 0:12

Ihmiset ei toisella sivulla uskonu paljon pösö menee pelkästään kurittomalla vakiputkella, vakioväleillä, isommalla suuttimella ja ilman rajottimia. :lol: :lol:

http://youtu.be/sBTHbQWSw1M

Video siis omasta pösöstä
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut Mömmis » 23.7.2012 12:58

Osaisko joku kertoo onko Street Evo 3:sessa takarattaan mitat seuraavanlaiset:
Pultin reiän halkaisija 8,5mm
Keskireiän halkaisija 62mm
Pulttikehän halkaisija 108mm
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Jusuquu
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -10
Liittynyt:
16.7.2011 20:03
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut Jusuquu » 23.7.2012 19:08

Olisko kellään mynnissä tuota EFI:n valmistamaa CDI boksia tai tietäisikö mistä voisi löytää?
Ja onko jollain tarkkoja porauskohtia tuoho?
Jusuquu
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -10
Liittynyt:
16.7.2011 20:03
Re: Peugeot XPS/XP

ViestiKirjoittanut Jusuquu » 23.7.2012 20:32

Tossa olis ny kuvaa siitä EFI:n cdi boksista. Nyt jos joku tietää vois kertoa mihin kohtaan tulee porata, kuinka syvälle ja minkä kokoisella terällä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista