Beta RR-50

ttomidi
Pyörä:
Beta RR Motard 50 TRACK 2012
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
29.8.2012 15:23
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut ttomidi » 11.4.2013 22:39

Siis jos sulla on villat palanut niin sitten vaan uudet villat , samalla tavalla se villojen vaihtaminen toimii kuin muissakin mopoissa :| ei siitä ainakaan niin kovia ääniä lähde , että korvissa pitäisi soida :eek:

Jokaisen korvan soivat joskus , mutta en usko että betan vakioänkästä nyt niin paljon lähtee ääntä. Eli villat vaihtoon , sanoi huoltomies sitten mitä tahansa ;) en itse ainakaan lähtisi änkkää tämäntakia vaihtamaan.
-kotem-
Pyörä:
EX KTM EXC 125 2003, EX Aprilia MX 125 2007, EX Beta RR 50 Track Motard 2010
Liittynyt:
13.4.2012 21:46
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut -kotem- » 12.4.2013 1:17

Nää änkät on vähän muuttunu täs vuosien aikana, itel 2010vm Beta nii villojen vaihto ei auttanu oikeestaa mitää (entiset villat oli ollu n.9tkm kiinni), mut muistaakseeni multa puuttu välipillistä kumi ja sen ku laitoin nii äänet hiljeni. Mut omasta mielestä Betassa ei oo kurittomana kovia ääniä tyhjäkäynnillä, mut sit ku alkaa piikille vinguttaan, nii alkaa jo soida. :D
ELKKKU
Liittynyt:
4.10.2011 15:17
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut ELKKKU » 12.4.2013 19:43

Mun beta ei oo ollu pariin kuukauteen käynnis ja nytte ku laitoin käyntiin niin se rupes huutamaan lujaa. vaikkei paina edes kaasua. mistähän se johtuis?
ttomidi
Pyörä:
Beta RR Motard 50 TRACK 2012
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
29.8.2012 15:23
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut ttomidi » 12.4.2013 22:02

Jotenkii en usko et änkkä ois mitenkää muuttunu , mut jos joku oikeesti tietää ni ois kiinnostavaa kuulla ;)
ELKKKU
Liittynyt:
4.10.2011 15:17
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut ELKKKU » 12.4.2013 22:11

Siis siinä nousi kierrokset tosi korkealle vaikka ei painanu kaasua ja ryyppy ei ollu päällä .
-kotem-
Pyörä:
EX KTM EXC 125 2003, EX Aprilia MX 125 2007, EX Beta RR 50 Track Motard 2010
Liittynyt:
13.4.2012 21:46
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut -kotem- » 12.4.2013 22:44

On ne änkät muuttunu, vähän ulkonäkökin muuttunut, esim. 2010-2011 ei oo sama änkkä, ja 2011vm betan änkässä on reikäputken keskellä joku metallinpala tukkeena, ja 2010vm se on tyhjä.
ELKKKU, luulisin et sulla on kaasuvaijeri jostain jumissa tms, esim. jos vaihtaa suuttimen niin voi olla et se kaasuvaijerin suoja mikä menee kaasariin nousee, ja sit ku laittaa mopon käyntiin nii huutaa vaikkei laita kaasua, joten katoppa ettei se oo mistään jumissa ja sit kato kans et se kaasariin menevä suoja on kunnolla paikallaan. =)
Juulmuri
Pyörä:
KTM EXC 250 -06 | Ex: Husqvarna Sm 125 -06, Yamaha Dt 125x -06, Beta RR 50 -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.3.2012 17:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Juulmuri » 13.4.2013 19:07

Eikun just toisteppäi, 2010vm alaspäin on sellanen änkkä missä pitäisi olla reikäputken keskellä sellanen levy, joka pakottaa pakokaasun menemään villojen läpi ja sitten 2011vm ylöspäin nii siel on iha suora reikä putki, jolloin pakokaasut pääsee suoraan läpi, mutta jos sul on hyvät uudet villat nii ne pakokaasut menee niistä villoista suurimmaks osaks läpi ja äänet on todella hiljaiset, mut ne villat menee pilalle about 1000-3000 kohdalla (ainakin itellä menny), ne menee joko öljystä tai sitte se villa vaan kovettuu siitä reikäputken ympäriltä eikä mikään pakokaasu enää mee läpi villojen :s eli uudenmallin änkissä äänet hiljenee perkeleesti kun vaihtaa villat :)
ttomidi
Pyörä:
Beta RR Motard 50 TRACK 2012
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
29.8.2012 15:23
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut ttomidi » 13.4.2013 22:29

Ite ajanu yli 6000km , enkä kyllä vieläkään oo huomannu että äänet ois vieläkään hirveesti muuttunut :s mut onhan tos suht hyvät ja kermaset äänet vaikka ois villatki hyväskunnos :)

eli 0-6000km en ole itse huomannut että villat ois palanu , eli en oo ite nähny ongelmaa tän suhteen. vaikka ennenku ostin betan ni luin jostain foorumilta et villat palaa nopeesti ni itellee ei oo tuottanu minkäännäkösii ongelmii koska äänet ei vielä ole kovat :)
beetta
Liittynyt:
25.7.2012 14:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut beetta » 14.4.2013 15:41

Nyt tarttis hjelppiä hieman kokemattomampi mopojen kanssa räplääjä. Elikkäs jäi avain virtalukkoon päälle ( :lol: ) muutamaksi yöksi ja nyt pitäisi laittaa mopoa käymään. Miten pitäisi toimia kun ei ole akkuakaan jota ladata? Pikaista apua kiitän.
ttomidi
Pyörä:
Beta RR Motard 50 TRACK 2012
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
29.8.2012 15:23
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut ttomidi » 14.4.2013 17:09

U cant be serious... :) oletkos koittanut polkaista betaasi käyntiin? Mopo lähtee käyntiin vaikka virrat olisivat olleet päällä kuinka kauan.... Eli ei vaikuta mitenkään , vaikka olisikin akku :nolo:

Eli ois varmaan helpompi jos oisit koittanut aluksi polkaista , ennenkun netistä meet kysymään mutta kukin tavallaan ;)
Beta Arzka
Pyörä:
Beta RR 50 Motard -12, Honda Cr 125 -98 & EX Suzuki Pv -92
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2012 15:16
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Beta Arzka » 14.4.2013 19:59

Itekki oon huomannu et lähtee polkasemalla paremmin käyntiin ku toivomalla... :lol:
beetta
Liittynyt:
25.7.2012 14:15
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut beetta » 14.4.2013 21:04

Juu nyt on pakko tähän korjata, että olipa nolo moka meikäläiseltä :roll: Olin kyllä kokeillut polkea käyntiin, mutta jälkikäteen kun tuli hieman mopoa tutkittua vika löytyikin aivan muualta joten i'm sorry for my mistake :lol: :lol: :lol:
ttomidi
Pyörä:
Beta RR Motard 50 TRACK 2012
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
29.8.2012 15:23
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut ttomidi » 14.4.2013 22:11

Kiinnostais tietää että mistähän vika on löytynyt? :lol:
The Eki
Pyörä:
Huoleton hevoseton mies!
Paikkakunta:
Haukipudas
Liittynyt:
11.4.2011 18:25
Re: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut The Eki » 14.4.2013 22:43

Meneeköhän rx usd keula tähän suoraan?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
RE: Beta RR-50

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.4.2013 22:49

Ihan järjelläkin ajateltuna usd keula on paksumpi kun normi keula sieltä päästä, eli ei. Vähintäänkin t palat menee vaihtoon.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista