Sivu 78, 82:sta

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 10.3.2020 12:23
Kirjoittanut kasikymppitapsa
Siis ootko ottanut kuristukset pois? Jäi vähän epäselväksi.

Minkälainen CDI sulla on? Rajoitettu vai rajoittamaton?

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 13.3.2020 10:01
Kirjoittanut vakiogilera
MPPO kirjoitti:Sit vielä että, mikä olis hyvä änkkä jonka sais paikoilleen ilman suurempia toimenpiteitä? Budjetti noin 100€


Mulla ainaki meni aikoinaan Giannellin äänenvaimennin vanhoille kiinnikkeille eikä tarvinnu modata yhtään.

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 13.3.2020 10:04
Kirjoittanut vakiogilera
gileralla.ajelen kirjoitti:vinkkiä?!

mopo tarttis saada kulkemaa sen 65-70 kmh. välejä on vaihdettu ja tällä hetkellä on 14/65 . menee mittariin 53 tasasella ja se tässä vähän ihmetyttääkin. putkessa kaikki kuristukset ja suutin on vaihdettu (en muista mikä mutta sopivalta tuntuu;) )kyseessä siis gilera smt 2015 mallia.


Jos ei oo siis putkesta kuria otettu pois, niin se irti ja sitte menis varmaa noilla väleillä just ton 65-70.

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 21.3.2020 15:44
Kirjoittanut Apriliasx03
Moro, pikkuveljen gilera smt 2018 :seen on laitettu enox -tehoputki, jossa on kuri paikallaan. Minkä kokoinen suutin olisi hyvä vaihtaa? Kiitos vastauksista.

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 21.3.2020 17:09
Kirjoittanut kasikymppitapsa
Apriliasx03 kirjoitti:Moro, pikkuveljen gilera smt 2018 :seen on laitettu enox -tehoputki, jossa on kuri paikallaan. Minkä kokoinen suutin olisi hyvä vaihtaa? Kiitos vastauksista.


Jos ei nykyisellä suuttimella pelaa, niin sopiva on varmaan 2-5 numeroa isompi. Osta suutinsarja ja kokeile.

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 25.3.2020 17:11
Kirjoittanut Apriliasx03
Minkä kokonen suutin tossa on vakiona?

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 2.4.2020 22:13
Kirjoittanut vateb
.

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 8.4.2020 21:31
Kirjoittanut GileraKonsta
Mikähän gileras mahtaa olla kun kuulo vihellystä moottorista kun antaa kierroksia (vähän niiku turbo :D ) ja kyseessä gilera smt 13

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 8.4.2020 22:58
Kirjoittanut Malagutisti
Kaikki rabasat viheltää jonkinverran suoran ensiövedon takia. Jos kovempi ääni kun muissa vastaavissa niin lie laakeri menossa?

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 3.5.2020 21:35
Kirjoittanut MPPO
Elikkäs mopo kulkee nyt Sports Trackerin mukaan 53. Kuriton alkukäyrä ja reikälevy otettu pois ja tietysti isompaa suutinta. Vakiovälit (mitkä ne nyt sitten 2018 SMT onkaan). Kuinka kovaa about kulkis jos laittais rajoittamattoman CDI-boksin?

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 4.5.2020 11:35
Kirjoittanut kasikymppitapsa
MPPO kirjoitti:Elikkäs mopo kulkee nyt Sports Trackerin mukaan 53. Kuriton alkukäyrä ja reikälevy otettu pois ja tietysti isompaa suutinta. Vakiovälit (mitkä ne nyt sitten 2018 SMT onkaan). Kuinka kovaa about kulkis jos laittais rajoittamattoman CDI-boksin?

Eiköhän se sinne 70km/h paremmalle puolelle mene.

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 4.5.2020 12:41
Kirjoittanut MPPO
Mikkäs noi vakiovälit on 2018 mallissa? Ei netissä missään lukenu ku koitin ettiä.

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 4.5.2020 13:22
Kirjoittanut kasikymppitapsa
MPPO kirjoitti:Mikkäs noi vakiovälit on 2018 mallissa? Ei netissä missään lukenu ku koitin ettiä.

Piikkien määrä lukee yleensä rattaissa. Jos ei jostain kumman syystä lue, niin ei muuta kuin laskemaan vaan. :)

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 6.5.2020 20:32
Kirjoittanut MPPO
Eli nyt siis on rajottamaton cdi ja huippuja kertyi 67-68 eli huonolla tuurilla verot tulisi. Minullahan ei ole varaa kemmuveroja maksaa, joten minkä kokonen takaratas ois hyvä että sais ne huiput sinne 62-64. Tällä hetkellä välit 11/59

Re: Gilera RCR/SMT

ViestiLähetetty: 7.5.2020 13:21
Kirjoittanut kasikymppitapsa
MPPO kirjoitti:Eli nyt siis on rajottamaton cdi ja huippuja kertyi 67-68 eli huonolla tuurilla verot tulisi. Minullahan ei ole varaa kemmuveroja maksaa, joten minkä kokonen takaratas ois hyvä että sais ne huiput sinne 62-64. Tällä hetkellä välit 11/59

Luulisi 65 piikkisen olevan ihan passeli.