Gilera RCR/SMT

tietämätön:(
Liittynyt:
11.9.2017 16:41
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut tietämätön:( » 17.9.2017 23:51

GileraVieRahat kirjoitti:mitäs välei sitä lähtis kokeilee stunttailuu täl hetkel 14/65 tyhjä vakioputke kans pitäs ainaki takarat heittää pienemmäks mut mite paljo ?
toine juttu mopo booa välillä ajossa -> kytkin pohjaa ja kaasu pohjaa mopo pätkii ja pikku hiljaa rupee kiertää sitten kun kaasu hetke ollu pohjas rupee taas hetkellisesti toimii
mistäköhä johtuu et etu rengas pyörii ku hullu tuules vaikka just vaihoin laakerit, en tiiä johtuuko tästä että etu jarru hankaa koko aja ja täl hetkel jarru levy pilal :s :s

11 62
tietämätön:(
Liittynyt:
11.9.2017 16:41
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut tietämätön:( » 17.9.2017 23:52

minkähä kokone koro pala kannattas laitta smteehe ku on aika matala ja ite iso ehotuksia :D
Gilera Smt 2017
Liittynyt:
7.9.2017 19:43
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Gilera Smt 2017 » 20.9.2017 23:01

Toimiiko Gilerassa 32w led ajovalot ja miten on laillisuus. En ole vielä asentanut niitä. Lyhyillä 2200lm ja pitkillä 3000lm.
GileraVieRahat
Liittynyt:
27.11.2016 19:25
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut GileraVieRahat » 21.9.2017 14:43

tietämätön:( kirjoitti:
GileraVieRahat kirjoitti:mitäs välei sitä lähtis kokeilee stunttailuu täl hetkel 14/65 tyhjä vakioputke kans pitäs ainaki takarat heittää pienemmäks mut mite paljo ?
toine juttu mopo booa välillä ajossa -> kytkin pohjaa ja kaasu pohjaa mopo pätkii ja pikku hiljaa rupee kiertää sitten kun kaasu hetke ollu pohjas rupee taas hetkellisesti toimii
mistäköhä johtuu et etu rengas pyörii ku hullu tuules vaikka just vaihoin laakerit, en tiiä johtuuko tästä että etu jarru hankaa koko aja ja täl hetkel jarru levy pilal :s :s

11 62

mitä sul kulkee ja onnistuuko hyviki keulimine
mrknn1
Pyörä:
Yamaha DT 125R -03 & Kawasaki KX 250 2t -02
Paikkakunta:
Kiuruvesi
Liittynyt:
3.10.2016 17:29
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut mrknn1 » 12.2.2018 16:21

Terve, kertokaas mistö smt.ssä lähtis ettii vikaa kun ei kierrä, savuttaa valkosta savua aivan hel**tisti, öljyt harmaat/vaaleen harmaa. Vika alkoi kun kaasari oli hetken aikaa irti paperiin käärittynä.
gilsuu
Pyörä:
Nykyinen: Lolvo V70, Exät: Gilera SMT 2010 "Tiina" ja CPI SM 2007
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
31.10.2016 15:04
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilsuu » 27.3.2018 12:35

Jos et vikaa ole vielä keksinyt, niin varmaankin ihan vaan vanhat bensat tai 2t öljy. Oma savutti myös projektoinnin jälkeen melko paljon.
Melkein keulii, mutta ainakin kukkuu - https://www.youtube.com/channel/UC_S7K7 ... OvCg1Dqfpg
2-t
Pyörä:
Gilera SMT Racing -12
Liittynyt:
14.10.2015 11:34
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut 2-t » 31.3.2018 12:04

Itselläni on vuosimallia 2012 oleva Gilera SMT Racing. Otin eilen alkukäyrän irti ja vedin kuristusholkin pois rälläkällä. Kuinka kovaa moponi kulkee kurin poiston jälkeen? Välitykset ovat vakio 11/53, suutin on 88 ja reikälevy on otettu pois. Hukkaputki on vielä paikallaan. En voi mopoa vielä lähteä testailemaan sillä odotan uutta kaasuvaijeria saapuvaksi postista.
gilsuu
Pyörä:
Nykyinen: Lolvo V70, Exät: Gilera SMT 2010 "Tiina" ja CPI SM 2007
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
31.10.2016 15:04
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilsuu » 31.3.2018 18:01

2-t kirjoitti:Itselläni on vuosimallia 2012 oleva Gilera SMT Racing. Otin eilen alkukäyrän irti ja vedin kuristusholkin pois rälläkällä. Kuinka kovaa moponi kulkee kurin poiston jälkeen? Välitykset ovat vakio 11/53, suutin on 88 ja reikälevy on otettu pois. Hukkaputki on vielä paikallaan. En voi mopoa vielä lähteä testailemaan sillä odotan uutta kaasuvaijeria saapuvaksi postista.


About 60-65km/h, riippuen onko rajoitettu CDI vai ei
Melkein keulii, mutta ainakin kukkuu - https://www.youtube.com/channel/UC_S7K7 ... OvCg1Dqfpg
2-t
Pyörä:
Gilera SMT Racing -12
Liittynyt:
14.10.2015 11:34
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut 2-t » 2.4.2018 13:53

gilsuu kirjoitti:
2-t kirjoitti:Itselläni on vuosimallia 2012 oleva Gilera SMT Racing. Otin eilen alkukäyrän irti ja vedin kuristusholkin pois rälläkällä. Kuinka kovaa moponi kulkee kurin poiston jälkeen? Välitykset ovat vakio 11/53, suutin on 88 ja reikälevy on otettu pois. Hukkaputki on vielä paikallaan. En voi mopoa vielä lähteä testailemaan sillä odotan uutta kaasuvaijeria saapuvaksi postista.


About 60-65km/h, riippuen onko rajoitettu CDI vai ei



Rajoittamaton CDI.
Gilera boii
Liittynyt:
15.4.2018 12:51
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Gilera boii » 15.4.2018 13:01

Mikä voisi olla vikana kun gilera smt vuosi mallia 2015 lähti tehoja paljon talven aikana. Ei kierrä enää niin paljoa kuin ennen ja kulkee enää huudattamalla 46 kun ennen meni kevyesti 58. Muutenkin talven jälkeen ollut nuhainen. Voisiko joku osa olla tukossa tai jotain ? :|
Kyälähtee!!!
Liittynyt:
19.8.2017 19:44
Apua gilsun kanssa

ViestiKirjoittanut Kyälähtee!!! » 29.4.2018 23:45

itellä 2011 vm gilera ja semmonen ongelma että ykkösellä kulkee ihan hyvin mutta tokalla alkaa 3/4 kaasun jälkeen booamaan, kolmosella samalla tavalla ja nelosella puolkaasun yli kun menee niin booaa ja meinaa hyytyä ja 5 6 vaihteella vauhti pysyy siinä 40 puol kaasulla, mietin ite eka tietysti että suutinhan se pitää vaihtaa mutta nyt on jo neulaa nostettu ja suutinta vaihdeltu 76-96 asti ja isommallahan se on vaikuttanut paremmalta kokoajan mutta luulis että kun neulaakin laskettu että kulkis kunnolla, vapaalla kiertää ihan kunnolla ja ajossa tuntuu paremmalta ryyppy päällä mutt vauhti pysyy silti siinä 44, välitykset 11 - 53 virit: vapaailmanputsari ja reikälevy poissa, kuristetty täysin vakio putki ja kaasari 17,5 phva dellorto, apua kiitos
vakiogilera
Liittynyt:
3.5.2018 22:48
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut vakiogilera » 3.5.2018 22:51

https://www.moposport.fi/alkukayra-derb ... 1-tecnigas paljonko tuo mahtaa tuoda lisää tehoa
gilsuu
Pyörä:
Nykyinen: Lolvo V70, Exät: Gilera SMT 2010 "Tiina" ja CPI SM 2007
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
31.10.2016 15:04
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilsuu » 4.5.2018 10:26

vakiogilera kirjoitti:https://www.moposport.fi/alkukayra-derbi-senda-drd-extreme-11-tecnigas paljonko tuo mahtaa tuoda lisää tehoa


Saman verran kuin kuriton alkukäyrä, eli senverran että jos olet ennen ajanut kurillisella, niin ero on huomattava. Ei kuitenkaan miksikään tehohel**tiksi muutu.

Kyälähtee!!! kirjoitti:itellä 2011 vm gilera ja semmonen ongelma että ykkösellä kulkee ihan hyvin mutta tokalla alkaa 3/4 kaasun jälkeen booamaan, kolmosella samalla tavalla ja nelosella puolkaasun yli kun menee niin booaa ja meinaa hyytyä ja 5 6 vaihteella vauhti pysyy siinä 40 puol kaasulla, mietin ite eka tietysti että suutinhan se pitää vaihtaa mutta nyt on jo neulaa nostettu ja suutinta vaihdeltu 76-96 asti ja isommallahan se on vaikuttanut paremmalta kokoajan mutta luulis että kun neulaakin laskettu että kulkis kunnolla, vapaalla kiertää ihan kunnolla ja ajossa tuntuu paremmalta ryyppy päällä mutt vauhti pysyy silti siinä 44, välitykset 11 - 53 virit: vapaailmanputsari ja reikälevy poissa, kuristetty täysin vakio putki ja kaasari 17,5 phva dellorto, apua kiitos


Alat säätämään seuraavalla tavalla: suutin vaikuttaa yli puolenkaasun, ja neula alle puolenkaasun. Tämä on hyvä nyrkkisääntö. Suurempi suutin: rikkaamalla korkeilla kierroksilla, pienemmällä laihemmalla. Neula alas: laihemmalla pienillä kierroksilla, ylemmäs rikkaalla pienillä kierroksilla.

Mulla oli kuristettu vakioputki, eikä saanut mitenkään säätöihin. Kuristamattomalla vakioputkella, ei reikälevyä, vapariputsari ja 17,5mm PHVA oikea suutin oli noin 102-105.

Vakiona itsellä oli pääsuutin 68, neula keskellä ja reikälevy.

Jos noista on edes suuntaa-antavaa apua, niin hyvä. Itse osaisin paremmin neuvoa jos pääsisin paikan päälle. Korvakuulolta kannattaa säätää. Jos rötää kauheasti korkeilla kierroksilla, niin pienempää suutinta. Jos kierrokset ei laske, niin neulaa ylös jne jne

Gilera boii kirjoitti:Mikä voisi olla vikana kun gilera smt vuosi mallia 2015 lähti tehoja paljon talven aikana. Ei kierrä enää niin paljoa kuin ennen ja kulkee enää huudattamalla 46 kun ennen meni kevyesti 58. Muutenkin talven jälkeen ollut nuhainen. Voisiko joku osa olla tukossa tai jotain ? :|


Koita puhdistaa kaasutin ja bensaletkut
Melkein keulii, mutta ainakin kukkuu - https://www.youtube.com/channel/UC_S7K7 ... OvCg1Dqfpg
Kullinluikaus
Liittynyt:
7.5.2018 21:26
Kytkinkyssäri

ViestiKirjoittanut Kullinluikaus » 7.5.2018 21:44

Moro ukkelit, semmone kysymys ois, että kun gileraan (smt 08) pitäis kytkinremppa tehdä kun luistaa niin maan perkeleesti, Niin oon miettiny että tommosen "Stage6 carbon" setin vois heittää vakiosetin tilalle ja tätä settiä myy siis tekant hintaan 54.90€ mietin vaan, että kun en ole kytkinhommiin hirveesti perehtyny, kun tuolla lukee, että sopii esim 70cc midrace settiin niin onko se sitten liian "jäykkä" tähän mun settiin joka on

-Stage 6 streetrace 50cc valu
-Technigas enox
-malossin hiilikuituläpät
-17.5mm dellorto (suutin 105)
-vapari

Että haluaisin vaan tietää että onko turha ostos ja/tai onko uusi vakiokytkinsetti tarpeeksi hyvä/parempi mun settiin.
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 7.5.2018 22:57

Toimii tuokin, mutta vakio ja jäykemmät jouset riittää varmasti. Muistat vaan liottaa levyjä öljyssä vuorokauden ennen asennusta. Varmaankin sarjan mukana olevat jouset ovat jäykkyydeltään muita aftermarketjousia vastaavat, eli tuntumassa ei ole eroa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista