Sivu 15, 55:sta

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 3.5.2011 20:49
Kirjoittanut Hurja Kekettäjä
UberPr0 kirjoitti:Mikäs olis sopiva suutin pwrup spikee ku tommone gianelli conti variant pyöräs kii? Nykyää kokoa 100 mutta tuntuu että kaikki teho ei oikee irtoo.. Isompaa? Pienempää?

Mulla on metran kans 110 et isompaa vaan, toki mopokohtasta mut tuossa tapauksessa isompi.

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 4.5.2011 14:15
Kirjoittanut Ributti
Heneriiii kirjoitti:Koska kaikilla ei ole varaa välttämättä ostaa 300e boksia tai haluaa käyttää rahat johonki muuhun...

E: Ainiin joo taino uusiin riejuihin on aika pakko porata se boxi



50€ rajoittamaton Cdi boksi? ainakin ducatin. Mitäs meinaat tuolla että "Aika pakko porata."?

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 4.5.2011 14:43
Kirjoittanut jooom
Ributti kirjoitti:
Heneriiii kirjoitti:Koska kaikilla ei ole varaa välttämättä ostaa 300e boksia tai haluaa käyttää rahat johonki muuhun...

E: Ainiin joo taino uusiin riejuihin on aika pakko porata se boxi



50€ rajoittamaton Cdi boksi? ainakin ducatin. Mitäs meinaat tuolla että "Aika pakko porata."?

Joo muttakun näihin uusiin (poweruppeihin) ei passaa tuo ducatin cdi... Näin ainakin mä olen ymmärtänyt

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 4.5.2011 17:38
Kirjoittanut xps_sm
Ributti kirjoitti:amispatenteilla

Kyllä tuo ei mikään amispatentti ole.

Ducatin sytytysyksikkö ei passaa, poweruppeihin tulee boksille jotakuinki 15-johtoa ja ducatin boksiin sytytykseltä kolme ja yksi virtalukolta.. Menee hankalaksi jos koittaa saaha pelaamaan.

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 4.5.2011 18:20
Kirjoittanut nostalgiatune
joo, ajattelin nyt sitten ton boksin porata. Mutta näin noviisina kysyn, mitä seikkoja kannattaa ottaa poratessa huomioon? Enpä ole koskaan käsiporaa edes käyttänyt... Olisiko viisaampaa porata kaverin pylväsporakoneella? Ja tuo porausohje on hieman epäselvä: otetaanko mitat aivan liittimen juuresta, ja miten saan tarkan mitan, kun boksin pinta ei ole reunoilta tasanen? Ja tuo kaveri tuossa videossa poraa mitatun kohdan vierestä.

(Rieju Power-up Dellorto CDI)

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 4.5.2011 20:59
Kirjoittanut Jonze-
nostalgiatune kirjoitti:joo, ajattelin nyt sitten ton boksin porata. Mutta näin noviisina kysyn, mitä seikkoja kannattaa ottaa poratessa huomioon? Enpä ole koskaan käsiporaa edes käyttänyt... Olisiko viisaampaa porata kaverin pylväsporakoneella? Ja tuo porausohje on hieman epäselvä: otetaanko mitat aivan liittimen juuresta, ja miten saan tarkan mitan, kun boksin pinta ei ole reunoilta tasanen? Ja tuo kaveri tuossa videossa poraa mitatun kohdan vierestä.

(Rieju Power-up Dellorto CDI)


Jos pylväsporakone on käytössä niin kyllä, sitten menee varmasti suoraan. Ja jos haluut nipin napin tarkkaan niin avaat boksin niin tiedät ettei mene huti/liiansyvälle.

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 4.5.2011 21:07
Kirjoittanut -Gazzu-
Suosittelen avata sen cdi boxin kuoren ja porata sitten, sen verran kallis kapistus.

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 5.5.2011 15:35
Kirjoittanut Jonttu_96
Jos toi cdi rajottaa noissa power upeis noin 9k niin paljon kiertää rajoittamattomana ja paljo tuo huippuja lisää ja hyödyttääkö muutenkaan cdi:in ohittaminen??

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 5.5.2011 16:52
Kirjoittanut Hurja Kekettäjä
Jonttu_96 kirjoitti:Jos toi cdi rajottaa noissa power upeis noin 9k niin paljon kiertää rajoittamattomana ja paljo tuo huippuja lisää ja hyödyttääkö muutenkaan cdi:in ohittaminen??

No ainahan mitä enemmän kierroksia nii enemmän nopeutta! :D Mut sitä en tiiä et paljon se tuo nopeutta lisää mutta varmaan semmonen 5-10 km/h (riippuen putkesta, turbokittillähän auttaa eniten, ja vakioputkella vähiten).

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 5.5.2011 17:03
Kirjoittanut -Gazzu-
sanotaan näin, että jos kurittomalla putkella ajat, ei paljon eroa oo jos poraat boxin.
Mutta jos hankit teharin, niin kannattaa porata.

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 5.5.2011 18:33
Kirjoittanut turqurz
-Gazzu- kirjoitti:sanotaan näin, että jos kurittomalla putkella ajat, ei paljon eroa oo jos poraat boxin.
Mutta jos hankit teharin, niin kannattaa porata.

Kyllä siinä eroa on. Ja kiihtyvyys paranee huomattavasti.

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 5.5.2011 19:31
Kirjoittanut -Gazzu-
kaverin mrt:eessä ei paljoa eroa ollu, tosin siinä ei väännäkkään putki niin korkealle, mutta sitten kun laittoi turbokitin niin johan liikkui.

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 6.5.2011 9:10
Kirjoittanut Alemaleksi
nostalgiatune kirjoitti:joo, ajattelin nyt sitten ton boksin porata. Mutta näin noviisina kysyn, mitä seikkoja kannattaa ottaa poratessa huomioon? Enpä ole koskaan käsiporaa edes käyttänyt... Olisiko viisaampaa porata kaverin pylväsporakoneella? Ja tuo porausohje on hieman epäselvä: otetaanko mitat aivan liittimen juuresta, ja miten saan tarkan mitan, kun boksin pinta ei ole reunoilta tasanen? Ja tuo kaveri tuossa videossa poraa mitatun kohdan vierestä.

(Rieju Power-up Dellorto CDI)

Et mittaa liittimeltä vaan sen laatikon reunasta.

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 6.5.2011 22:53
Kirjoittanut Evo33333
Eikö ole muuta keinoa ohittaa rajotinta kuin poraamalla? onko ketään koittanu ledillä?

Re: Viritys

ViestiLähetetty: 7.5.2011 15:12
Kirjoittanut Jonze-
pahanhajuinenkakka kirjoitti:Eikö ole muuta keinoa ohittaa rajotinta kuin poraamalla? onko ketään koittanu ledillä?

Ei. Ellet sitten vaihda koko sähköjä johonkin missä rajoitinta ei ole tai rajoittimen voi ohittaa ledillä.