Sivu 8, 55:sta

ViestiLähetetty: 29.3.2011 15:49
Kirjoittanut Hurja Kekettäjä
worqy kirjoitti:Katoin just scatterista, turbo kit änkkä, siinä lukee "hyväksytty" tarkoittaako tämä että poliisit ei ala moittimaan siitä vaikka kiinni jäis. Koskeeko sama juttu mini vilkuille?

Ei poliisit niistä minivilkuista sano vältämättä mitään, mutta tuosta änkästä voi tulla pari sanaa, kun eihän mopoja saisi rakeenteelisesti muuttaa.

ViestiLähetetty: 29.3.2011 17:43
Kirjoittanut worqy
thouniT kirjoitti:worgy ei mun mielest mittaa valita mut itel on edes 12p ja takaa 62p ja sil on ihan mukava ajaa. Ilte kyl löytyy rajotin mikä estää taas sitte menoa mut kyll´menee 55/ kelposti.

Ok. Odotan vielä jos joku tietä tarkkaan.
55 on mulle toistaiseks hyvä vauhti, joten eiku mopo kauppaan.

Ps. Kun puhuin mini vilkuista niin aattelin niitä arrow:sin 25e maksavia.

ViestiLähetetty: 29.3.2011 19:19
Kirjoittanut xps_sm
worqy kirjoitti:Katoin just scatterista, turbo kit änkkä, siinä lukee "hyväksytty" tarkoittaako tämä että poliisit ei ala moittimaan siitä vaikka kiinni jäis. Koskeeko sama juttu mini vilkuille?

Osta ennemmin racing-änkkä jota ei oo hyväksytty, mikäli mopo on suht vakio, äänet ovat soppelit yms, niin eivät ainakaan täälläpäin kiinnitä asiaan huomiota, onhan paisareissa kumminkin Rieju:n lätkät.

ViestiLähetetty: 29.3.2011 19:41
Kirjoittanut Aarno
Sopiikohan mikään giannellin tehari rieju smx mopooni ?

Onko technigas e-nox parempi kuin turbokit ?

Ja vielä että sopiiko tämä huoltopukki ihan normaaleille mopoille http://www.mc-scatter.com/huoltopukki-b ... -4889.html

ViestiLähetetty: 29.3.2011 19:56
Kirjoittanut worqy
xps_sm kirjoitti:
worqy kirjoitti:Katoin just scatterista, turbo kit änkkä, siinä lukee "hyväksytty" tarkoittaako tämä että poliisit ei ala moittimaan siitä vaikka kiinni jäis. Koskeeko sama juttu mini vilkuille?

Osta ennemmin racing-änkkä jota ei oo hyväksytty, mikäli mopo on suht vakio, äänet ovat soppelit yms, niin eivät ainakaan täälläpäin kiinnitä asiaan huomiota, onhan paisareissa kumminkin Rieju:n lätkät.


Ok.
Mopo kulkee tällä hetkellä 50, mutta semmoinen 55 on tavoite.
Vakio änkkä on hitsattu kiinni, joten mista saisin semmoisen renkaan missä on kolme paikka teharin muttereille.
Aattelin hitsata tämän metalli "renkaan" kiinni jotta en tarvi hitsata tehari kiinni.

ViestiLähetetty: 29.3.2011 21:06
Kirjoittanut Renova
xps_sm kirjoitti:
worqy kirjoitti:Katoin just scatterista, turbo kit änkkä, siinä lukee "hyväksytty" tarkoittaako tämä että poliisit ei ala moittimaan siitä vaikka kiinni jäis. Koskeeko sama juttu mini vilkuille?

Osta ennemmin racing-änkkä jota ei oo hyväksytty, mikäli mopo on suht vakio, äänet ovat soppelit yms, niin eivät ainakaan täälläpäin kiinnitä asiaan huomiota, onhan paisareissa kumminkin Rieju:n lätkät.


Ite sain just sakot tecnigasin änkästä (+kilvenkulmasta). Poliisi sano että aivan sama onko hyväksytty vai ei, pitää vaan olla muutoskatsastettu sen änkän kans. Hyvä tuuri kävi muuten ratsiassa, riejussa kiinni 70cc airsali ja tecnigas, mutta sain vaan 20e sakkoo :) Kovasti se mopoo katteli ja uhkas testaamisella, mutta eisit testannu vaikka oli kypäräkin matkassa :roll:

ViestiLähetetty: 30.3.2011 22:12
Kirjoittanut worqy
Ostan kyllä sen turbo kit racing änkän.
Toinen kysymys: aamulla oli kokkolassa lähellä -20, ja kickasin varmaan 100kertaa ennekuin mopo starttas.
Kun olin potkinut aika kauan niin mopo alkoi menemään käyntiin, mutta sammu kolmen sekunnin sisällä.
Tämä tapahtui ehkä 10 kertaa ennenkun mopo pysyi käynnissä.

Koulun jälkeen derbi fan boy pojat kickas kerran tai kaks niin mopo oli käynnissä.
Minä kickasin kaks kertaa, mopo meni käyntiin mutta sammui.
Kun sain mopo käyntiin, ja annoin vähän kaasua mopo hyytyi.
Joten sain odottaa ryyppy pohjassa noin 2 min, ennen kuin pystyn kaasuttaa.
Kun mopo on vähän edes kylmä en pysty kaasuttaa ennen kun kierrokset nousevat ryypyllä noin 5000, sen jälkeen mopo ei hyydy kaasutuksesta.

ViestiLähetetty: 30.3.2011 22:15
Kirjoittanut agetzy
Itsellä sama ongelma ~25 asteen pakkasessa mutta ei ihan noin pahana. Mikä pääsuutin sulla on?

ViestiLähetetty: 31.3.2011 0:31
Kirjoittanut xps_sm
worqy kirjoitti:Ok.
Mopo kulkee tällä hetkellä 50, mutta semmoinen 55 on tavoite.
Vakio änkkä on hitsattu kiinni, joten mista saisin semmoisen renkaan missä on kolme paikka teharin muttereille.
Aattelin hitsata tämän metalli "renkaan" kiinni jotta en tarvi hitsata tehari kiinni.

Änkän laippahan tulee uuden änkän mukana, tai ainakin minulla tuli.. En pilkkonut vakioänkkää vaan tein itse uuden väliputken, ei oo kova homma sekään. ;)

ViestiLähetetty: 31.3.2011 7:34
Kirjoittanut worqy
agetzy kirjoitti:Itsellä sama ongelma ~25 asteen pakkasessa mutta ei ihan noin pahana. Mikä pääsuutin sulla on?

Kuri on poistettu, suutin on 100.

ViestiLähetetty: 31.3.2011 15:46
Kirjoittanut thouniT
worqy kirjoitti:Ostan kyllä sen turbo kit racing änkän.
Toinen kysymys: aamulla oli kokkolassa lähellä -20, ja kickasin varmaan 100kertaa ennekuin mopo starttas.
Kun olin potkinut aika kauan niin mopo alkoi menemään käyntiin, mutta sammu kolmen sekunnin sisällä.
Tämä tapahtui ehkä 10 kertaa ennenkun mopo pysyi käynnissä.

Koulun jälkeen derbi fan boy pojat kickas kerran tai kaks niin mopo oli käynnissä.
Minä kickasin kaks kertaa, mopo meni käyntiin mutta sammui.
Kun sain mopo käyntiin, ja annoin vähän kaasua mopo hyytyi.
Joten sain odottaa ryyppy pohjassa noin 2 min, ennen kuin pystyn kaasuttaa.
Kun mopo on vähän edes kylmä en pysty kaasuttaa ennen kun kierrokset nousevat ryypyllä noin 5000, sen jälkeen mopo ei hyydy kaasutuksesta.

jaahas, ei nyt kylmänä kannata heti odottaa et kaasulle saat käyntiin, eka vähä ryyppyyy, sitte ku huomaat et se käy ni kaasua vatkuloimaan pikkase

ViestiLähetetty: 31.3.2011 16:31
Kirjoittanut jooom
worqy kirjoitti:
agetzy kirjoitti:Itsellä sama ongelma ~25 asteen pakkasessa mutta ei ihan noin pahana. Mikä pääsuutin sulla on?

Kuri on poistettu, suutin on 100.

Isompi suutin varmaan auttais... Itellä 102 kokonen kesällä :D (talvella 110)

ViestiLähetetty: 31.3.2011 18:32
Kirjoittanut worqy
thouniT kirjoitti:
worqy kirjoitti:Ostan kyllä sen turbo kit racing änkän.
Toinen kysymys: aamulla oli kokkolassa lähellä -20, ja kickasin varmaan 100kertaa ennekuin mopo starttas.
Kun olin potkinut aika kauan niin mopo alkoi menemään käyntiin, mutta sammu kolmen sekunnin sisällä.
Tämä tapahtui ehkä 10 kertaa ennenkun mopo pysyi käynnissä.

Koulun jälkeen derbi fan boy pojat kickas kerran tai kaks niin mopo oli käynnissä.
Minä kickasin kaks kertaa, mopo meni käyntiin mutta sammui.
Kun sain mopo käyntiin, ja annoin vähän kaasua mopo hyytyi.
Joten sain odottaa ryyppy pohjassa noin 2 min, ennen kuin pystyn kaasuttaa.
Kun mopo on vähän edes kylmä en pysty kaasuttaa ennen kun kierrokset nousevat ryypyllä noin 5000, sen jälkeen mopo ei hyydy kaasutuksesta.

jaahas, ei nyt kylmänä kannata heti odottaa et kaasulle saat käyntiin, eka vähä ryyppyyy, sitte ku huomaat et se käy ni kaasua vatkuloimaan pikkase


Huomasin tänään aamulla että se bensa letku joka menee hanasta oli mennyt pois paikoiltaan
4l bensaa oli valunut auto talliin.

En usko kaan että mopolla vois heti kaasu pohjassa mennä, mutta ilta päivällä oli ehkä ~-3 astetta.

Voiko tohon CDI boxiin asentaa on/off kytkimen?
Meneekö mopo kovempaa jos poraa boxin?

Alkaa vähän ottaa päähän se rajoitin :P

ViestiLähetetty: 31.3.2011 19:26
Kirjoittanut Pontta
Tosta worqylle -> http://www.youtube.com/watch?v=kzfAngBJjM0
Ja kyl menee kovempaa ku se ei rajota sen jälkee

ViestiLähetetty: 31.3.2011 19:43
Kirjoittanut worqy
Pontta kirjoitti:Tosta worqylle -> http://www.youtube.com/watch?v=kzfAngBJjM0
Ja kyl menee kovempaa ku se ei rajota sen jälkee

joo, on kattonut ton.
Mutta mitä jos sen failaa? Tai myy mopon ja ostaja haluaa takas?