Rieju viritys

AapoVa
Liittynyt:
9.7.2018 14:06
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut AapoVa » 9.7.2018 14:15

Olisin vähän piristämässä mun 2014 rieju mrt:tä, meinasin että vaihdan eturattaan 12 pikkiseks ja ilmanputsarin reikälevyn otan poies. Onko 105 kokoinen pääsuutin sen jälkeen sopiva? Putken kureja en ole ottamassa pois ja rieju on muuten täysin vakio.
MaxK
Liittynyt:
25.7.2018 21:31
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut MaxK » 25.7.2018 23:59

AapoVa kirjoitti:Olisin vähän piristämässä mun 2014 rieju mrt:tä, meinasin että vaihdan eturattaan 12 pikkiseks ja ilmanputsarin reikälevyn otan poies. Onko 105 kokoinen pääsuutin sen jälkeen sopiva? Putken kureja en ole ottamassa pois ja rieju on muuten täysin vakio.


Jos ei ota putken kureja pois niin ei ole reikälevyn poistossa mitään hyötyä ja silloin ei suutintakaan tarvi vaihtaa. en usko että rattaiden vaihtaminen auttaa kovin paljon kun vakiona kestää jo valmiiksi riittävän kauan päästä siihen 45km/h
LTA Racing
Liittynyt:
13.7.2018 5:23
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut LTA Racing » 28.7.2018 5:01

terve

saako enoxilla kulkemaan jotenki noin 60 (ei väliä kunha alle verojen :lol:)

ittellä tällä hetkellä riejussa 13-62 välit
enoxista kuri otettu pois
reikälevy otettu pois
porattu cdi

ei meinaa ole tällä hetkellä rahaa nuohi veroohi ja pakko olla enoxi kii ku muuten tylsä körötellä vakioputkella menemään. :lol:
Tällänenjäbä
Pyörä:
Aprilli pila RX 50 -13
Liittynyt:
14.8.2016 21:56
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut Tällänenjäbä » 28.7.2018 14:17

Kannattaa laskea vaikka soliferian rissalaskurilla sellaset välit millä menee haluttua nopeutta ja laita ne.
riejumrt12
Liittynyt:
12.7.2018 21:58
Rieju Mrt ei pysy käynnissä 95 suuttimella

ViestiKirjoittanut riejumrt12 » 28.7.2018 15:17

Vaihdoin siis tehoputken riejuun ja 95 suttimen niin ei lähde käyntiin polkaisemalla eikä pysy käynnissä. 88 suuttimella siis pysyy.
Tällänenjäbä
Pyörä:
Aprilli pila RX 50 -13
Liittynyt:
14.8.2016 21:56
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut Tällänenjäbä » 28.7.2018 22:27

No laita 88 sitten :|
BanaaniMies22
Pyörä:
Drac SuperMoto RX 2018
Liittynyt:
6.8.2018 16:36
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut BanaaniMies22 » 7.8.2018 2:26

Mulla ois tuo Drac sm rx 2018 eli sama ku rieju eri tarroilla. Vakiona boksi rajotti 6500k sitku porasin 9k. Ei meinaa kiertää 9 tonnista enää vaa alkaa rajotin hakkaa joka alkaa rasittamaan. Kisasähköjen hankkiminen ei natsaa ku ois vitunmmoine työmaa ja rahee menis vittuna. Onko kellää uusimaan alueel efin cdit myynis joka antaa kierttää 12.5-13k. Mitä pitäis tehä tässä kinkkisessä tilanteessa! :x
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 7.8.2018 6:42

Jos yhtään on mielenkiintoa.

Ei oo kyllä mikään plug&play.


E:no ehkä ei kannata edes harkita jos "kisasähköt" on liian iso pala. Nuo CDI:t on haluttua tavaraa, voipi olla vaikeaa löytää.
Jullehh
Liittynyt:
10.8.2018 20:31
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut Jullehh » 10.8.2018 20:58

Onko kukaan kussu efi CDIn porausta, ja jos on niin miten?
gilsuu
Pyörä:
Nykyinen: Lolvo V70, Exät: Gilera SMT 2010 "Tiina" ja CPI SM 2007
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
31.10.2016 15:04
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut gilsuu » 13.8.2018 11:00

Jullehh kirjoitti:Onko kukaan kussu efi CDIn porausta, ja jos on niin miten?


Harkitsemalla sitä
Melkein keulii, mutta ainakin kukkuu - https://www.youtube.com/channel/UC_S7K7 ... OvCg1Dqfpg
Haluunkuolla
Liittynyt:
6.9.2018 20:41
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut Haluunkuolla » 6.9.2018 21:03

Porasin EFI:n CDI boxin 3mm poranterällä silti rajoittaa samoissa kieroksissa ja tosiaan kaverilla sama juttu kun porasi mikä mättää vai voiko johtua kun molemmilla on 2018vm mopot ja vanhemissa rajottimen poraus onnistuu mutkitta? :s
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 7.9.2018 8:31

Mulle on jääny näistä keskusteluista semmoinen fiilis että 2018 rajoitinta ei pysty poraamaan ainakaan samasta kohdasta.
sibelius69
Liittynyt:
15.10.2018 21:38
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut sibelius69 » 15.10.2018 21:41

Malagutisti kirjoitti:Mulle on jääny näistä keskusteluista semmoinen fiilis että 2018 rajoitinta ei pysty poraamaan ainakaan samasta kohdasta.

Joo oon itekki tässä näitä lueskellut ja koittanut saada selville että mites sen sais kulkemaan kovenpaa. taitaa olla ny se ongelmana, ainoastaan löysin videon yt:stä jossa joku ruottalainen selitti jotakin asiasta en kuitenkaan kieltä osaa niin jos joku toinen on kyseisen videon katsonut niin voiko tulkata. kiitos
sibelius69
Liittynyt:
15.10.2018 21:38
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut sibelius69 » 15.10.2018 21:42

Malagutisti kirjoitti:Jos yhtään on mielenkiintoa.

Ei oo kyllä mikään plug&play.


E:no ehkä ei kannata edes harkita jos "kisasähköt" on liian iso pala. Nuo CDI:t on haluttua tavaraa, voipi olla vaikeaa löytää.


Hei mites porasit sen kyseisen boxin?
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Rieju viritys

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 15.10.2018 22:04

Niin mitä?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista