Spare Wheel

super sport_mies
Pyörä:
Tunturi Trial -79, Derbi Senda R -99
Paikkakunta:
Ylämaa
Liittynyt:
9.10.2008 20:12
Spare Wheel

ViestiKirjoittanut super sport_mies » 14.2.2010 13:22

En vielä täältä löytänyt Spare Wheelin topiccia joten päätin sellaisen tehdä
Minkäslaisia kokemuksia teillä on kyseisestä liikkeestä. Itse laitoin sinne äsken 100€ arvoisen tilauksen, tähän asti vaikuttaa ihan hyvältä katsotaan sitten mitä sieltä ilmestyy ;)

https://sparewheel.fi/
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 23.3.2012 16:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Osoite päivitetty.
http://www.motot.net/galleria/82677
Juho`
Pyörä:
...
Paikkakunta:
Pudasjärvi/Kempele
Liittynyt:
7.12.2006 11:58

ViestiKirjoittanut Juho` » 14.2.2010 13:57

Mulla ainakin on vaan hyvää sanottavaa sparesta. Aina ovat lähettäneet oikeat osat ja alle viikossa paketti ollu perillä :)
Derbin kuvia-->
http://www.motot.net/galleria/50459
Sy-linteri
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
21.3.2006 14:00

ViestiKirjoittanut Sy-linteri » 18.2.2010 15:21

Itse en enää käy Sparessa... Ihan vain periaatteen vuoksi jätän käymättä. Menin kerran ostamaan osia sieltä, en sattumoisin muista, mitä ostin. Maksoivat kuitenkin 20.50€, ja tarjosin kakskymppistä ja sanoin että kai se tuon verran putoaa hinta. Tuli vastaus että on niin tiukat hinnat että ei tipu. Jokaisessa muussa liikkeessä tuntuu kyllä tippuvan, niissä on nykyään tullut vierailtuakin varsin mielellään. Toki onhan se vaikea pudottaa hintaa, jos "pomo" on määrännyt ettei prosenttiakaan alennusta, ymmärrän kyllä. Mutta en ole ainoa, joka ei käy Sparessa enää tuon takia, joten asiakkaat kyllä vähenevät reilusti. Monikin kaveri tilaa nykyään ennemmin muualta netistä.

On ilo mennä liikkeeseen jossa saa kunnon palvelua, voin kyllä maksaa listahinnan jos palvelu on hyvää.
Sparessa katsotaan nenänvartta pitkin ja todetaan nuoren asiakkaan olevan tietämätön, eihän henkilö, joka on täysi-ikäinen, voi mistään mitään tietää. Kysyin tuotetta, jonka halusin ja kysyttiin, mihin vehkeeseen. Totesin että tiedän mitä haen, joten voisitko katsoa koneelta, onko varastossa ja tuoda. Edelleen kysyttiin, mihin osa on tulossa ja katsottiin tyhmänä. Jäi sitten osat ostamatta, hain muualta. Tästä on kyllä aikaa, liekkö nykyään palvelu muuttunut, en tiedä, enkä taida kokeilla.
Multiviri
Pyörä:
Mersu
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
30.9.2007 22:48

ViestiKirjoittanut Multiviri » 18.2.2010 18:54

Itellä on hyviä kokemuksia vaan tuolta, kyllä siitä aina on vähän pyöristysvaraa hinnoista löytynyt jos ei ole ollut se kaikkein halvin tuote. Esim tuo Scottin naamamaski, hintaa oli 21.90, kahellakympillä sit sain sen kun oli tasaraha antaa : ) Pitäs joskus kokeilla samaa minkä eno teki kodinkone kaupoilla. Tinkivät muistaakseni pesukoneen hinnasta ja sit eno nakkas pokkana jonku parikymppiä listahintaa korkeemman hinnan nii meni myyjä vähäks aikaa hiljaseks ja sitten myi sillä hinnalla minkä eno tarjos aluksi :D
Ei oo Mersun voittanutta...
jar-iii
Pyörä:
Entisia kaikki
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.1.2008 13:33

ViestiKirjoittanut jar-iii » 4.3.2010 13:06

Sy-linteri kirjoitti:Itse en enää käy Sparessa... Ihan vain periaatteen vuoksi jätän käymättä. Menin kerran ostamaan osia sieltä, en sattumoisin muista, mitä ostin. Maksoivat kuitenkin 20.50€, ja tarjosin kakskymppistä ja sanoin että kai se tuon verran putoaa hinta. Tuli vastaus että on niin tiukat hinnat että ei tipu. Jokaisessa muussa liikkeessä tuntuu kyllä tippuvan, niissä on nykyään tullut vierailtuakin varsin mielellään. Toki onhan se vaikea pudottaa hintaa, jos "pomo" on määrännyt ettei prosenttiakaan alennusta, ymmärrän kyllä. Mutta en ole ainoa, joka ei käy Sparessa enää tuon takia, joten asiakkaat kyllä vähenevät reilusti. Monikin kaveri tilaa nykyään ennemmin muualta netistä.

On ilo mennä liikkeeseen jossa saa kunnon palvelua, voin kyllä maksaa listahinnan jos palvelu on hyvää.
Sparessa katsotaan nenänvartta pitkin ja todetaan nuoren asiakkaan olevan tietämätön, eihän henkilö, joka on täysi-ikäinen, voi mistään mitään tietää. Kysyin tuotetta, jonka halusin ja kysyttiin, mihin vehkeeseen. Totesin että tiedän mitä haen, joten voisitko katsoa koneelta, onko varastossa ja tuoda. Edelleen kysyttiin, mihin osa on tulossa ja katsottiin tyhmänä. Jäi sitten osat ostamatta, hain muualta. Tästä on kyllä aikaa, liekkö nykyään palvelu muuttunut, en tiedä, enkä taida kokeilla.
Iha asiallinen paikka tuo spare on ja minä ainaki saan tommoset alennukset sieltä ku monesti oon käyny. Sain esimerkiksi uuden jarrukahvan vanhan tilalle ku hajotin toisen parin päivän sisään, ku oli etujarru vähä jumissa. Ja ilman kuittia. :roll: Tuo sun kertomus muistuttaa mun käsitystä Oulun Stormista... :s
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 4.3.2010 18:22

Itsellä ei mitään muuta mainittavaa paitsi se, että jos tilaamani tuote on loppu niin sieltä ei välttämättä ilmoiteta vaan pitää itse soittaa... Muuten on palvelu pelannut ja tuotteet tulleet parin päivän sisällä postiin.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
J-Koo
Pyörä:
Rieju Marathon PRO 125 SM
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
3.10.2009 10:38

ViestiKirjoittanut J-Koo » 4.3.2010 18:24

Kaks kertaa tilannu ja osat tulleet viikon sisällä.
Ekalla kerralla sain kylläkin viestin että osia ei oo varastossa.
Sy-linteri
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
21.3.2006 14:00

ViestiKirjoittanut Sy-linteri » 4.3.2010 21:42

Menee jo turhankin pahasti offtopicin puolelle mutten malta olla kirjoittamatta,

Stormilla on kyllä asiantuntevat myyjät olleet aina ja aina oon saanu sitä mitä olen mennyt hakemaan, Sparesta en.
KanXderi
Pyörä:
Xtreme
Liittynyt:
29.4.2009 17:22

ViestiKirjoittanut KanXderi » 7.3.2010 20:18

ihan tyytyväinen olen spareen. tilasin osia ja ne tulivat viikossa. mutta yksi osa oli loppu varastosta ja maahantuojalta. tilasin 4vk sitten eikä osa ole vieläkään tullut :paha:
khor Eläkeläinen
Pyörä:
GSX-R 1000 K8
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.7.2008 20:22

ViestiKirjoittanut khor » 10.3.2010 18:22

KanXderi kirjoitti:mutta yksi osa oli loppu varastosta ja maahantuojalta. tilasin 4vk sitten eikä osa ole vieläkään tullut :paha:

En tästä tapauksesta tiedä sen tarkemmin, mutta useasti jos maahantuojalta asti loppunut tuote, niin siinä voi kestää todella kauan. Että ei aina liikkeessä ole vika, jos ei osaa saa.

Ja itsellä Sparesta pelkkiä hyviä kokemuksia, huoltotyöt tehty ajallaan, palvelu hyvää ja tilatuista osista tullut ilmoitus.
You can live more in five minutes going flat out on a motorcycle than a lot of people do in a lifetime.
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 10.3.2010 19:21

Täältä löytyy myös hyviä kokemuksia ko. liikkeestä. Muutamankerran oon tilannu, aina tullu oikeat osat ja nopeasti, ei 3päivää kauempaa oo menny tilauksen tekemisestä niin osat on jo postissa. :)
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49

ViestiKirjoittanut Kääntä » 22.3.2010 21:20

itellä vaan hyvää palautetta, toimiminen nopiaa ja melkeen kaikki osat löytyy aina mitä on ettimäsä :D paikanpäällä en oo koskaa käyny..
Lamppari
Pyörä:
Rieju RR, Solifer Export, Pappis, MBK nitro, Itteco Palio
Liittynyt:
16.4.2009 7:43

ViestiKirjoittanut Lamppari » 12.4.2010 17:44

Parit Tunturin osat olen Sparelta tilannut ja molemmilla kerroilla on tullut parissa päivässä. Tuotevalikoima on hyvä ja postimaksut halvat. Tunturin roiskeläppä halkesi omia aikojaan mutta sain uuden sähköpostia lähettämällä vaikka 14päivää olikin jo ajat sitten mennyt. :) Ainut huono on, että ilmaistarrat on turhan pieniä. :nörtti:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id9907/
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48

ViestiKirjoittanut siimo- » 8.5.2010 21:06

joo itekki tilasin sieltä nyt ekaa kertaa pari pikkuosaa ja kahen päivän päästä tilauksesta oli paketti postisa ja osat oli mitä tilattukki ja ei mitään valittamista :) lähetystunnuksenki sain spostii ja pari ilmaistarraa, kumpaakaan näistä en mc-scatterilta saanu :s kyllä jäi hyvä maku tuoltaki putiikista ja hinnat tosi kilpailukykyiset :) jatkosaki varmasti tulee tuolta tilattua ennemminku scatterilta jos vain sopivat osat löytyy!
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Multiviri
Pyörä:
Mersu
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
30.9.2007 22:48

ViestiKirjoittanut Multiviri » 22.5.2010 0:47

Ja Sparewheelin palvelut senkun paranevat kun saivat tuon Derbin jälleenmyynnin ja valtuutetun huollon. Löytyy nyt sitä kautta kaikki varaosatkin Derbiin.
Ei oo Mersun voittanutta...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista