Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

dalttoni666
Liittynyt:
9.11.2014 15:55
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut dalttoni666 » 3.6.2015 0:37

Onkos kellään muulla ollut sellaista ongelmaa mittarissa että kun ajaa esim. 90 km/h niin mittari saattaa välillä nopeasti näyttää 45 km/h. Tai jos ajaa 80 mittari näyttää 40. Jos olisi jotain vinkkiä tähän nii ilomielin otan vastaan. Ei haittaa itseäni ollenkaan tämä, haluaisin vaan selvittää mistä tämä johtuu, mutta ei itellä sattunu silmään mitään vikaa mittarissa ja vaijerissa.
Kimzter
Pyörä:
Fantic Caballero 125 SM H2O
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.6.2014 22:27
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Kimzter » 3.6.2015 0:54

Loogisin selitys olisi että anturi ottaa mangneetin vain joka toiselta kierrokselta jos nopeus puoliutuu, elikkä luultavasti anturi paskana koska magneetissa tuskin hirveesti vikaa voi olla.
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 3.6.2015 0:57

Itellä kanssa oma husse teki samaa, tosin todella harvoin, ja silloinki vain sillein että kerran väläytti puolet oikeasta nopeudesta ja sitten taas oikeaa. Varmaan ihan ekana kannattaa putsata anturi ja magneetti ettei siellä mitään ole häiritsemässä :)
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut arsori » 4.6.2015 19:04

Saako nopeusmittaria kalibroitua enskoille/smotoille?
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 5.6.2015 11:41

Ei saa uudelleenkalibroitua.
Cacceli
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
13.8.2013 22:15
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Cacceli » 10.6.2015 0:10

Onko Husse WR/CR katteet samat kuin tässä, paitsi takakatteet sirommat?
Viimeksi muokannut Cacceli päivämäärä 24.8.2015 15:04, muokattu yhteensä 1 kerran
gilcu07
Liittynyt:
24.6.2014 14:36
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut gilcu07 » 15.6.2015 23:48

Jos egr venttiilin haluaa kokonaan pois käytöstä niin riittääkö, että tukkii pakoputkesta tulevan letkun, kaasariin menevän letkun ja ilmanputsarin kotelolta tulevan letkun? tarvitseeko suuttimia vaihtaa kaasariin?
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 16.6.2015 7:52

Periaatteessa riittää kun tukit pakoputkelle menevän letkun, sen kanssa pääsee eroon pintakaasulla nykimisestä ja kaasuvaste paranee.

Jos sulla on alkuperäiset vakiosuuttimet niin ne kannattaa vaihtaa isompiin. Minarelli moottori keskustelu osiossa löytyy tietoa suuttimista ja säädöistä.
dalttoni666
Liittynyt:
9.11.2014 15:55
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut dalttoni666 » 16.6.2015 17:07

Sopiikos 2t hussen twinair suoraan tämän 4t hussen ilmanputsarin koppaan vai pitääkö ostaa 2t putsarinkoppa?
Meepi
Pyörä:
Husqvarna TE 125, exYamaha YZF R125, pv
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.5.2013 23:09
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Meepi » 16.6.2015 18:56

Pystyykö hussella ajamaan pitempää matkaa ilman perseen vakavaa puutumista? Olen kuullut että näiden penkki ois verhoiltua kakkosnelosta?
Ostetaan smotot husseen! Pistä viestiä jos sattuu löytymään
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Murska » 16.6.2015 19:16

Siinä on penkkinä "kisalankku" ja pitkänmatkan ergonomia ei ole paras mahdollinen. Jos on tiedossa joku pitempi stintti niin persuksista topatut pyöräilyhousut ajohousujen alle niin ei puudu persus niin herkästi.
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 16.6.2015 23:55

Sopii twini suoraan jos on sopiakseen, joillakin on sopinut, itellä ei jostain syystä. Kannattaa kokeilla esim joltain kaverilta 2t hussesta jos mahdollista.

Penkistä sen verran että ite tuli aikanaan muutamaankin otteeseen 300km /päivässä ajettua ihan matkaakin, ja hyvin pysty seuraavana päivänä ajamaan/kävelemään. Aluksi se tuntuu pahalta mutta kyllä siihen tottuu ajanmyötä, ei se oikeesti niin paha oo kun mitä sanotaan :lol:
E: Mutta kahestaan se on kyllä kauhee! Yksin pärjää vallanmainiosti mutta kahestaan jo 10km tuntuu tuskalliselta.
Bumberou
Pyörä:
11' Husqvarna SMS 4 125 Hermunen
Liittynyt:
9.6.2013 14:56
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bumberou » 21.8.2015 13:53

Hussesta oli etujarrun työsylinterin pölysuojakumi ottanu vettä sisäänsä mutta ulos se ei ollut päässyt. Nyt on sen kumitutin alla ollu jousi ruostunu paloiksi ja työsylinterin pääty semmosta ruostetöhnää täynnä. Kysymys kuuluukin, että mistä tähän saa/saako tähän korjaussarjaa? Koko työsylinterihässäkkä ainakin näyttää neti mukaan olevan sama kuin kakstahtisissa ja joissain isommissakin husseissa eli luulisi löytyvän, mutta en itse ainakaan löytänyt googlesta.
Cacceli
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
13.8.2013 22:15
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Cacceli » 26.8.2015 17:36

En ole löytänyt Twin Airille häkkiä niiden omilta sivuiltakaan, löytyykö jos kysyy maahantuojilta vai mikä malli sopii tähän?
Cr3ator
Pyörä:
ex:HM CRM 125 2011, ex:KTM Duke 125 2011
Paikkakunta:
Janakkala
Liittynyt:
10.11.2012 15:06
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Cr3ator » 17.9.2015 22:50

Mahtaakohan sm/wre bansahana sopia? Jos ei sovi niin mitä mahtaa maksaa uusi alkuperäinen?
Myydään purettuna 2kpl Rotax 122 moottoreita! Kysy lisää yksityisviestillä!