Sivu 5, 109:sta

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 25.5.2015 22:47
Kirjoittanut myrtsinbeta
Kiitti JL vastauksest :)

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 27.5.2015 2:36
Kirjoittanut Jokkede-
Vaikuttaako valokatkaisian toiminta mitenkään jarruvaloon? Tänään hävis kaikki valot kotarista niin nyt pitäisi syy etsiä, valokatkaisin, jännitteensäädin tai piuha irti/poikki. Luultavasti jokin noista

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 27.5.2015 7:20
Kirjoittanut Anttiix
vaikuttaa, takavalo palaa vaan jos valot on päällä.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 27.5.2015 12:04
Kirjoittanut kotarijehu
Mutta jarruvalohan toimii vaikka ei valot olisikaan päällä.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 27.5.2015 12:20
Kirjoittanut Anttiix
joo jarruvalo palaa myös kun valot ei ole päällä

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 27.5.2015 22:08
Kirjoittanut kotarijehu
Ei sattuis olee neuvoja kun painaa kovasta vauhdista kytkimen pohjaan ja kaasun ottaa ylös ja pykältää pienemmälle taivaikka ei pykälläkkään niin kierrokset ei laske tyhjäkäynnille vaan ovat kohtuullisen korkeat kunnes vauhti pienenee. Liikkeelle lähtiessä ei kyllä pyri eteenpäin vaikka antaakin kaasua kytkin pohjassa. Kytkin vuotaa hiukan yläpäästä eli kahvaan tulee pieni määrä kytkinnestettä. Milläs/miten tuon ongelman voisi korjata ja voiko liittyä aiemmin kertomaani ongelmaan. :nörtti: ja vielä tarkennuksena että ei ne kierrokset "huuda" mutta häiritsee risteyksissä ja alamäissä :x

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 28.5.2015 9:17
Kirjoittanut Jussuuf
Mikä tehoputkisto kannattaisi ostaa jos haluaa laajan tehoalueen ja mielellään vähän alavääntöäkin? Hgs?

Sitten joku voi vielä sanoa hyvät säädöt(kaasariin) kesälle/syksylle

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 28.5.2015 12:14
Kirjoittanut Jokkede-
Tais vika olla jännitteensäätimessä, valot toimii kierrosten mukaisesti, tyhjäkäynnillä ei ollenkaan.

E: mitattu etuvalolta jännite, 5-6v tyhjäkäynnillä ja kierroksilla saattaa jonku 17v antaa :D eli vika on jännitteensäätimessä.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 28.5.2015 17:27
Kirjoittanut Anttiix
Mitäs tulppia porukka on käyttäny? itellä ohjekirjan sanoma br9ecmvx pätki yläkierroksilla niin vaihoin hyllystä b8es ja sillä toimi, mut uskaltaako ajaa kunnolla?

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 28.5.2015 17:39
Kirjoittanut myrtsinbeta
Mistä löytys käsisuojien laittoon ohjeet? Ite kokeilin enkä saanu mitää käsitystä :D

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 28.5.2015 23:11
Kirjoittanut Bruh
Niitten suojien mukana taitaa tulla jonkinnäkönen lappune missä on ohjeet. Kiinnitys riippuu aika pitkälle käsisuojasta, mut sixeissä vakiona olevat tulee jarru- ja kytkinnestesäiliöihin kiinni pulteilla.

@Anttiix Jos sulla ei oo kummempaa viriä pistä ne ohjekirjan antamat säädöt kaasariin. Ne pelaa yleensä aika hyvin. Ite vetelen nyt niillä br8es tulpalla, eikä se nyt mitään siitä sanonut ole vaikka br9 voisikin olla. Kiekuu ja kukkuu hyvin

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 30.5.2015 4:16
Kirjoittanut valtsu25
Noniin, elikkäs vianselvitystä :D Olin tuossa pari tuntia sitte valoissa ja vehe sammu. Sitte siinä taakse kattelin ni musta vana oli tullu koko matkan perässä, elikkä siis vuotaa bentsiiniä ja aikas roimasti. Bensa tulee kaasarin ylivuoto? letkusta. Pienet spekuloinnit jo pidettiin, mut tosiaa kotarikonkareilta vois nyt kysyä neuvoa että mitä on vastaavassa tilanteessa ollut vikana :)

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 30.5.2015 9:53
Kirjoittanut Aap-
Neulaventtiili varmaan vuotaa esim. roskan takia. :)

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 30.5.2015 9:57
Kirjoittanut Yaaffe
Juu, aika yleistä on, että kaasarin koho pääsee jumittamaan eikä sulje neulaventtiiliä. Neuvoksi koputella jollain voimakkaasti kaasarin kylkeä/pohjan kylkeä niin pitäisi loppua. Jos ei lopu niin kaasari auki ja venkslaamaan kohoa. Senhän huomaa aika hyvin, kun se pääsee jumittamaan, pyörä rupee käymään rikkaalla ja on vähän tukkonen ajaessa. Silloin kantsii kahtoa alas, ja saadaan minimoitua kalliin bensan menetys ;-D. Ja joo roskaakin voi olla.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 30.5.2015 10:36
Kirjoittanut JL-
Jep, kaasarin pusaamisella selviää. Vaikka loppuiskin koputtelemalla niin onhan se hyvä käydä läpi niin ei tee uudestaan pian. Joskus joutunu tuollasella ajamaan kymmenisen kilsaa, ei muutaku bensahanaa aina sen verran auki et kaasari täyttyy ja sitten taas kiinni kunnes alkaa bensa loppua.