Sivu 3, 172:sta

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 19.5.2013 23:24
Kirjoittanut Mmakkee
torstaattori kirjoitti:Kohta eka männän vaihto edessä niin kysympä sellasta että pitääkö siihen pa-aukon säätimeen koskea jos vain männän vaihtaa


Sama se on siinä puhdistaa kun kerta pytty on irti.
Ei sille pakko mitään ole tehdä.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 19.5.2013 23:26
Kirjoittanut Blade_
Pitää laipan säädin kohdistaa pytyssä olevan "hevosenkenkään". Mutta käytännössä ei siis tarvitse purkaa pa-säädintä tai mitään.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 9:02
Kirjoittanut SimplemÄÄn
Niin ja käytännössä ei tarvii myöskään tulla tänne huutelee sitten kun on säädin jumissa, jos ei sitä ole jaksanut putsata.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 18:18
Kirjoittanut arsori
Kaverin kotka tiputtaa vaihteistoöljyä vetoakselin kohdilta, taitaa olla stefa vaihtokunnossa? Kuinka paljon pitää purkaa pyörää että pääsee tommosen vaihtamaan?

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 18:30
Kirjoittanut heeku
Mihis toi mittarilta tuleva vaaleenpunanen johto pitäs mennä, mittari ei näytä nopeutta ja tuo on ainoo tyhjä johto :| ?

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 18:41
Kirjoittanut SimplemÄÄn
arsori kirjoitti:Kaverin kotka tiputtaa vaihteistoöljyä vetoakselin kohdilta, taitaa olla stefa vaihtokunnossa? Kuinka paljon pitää purkaa pyörää että pääsee tommosen vaihtamaan?



Eturatas pois. Ja suosittelen vaihtamaan koko setin kerralla niin kestää pidempään, eli (holkki, O-rengas, stefa)

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 19:18
Kirjoittanut arsori
Seelvä, kiitoksia tiedosta. Saakos noita "setteinä" joistain nettikaupoista, vai kannattaako alkaa kyselemään maahantuojalta?

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 19:37
Kirjoittanut alpinestars^
arsori kirjoitti:Seelvä, kiitoksia tiedosta. Saakos noita "setteinä" joistain nettikaupoista, vai kannattaako alkaa kyselemään maahantuojalta?

Motokeidas / paikallinen jälleenmyyjä. Ite jälleenmyyjältä ja muuta en muista, kun että ei ollu kallis setti.. ( sisälti kaiken mahollisen )

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 22:10
Kirjoittanut bömbeer_
-Mpn, siitä mittarin valosta niin olen kattonut madotukset ja crc:n kanssa käyny läpi.. niin mitenkäs katon sen että toimiiko mittarin valo jos kytken patterin suoraan siihen?? Kiitos!! :)

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 22:24
Kirjoittanut weeto269
Luulen, että patterin päähän jotku johdot teipata kiinni ja sitten johtojen päät yhdistää valojen juotos kohtaan.
Korjaa jos olen väärässä.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 23:09
Kirjoittanut TgNox
-MpN kirjoitti:Joo a1 taitaneen olla paikalle. Pitää vissii käydä vaihaan niin pääsisin jonnekki. Vai onks mulla niin karstottunu pa-säädin, että tukehtuu ? :nörtti: .
Nää on kato nää nykyajan kevarit ku keulii, sutii ja kulkee täyzii!!!11 Haluisin toki nähä miten se keulii kaasusta. Tietty jos takalipan päällä istuu 120kg... :roll: tai sitten nykyajan jonneilla on vaan eri käsitys kaasusta keulimisesta.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 20.5.2013 23:13
Kirjoittanut Jusszi
Moro,

Tietäisikö kukaan, mikä mahtaisi olla kotkassa kun ei millään tahdo pysyä käynnissä/toimia? Pyörän saa ajoittain käyntiin, mutta sammuu itsekseen 30 sekunnin kuluttua, eikä käynnisty enään. Välillä ei käynnisty alkuunkaan. Kaasarin säädöt ovat kunnossa!

Tulppa iskee kipinää ja olen sitä irrotellut useasti ja takaisin laittamisen jälkeen pyörä käy heti. Kaasarin olen putsannut läpikotaisin ja siellä ei ole roskia ja neulaventtiilikin vaikuttaa olevan kunnossa. Pyörän käydessä kun antaa kaasua niin alkaa kurlaamaan ja sammuu. Saa varmaankin liikaa bensaa... Vai?

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 21.5.2013 8:17
Kirjoittanut arsori
Ootko koittanu ihan vaihtaa tulppaa? Monesti tulppa näyttää toimivan hyvin, mutta kipinä katoaa tai on huono kun laitat tulpan kanteen kiinni.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 21.5.2013 12:47
Kirjoittanut olvilainen
Jep, tulpassa luultavasti vika, ei anna paineen alla kipinää.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 21.5.2013 18:27
Kirjoittanut Tu0bbIch
alpinestars^ kirjoitti:Pese putsari, vaiha tulppa, tarkasta pa-säätimen toiminta alkuun..
Veikkaan tuota pa-säädintä, eli pytty irti ja kytkinkopan kyljessä oleva iso mutteri auki, jonka alta pyörität sitä pientä pulttia, niin se lohkosta tuleva tappi liikkuu sivuttaissuunnassa. Kohdistat sen tapin sit siihen pytyssä olevan "haarukan" sisään. Itellä jääny pari kertaa just tuo säädin pois käytöstä ja ei tosiaan kule mihinkään.. :roll:
Säädöt itellä: (ohjekirjan suosituksia lähinnä) 175ps, 48 tk, noze 4 pykälä ja ilmaruuvi kiekan auki. Tulppa maitokahvin värinen ja toimii niinkun pitää.


Juu putsari, mäntä ja tulppa on melkee uusia kaikki käytin pyörää liikkessä niin huolsivat pa-säätimen ja oli kuulemma karstainen. Ja uus imukurkun kumi. Toimii ny hyvin, mutta sanoivat että tuolla 188suuttimella käy aika paksulla, mutta niin se katuajossa sietääkin käydä. Onko näin?