Sivu 1, 172:sta

KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 16.5.2013 19:05
Kirjoittanut jkoljo

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 16.5.2013 19:06
Kirjoittanut jkoljo
Tähän jäätiin:
MH_MiäS kirjoitti:Mistä mahtaa johtua kun kotarini ei taho ottaa oikee 1,2 ja 3 piikkiä ja muutenkin tehot aika nollissa. mäntä vaihdettu 10h sitte ja fmf putkisto.

ALzZuu kirjoitti:Miten nyt ku oisin täyttääs noit tullin vero papereit? Nii mitä laitan toho teho kohtaa? 11kW vai mikä? eiks kotarin a1 putkel tuu joku 4,4kW et laitanko sit sen vai minkä? onks sillä mitää välii? Ottaaks ne huomioo tot?

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 16.5.2013 20:38
Kirjoittanut olvilainen
jkoljo kirjoitti:Tähän jäätiin:
MH_MiäS kirjoitti:Mistä mahtaa johtua kun kotarini ei taho ottaa oikee 1,2 ja 3 piikkiä ja muutenkin tehot aika nollissa. mäntä vaihdettu 10h sitte ja fmf putkisto.[/quote

joskus tekee tuota jos on säädöt aivan liian rikkaalla.

ALzZuu kirjoitti:Miten nyt ku oisin täyttääs noit tullin vero papereit? Nii mitä laitan toho teho kohtaa? 11kW vai mikä? eiks kotarin a1 putkel tuu joku 4,4kW et laitanko sit sen vai minkä? onks sillä mitää välii? Ottaaks ne huomioo tot?


ite laittaisin 4,4kw

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 16.5.2013 21:14
Kirjoittanut MarHak
Oisko kellää mitää ideaa mikä mahtas olla ku pyörä ei lähe käyntii ilman ryyppyä näillä 20 astee keleil mut kun käynnistää lämpimänä nii sit lähtee ihan tavallisesti. Ja sit jos säätää tyhjäkäynnin silleen varkkaseks nii ku antaa kaasuu nii booaa ja sit sammuu. Ongelma alko ku vaihoin ton 39mm kaasarin.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 16.5.2013 21:58
Kirjoittanut Prätkä jätkä
ALzZuu kirjoitti:Miten nyt ku oisin täyttääs noit tullin vero papereit? Nii mitä laitan toho teho kohtaa? 11kW vai mikä? eiks kotarin a1 putkel tuu joku 4,4kW et laitanko sit sen vai minkä? onks sillä mitää välii? Ottaaks ne huomioo tot?

Laita se 4,4kw kun on se virallinen teholukema, mutta ei sillä periaatteessa väliä ole koska veroprosentti määräytyy kuutiotilavuuden mukaan.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 16.5.2013 22:50
Kirjoittanut Norkin
Aikasemmas ketjus ei ehitty viä vastaan tähä, nii laitan uudestaa.

"Morjes!

Millasia välityksiä porukal on ollu tos exc:s kun mun makuu ihan liian lyhyet 14/50. Seittemäskympis on kierrokset jo hieman liian korkeella. miten toi pyörä jaksais mennä vaik 14/42, muuttuuko luonne oleellisesti jo tuolla vaihdoksella? ja ehdotelkaa myös muita vaihtoehtoja.

Ja sitten kaasarin säädöist vähän. mitäs pääsuuttimii ny näille 15-20 asteisille keleille suosittelisitte? ja pyörä vähän booaa ihan alhaalla, hieman ärsyttävä alakiekoil keuliessa. Pitäskö ilmaruuvia vähä säätää?

Kiitoksia jo etukäteen!"

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 16.5.2013 23:45
Kirjoittanut LeKe96
MarHak kirjoitti:Oisko kellää mitää ideaa mikä mahtas olla ku pyörä ei lähe käyntii ilman ryyppyä näillä 20 astee keleil mut kun käynnistää lämpimänä nii sit lähtee ihan tavallisesti. Ja sit jos säätää tyhjäkäynnin silleen varkkaseks nii ku antaa kaasuu nii booaa ja sit sammuu. Ongelma alko ku vaihoin ton 39mm kaasarin.


Imuvuoto?

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 17.5.2013 0:40
Kirjoittanut putsipa
@norkin
Itellä on 13-42, varmaa laittasin ehkä 14-42 jos ei tule kotarilla temppuiltua paljoa tai mitään.
13-42 siitä hyvät, että niillä voi kunnolla temppuilla ja voi ajella iha sopu kierroksilla vielä 80kmh. 14-42 sitten taas vähän enemmän maantieajoa varten, kyllä noillaki välityksillä voi temppuilla, itellä oli aluksi noi välit :)

Kuulostais siltä, että sulla on liian pieni tyhjäkäynti suutin.. :)

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 17.5.2013 14:45
Kirjoittanut MarHak
LeKe96 kirjoitti:
MarHak kirjoitti:Oisko kellää mitää ideaa mikä mahtas olla ku pyörä ei lähe käyntii ilman ryyppyä näillä 20 astee keleil mut kun käynnistää lämpimänä nii sit lähtee ihan tavallisesti. Ja sit jos säätää tyhjäkäynnin silleen varkkaseks nii ku antaa kaasuu nii booaa ja sit sammuu. Ongelma alko ku vaihoin ton 39mm kaasarin.


Imuvuoto?


Hmm mistäs sellasen vois löytää? imutorvesta?

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 17.5.2013 17:32
Kirjoittanut Fooni
Nyt on sitten tännekkin tullut exc kotari taloon :)
Toivottavasti nyt oli hyvä valinta.
Vaihdossa meni Duke. On tää vaan mahtava peli, ai että vetää hymyks kun pääsee kunnolla kiihdyttelemään 8)

Tämä ei ole mikään isin kustantama laitos, enkä varsinaisesti ole expertti näiden kanssa, joten varautukaa tyhmiin kysymyksiin pyörän osalta :lol:

Laitoin pari kuvaa Galleriaan, käykääs kurkkaamassa :)

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 17.5.2013 18:32
Kirjoittanut olvilainen
Komia laitos Foonilla!

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 17.5.2013 19:23
Kirjoittanut LeKe96
MarHak kirjoitti:
LeKe96 kirjoitti:
MarHak kirjoitti:Päläpälä


Imuvuoto?


Hmm mistäs sellasen vois löytää? imutorvesta?


Suihki imukaulan likelle jotain helposti syttyvää spreitä esim. Lukkosula ja jos kiekat nousee niin imuvuoto kyseessä.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 17.5.2013 23:28
Kirjoittanut torstaattori
tässä ekaa kertaa säätöjä rupean katselemaan, kun ei aiemmin ole ollu tarvetta kun ei juuri ole tullut ajettua puuttuvan kortin takia, mutta nyt alkaa kortti lähenemään ja pitäis tosiaan saada edes joten kuten säätöihin tuo eli aloitetaan pääsuuttimesta, suurempaa vai pienempää pesään?. Pyörässä 38mm kaasari.

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 18.5.2013 3:56
Kirjoittanut putsipa
Sehän riippuu siitä mikä siellä nyt on ja miten se nyt käyttäytyy sen kanssa :D

Re: KTM EXC 125

ViestiLähetetty: 18.5.2013 8:40
Kirjoittanut AceFin
Ohjekirjasta saa suuntaa antavat säädöt, niistä sitten hakemaan täydellisiä säätöjä, jos eivät ole hyvät.