KTM EXC 125

Jussuuf
Liittynyt:
12.2.2015 17:22
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Jussuuf » 4.4.2015 16:10

Onko iso homma saada punakilpinen valkokilpiseksi? Mitä asioita kannattaa ottaa huomioon? Mitkä kurit pitää laittaa? Kuinka kalliiksi tulee?
Mikke22
Liittynyt:
26.4.2014 19:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Mikke22 » 5.4.2015 23:18

Minkälaisella seoksella ootte ajanu männänvaihdon jälkeen sisään katuajossa
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JL- » 6.4.2015 8:53

Ite ajanu aina tasan 2%, oli sitten vanha tai uusi mäntä. Voithan sä ekan tankillisen ajaa vaikka 2,5% jos siltä tuntuu mutta sen jälkeen kaikki yli 2% menee hukkaan.
Kolmiovoileipä
Liittynyt:
18.12.2011 16:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 6.4.2015 11:31

Jussuuf kirjoitti:Onko iso homma saada punakilpinen valkokilpiseksi? Mitä asioita kannattaa ottaa huomioon? Mitkä kurit pitää laittaa? Kuinka kalliiksi tulee?


Ei se nyt niin iso homma ole, jos on vaikka omistushistoria tiedossa, koska niitä on vähän perseestä ruveta setvimään, varsinkin jos on ollut paljon omistajia. Rekisteröintiin tarviit luovutushistorian kaupasta itelles, eli kaikki omistajat läpi. Sitten tarviit tullin paperin, olikohan nyt niinsanottu punakilpipaperi, sekä coc-todistuksen, jonka saat maahantuojalta. Kandee kysyy ekana ainakin, että onko pyörä ostettu uutena suomesta. Tän homman hinta riippuu täysin siitä, minkä ikänen pyörä sulla on, kato vaikka mitä maksaa rekisteröintikatsastus sun paikkakunnalla, yleensä se on joku 150e. Sen jälkeen vertaa omaa pyörää näihin: http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/aut ... oripyorat/
Niin tiedät suurinpirtein, paljonko verot maksavat. Välillä tullilta kuitenkin tulee kyllä liian ala- tai yläkanttiin päätettyjä veropäätöksiä.
Katsastukseen sun tuskin tarviis mitään kureja laittaa, mutta varmuuden vuoks voit laittaa vaikka a1 paisarin, ei ne sitä siellä käyntiin lyö, vaan kattoo runkonumeron ja valot yms.

Toivottavasti ees vähän selvensi, mitä siinä tapahtuu. :lol:
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
Ricede
Pyörä:
GasGas ec 300 -10
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
23.4.2008 21:50
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Ricede » 6.4.2015 21:11

JL- kirjoitti:mutta sen jälkeen kaikki yli 2% menee hukkaan.

Tälle haluisin perusteluja? Oletko purkanut koskaan konetta suoraan kovan ajon jälkeen.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JL- » 6.4.2015 22:24

Onhan noita muutamia auki tullut vedettyä, 125, 250 ja 300 kuutioiset 2t kotarit olen omistanut ja kaikilla ajanut aina 2% seoksella. Kotarilla ilmottavat että 1,6% on hyvä seos mutta tuon kahden verran kun laittaa niin ei ainakaan pääse alle menemään vahingossakaan. Just itteasiassa vaihdoin kolmesatkuun männän kun oli noin 120h rullailtu edellisellä, hyvähän se vanhakin vielä oli.

Älä vaan tule täällä mainostamaan jotain 3% öljynkäyttöä, menee vaan pojilla rahat hukkaan ylimääräseen öljyyn.
Ricede
Pyörä:
GasGas ec 300 -10
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
23.4.2008 21:50
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Ricede » 7.4.2015 19:22

Itsekkin omia ja asiakkaiden pyöriä purkanut lukuisia. Väilillä vaan tulee vastaan juurikin niitä millä on ajeltu vähäisellä öljyllä. Huomaa siitä, että kampiakselin päältä puuttu tai on hyvin hento öljykalvo. Itse käytän GG 300cc 3% ja tuolla ainakin saavutan tuon kyseisen kalvon kampiakseliin. Voi tulla myös pienemmällä määrällä en sitä kiistä, joskus ovat vaan jätkät testailleet jääradalla näitä asioita ja puottavat nykäänkin jopa 5% seoksella siellä, jos joku sattuu vielä 2t ajamaan siellä :lol:
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa
enskaaja2
Liittynyt:
1.5.2014 23:11
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut enskaaja2 » 10.4.2015 22:34

Käykö 07 koneen lohkot kymppivuojen koneeseen??
Bruh
Pyörä:
Ktm exc 125 '15, Qingqi zoner
Liittynyt:
8.9.2014 15:31
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Bruh » 11.4.2015 13:00

Ei käy '07 lohkot.. 2010 mallin kotariin käy '09-> lohkot.

EDIT: siis '09--> lohkot
Viimeksi muokannut Bruh päivämäärä 18.4.2015 12:08, muokattu yhteensä 1 kerran
vhille
Pyörä:
Ktm 125 exc -12, EX Husqvarna 125sms/wre -06, EX Yamaha DT -09
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
31.3.2012 13:31
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut vhille » 11.4.2015 21:59

Mitenkäs usein pojat on huollattanu takaiskareita? Pyörällä ajettu kokonaisuudessa 107h ja taitaapi kusta takaiskari öljyt pihalle... :itku:
Pysäytetty [5] Sakot [2] Kilvet viety [0] Kortti viety [1] Keulittu ympäri [1]
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut JL- » 12.4.2015 1:03

Enskapenat huollattaa 50h välein, Huoltohan ei kovin kallis ole, 80-150e keskimäärin riippuen siitä mitä iskariin joutuu uusimaan.
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Murska » 12.4.2015 7:17

Katukäytössä riittää kun kerran vuodessa huoltaa taka- ja etukepit.
Anttiix
Pyörä:
KTM 125 EXC -10
Liittynyt:
31.10.2013 22:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Anttiix » 12.4.2015 13:33

Mikähä kotaris on ku sillon ku laittaa vilkun päälle nii kaikki muutkin valot rupee vilkkuu?
<3 KTM 125 EXC -10 <3
vhille
Pyörä:
Ktm 125 exc -12, EX Husqvarna 125sms/wre -06, EX Yamaha DT -09
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
31.3.2012 13:31
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut vhille » 12.4.2015 17:06

Mulla teki samaa kun jännitteensäädin oli rikki, mutta suosittelisin ensiksi kattomaan kaikki maadotukset.
Pysäytetty [5] Sakot [2] Kilvet viety [0] Kortti viety [1] Keulittu ympäri [1]
Anttiix
Pyörä:
KTM 125 EXC -10
Liittynyt:
31.10.2013 22:49
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Anttiix » 12.4.2015 18:19

Maadotukset pitäs olla kunnos. Voisko johtua vaa siitä et etuvilkut oli isompi wattiset ku alkuperäset? Mut sit ku tutkittii nii ku vilkut laittaa päälle nii releelle tuleva virta sykkii jo valmiiks vähä? Tarkottaaks sit et jännitteensäädin rikki? Mites sen pystyy mittaa?
<3 KTM 125 EXC -10 <3