Eikö ihmiset muista mitä edellisellä sivulla oli kirjoitettu...
"Kun kone käy laihalla, kulutus kasvaa(vrt. oikeissa säädöissä oleva). Kone käy kuumempana, eli öljynvaihtoväli pienenee ja koko kone rasittuu enemmän.
Veikkanpahan vaan, että sylinteri+mäntä+tiivisteet+nesteet on pitkälle yli 300€. Ja korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös venttiilitkin saata kulua laihalla käyvästä koneesta?
Ja onko sinusta männän ja sylkän kuluminen loppuun "pikkuseikka, mitä ei tarvitse mainita myydessä pyörää eteenpäin"?
Tää on kyllä nii ristiriitaista, ihmiset vaivautuu laittaa 300-400€ putkistoon ja useita satasia "tuuningii", mutta sitten ei viitsitä laittaa seoksia kohdilleen rahasummalla, mikä on aivan naurettavan pieni jos ajatellaan, että pyörän käyttöikä, toimivuus ja jälleenmyyntiarvo paranevat. Kunhan vain pärinä on kova.
Paljonkohan sen pc:n hinnaksi tulee loppujenlopuksi? Ajatellaan, että pyörällä ajetaan 20tkm. Pc=300€, mistä saat 100€ takaisin pyörää myydessä, eli hinta on 200€. Hinnasta voidaan myös vähentää mäntäsarjan,tiivistesarjan, mahdollisten pinnapultien ja nesteiden hinta, mikä on helposti 150€. Kas kummaa, hinta onkin enää 50€! Ja otetaanpa samalla siitä pois mahdollinen bensan säästö, öljynvaihtovälin normalisoituminen ja sylinterin käyttöiän kasvu, niin eipä montaa kymppiä hinnaksi jää, ellet jopa jää voitolle. Jumankauta ku o kalliita noi pc:t"