Sivu 167, 167:sta

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 9.6.2017 18:32
Kirjoittanut Harri94
husseleipooo kirjoitti:Lisään vielä, että pätkiminen muistuttaa derbin kierrosrajotinta, kun derbillä ajaa täyskaasulla jyrkkään alamäkeen.


Itsellä saman kaltainen vika, vehkeet ei kierrä millään niin paljoa että pääsisi isolla vaihteella piikille asti. Sitten kun lämpiää vielä vähän enemmän niin saa ajossa kiertämään vain about 7000 . Toisen ecun hommasin jo eikä ollut vaikutusta.... rupee keinot loppumaan iteltä pikkuhiljaa.... tulpat yms. On jo vaihdeltu....

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 18.6.2017 3:21
Kirjoittanut Rikuuuz
Onko kukaan laittanu sx:ään enskoja? Meneekö muut enskat miten helposti ku pelkät aprilian omat?

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 19.6.2017 6:06
Kirjoittanut MX_125
17mm akselit on vähän se ongelma mikä estää muiden enskojen laittamisen. Mut esim ETX, RX ja pegason enskavanteet on bolt on säxään.

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 24.6.2017 18:22
Kirjoittanut Rikuuuz
Olisko kenelläkään myydä tt putkee, 34 Kaasaria ja rave 1 tai 2?

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 25.6.2017 20:20
Kirjoittanut Rikuuuz
Tietääkö joku mistä sais noita tt putkia vaikka uutena?

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 28.6.2017 4:08
Kirjoittanut MX_125
Nakkila/ebay varmin veto mutta jos uutena ostaa niin kannattaa suoraa jolly/scalvini.

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 8.9.2017 0:22
Kirjoittanut päräm
Moi,
myisköhän joku tääl säxää koropaloja, kun olis vähä tarvetta?

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 25.3.2018 12:22
Kirjoittanut weleho
Nyt tarviis vähän neuvoja säxän säätöjen kanssa. Tekniikkana giannellin putkisto, vhm kupu, rave 2, italkit läpät&runko, 34vhsb. Ongelmanahan on että pyörii tyhjäkäyntiä juuri ja juuri tk ruuvi aivan auki asennossa (pienempi tk suutin vaihdettu) ja kuulostaa että tukehtuu. Lisäksi röpöttää julmetusti jonnekkin 7-8k rpm asti, joten perus matka-ajo on tasakaasulla mahdotonta. Tätä röpöttämistä on yritetty korjata erikokoisilla pääsuuttimilla (145 alaspäin menee laihalle täyskaasulla) ja neulan sokkakin on ylimmässä lovessa. Myöskään ryyppy ja luisti ei kanna eikä seosruuvi vaikuta mitenkään. 2% seoksilla (castrol power1) valuttaa öljyä äänenvaimentimesta pitkin takahaarukkaa. Kun laitoin kaasarin kiinni niin söi säätämättömänä bensaa n.16l/100km ihan sama missä asennossa kaasua piti ja syö edelleenkin pienemmällä pääsuuttimella n.10l/100km. Mutta kysymys kuuluu mitä yritän säätää seuraavaks? Erikokoinen neula (paikallaan vakio K56)? Minkä kokoinen? Vapari, että sais lisää ilmaa?

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 5.4.2018 20:25
Kirjoittanut Keijjo1324
Katso toimiiko pakoaukonsäädin voi olla, että laippa lukittu yläasentoon tai vaan niin karstainen.

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 30.6.2018 11:42
Kirjoittanut Arskis_1
Oisko kellään myydä apikkaan (sx/mx) takavannetta :lol:

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 25.11.2018 22:43
Kirjoittanut jebani6000
Tollasta apikkaa joskus olisin hommaamassa, ni mites on että saako tohon 34mm lorttoon tuorevoitelua, ku tulis varmaan halvemmaks ja vois käydä tankilla millo tykkää. ;) Ja kuinkas paljon yleensä työkaluja pidätte mukana jos vaikka kaverin husse jää tien päälle :D

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 26.11.2018 4:02
Kirjoittanut MX_125
VHSB34LD on aina varustettuna tuorevoitelunipalla. Seosvoitelun kanssa säätäminen on aivan turhaa näissä laitteissa missä on mekaaninen tuorevoitelu.

Re: Aprilia SX/RX125

ViestiLähetetty: 2.6.2019 18:30
Kirjoittanut maxtuzz
Itsellä kevarin osto kohta puolii edessä. Antaisitteko vinkkejä mitä kannattaa kysyä/katsoa ja mistä tunnistaa näitä erittäin vika alttiita laitoksia? :lol: