Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

Pyörä:
Husqvarna Smr 125
Paikkakunta:
Kempele
Liittynyt:
14.8.2012 0:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ilpooz97 » 9.1.2014 20:44

Onko kukaan vaihtanut nelari husseen vilkunrelettä kun itsellä tarkoituksena väsätä vfacen päivävalo ledit vilkuiksi enkä mitään vastuksia viitsisi pistää :D
Sopisiko esim tämä https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/20989 ?
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
18.6.2012 21:57
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Noxq » 9.1.2014 20:56

jonicc kirjoitti:Nokkaketjuu ei oo pakko vaihtaa mutta onhan se hyvä koneen kestävyyden kannalta. Itellä vaihettii mp racingilla ja sano siellä että kun vertas vanhaan niin ei kovin paljoa ollut venynyt.
Valoteho on luokkaa vface, sama umpio kuin siinä.
Sitten jos vaihat nii kysy että jos on putkistoon tai ilmanputsariin tehty muutoksia että onko kaasari säädetty niitten jälkeen ettei käy laihalla ;)


Jeps, kiitoksia näistä.

Et sattuis tietämään että kuinka monipinnaset vanteet näissä on vakiona.
https://www.youtube.com/channel/UCyoGQU ... u8SiyJx4Cw
Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 9.1.2014 21:01

Eipä oo koskaa tullu kateltuu mut luultavasti joku 36, eikös se oo aika yleinen pinnamäärä? Tohon vanneasiaan vielä että kun takakehä on 3.5" niin senhän vois periaatteessa vaihtaa etukehäksi niin saisi 3.5" etukehän jos se vaan mahtuu noihin pumppuihin. Näissähän on pienemmät pumput kun esim wr tai 510, tiiä sitten.
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
18.6.2012 21:57
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Noxq » 9.1.2014 21:40

Se on ollut ajatuksena. Muttajoo kyselen lisää jos tulee kysyttävää :)
https://www.youtube.com/channel/UCyoGQU ... u8SiyJx4Cw
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 10.1.2014 0:38

Blacklade, itselläni oli ainakin valmiiksi reiät akseleissa :roll: joten ei tarvitse tehdä muuta kuin laittaa kierretanko läpi akselista.
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM
Liittynyt:
27.9.2012 18:37
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Naikhouu » 10.1.2014 17:27

Perhana, kun en löydä enää juttua missä puhuttiin tosta vanhemman mallin maskista.. Elikkäs mitä pitää tehä et saa menee ton hussen oman umpion kanssa? :D
http://www.youtube.com/user/XxNSk8xX/videos <- Motovlogeja sekä muuta videota Derzillä!
Pyörä:
Husqvarna SMR 125
Liittynyt:
18.6.2012 21:57
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Noxq » 10.1.2014 22:38

Onko tuo Hermunen replica kannatavampi osto kuin normaali mallin? Mitä suuria eroja siinä on normaaliin verrattuna muutakuin Keula? Onko keula parempi kuin normaali?
Ja näyttäis kaikki Replicat olevan paremmassa ryhdissä kuin normaalit? Takaiskari eri? :s
https://www.youtube.com/channel/UCyoGQU ... u8SiyJx4Cw
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut renze » 10.1.2014 23:58

Noxq kirjoitti:Onko tuo Hermunen replica kannatavampi osto kuin normaali mallin? Mitä suuria eroja siinä on normaaliin verrattuna muutakuin Keula? Onko keula parempi kuin normaali?
Ja näyttäis kaikki Replicat olevan paremmassa ryhdissä kuin normaalit? Takaiskari eri? :s

Hermusessa on vain ulkoisia eroja. Tekniikka on kaikinpuolin täysin sama.
• Hermunen #131 Tarrasarja
• Racetech käsisuojat
• Alumiininen racing tankinkorkki Husqvarna logolla
• Punaiset ketjut
• Punainen takaratas
• Marzocchi Gold etuhaarukka
• Pohjapanssari (vain 2-T)
Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 11.1.2014 16:40

Naikhouu kirjoitti:Perhana, kun en löydä enää juttua missä puhuttiin tosta vanhemman mallin maskista.. Elikkäs mitä pitää tehä et saa menee ton hussen oman umpion kanssa? :D


Saa menemää silleen että leikkaa hieman siitä maskin umpioreiän yläosasta tavaraa pois, ei mahu muuten.

Sitten omaan kysymykseen, miten ihmeessä ootte saanu twinairin tonne putsariks? Kävin eilen kysymässä mp racingilta, niin sanoivat ettei se sovi sinne, puhuin omistajan ja huoltotyypin kanssa ja huoltotyyppi kävi kokeilemassa että sopiiko, ja twinairin kehikko otti kiinni niistä väkäsistä mitkä pitävät putsaria kohillaan. Sanoivat että saahan sen tonne sopimaan kun leikkaa ne väkäset pois mutta sitten saattaa hiekkaa kyllä päästä koneeseen helposti

Itehän en tätä uskonu täysin vaan kokeilin kaverin 2t hussesta. Ne väkäset jotka pitää putsaria kohillaan todellakin ottaa kiinni, eikä twinairia siten saa suoraan kiinni. Onko muut leikkaillu sitä kehikkoa että saa sopimaan? Itellä jää kyllä paperiputsari kiinni, en uskalla tommosen asian kanssa alkaa pelleilemään Helpommin se hiekka tulee sieltä twinin aukinaisista koloista kun se ei sovi, kuin paperiputsarista. :roll:

Onko kukaan avartanut tota paperiputsaria, saako siitä jotain hyötyä kun näytti että ei ole täysin vapaasti virtaava sen muovin takia mikä siellä on sisäpuolella. Tietty kaasari säädettäisiin jos sitä avarrettaisiin.
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -11, PV50 -89, PV -90, Öglaend safir -70, Suzuki S1 1995 KTM exc 2008, yamaha slider 2002
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
15.1.2011 22:19
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ottopoika » 11.1.2014 19:09

ei siinä ne väkäset kyllä itellä kiinni ota.
Se kyllä menee ihan helpostii kii ku vaa oikein sen laittaa.
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 11.1.2014 19:16

Itselläni väkäset eivät ota mihinkään kiinni.. :roll:
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 11.1.2014 19:38

Teillä näyttäis olevan 2010 ja 2011 malliset, voikoha sitte olla 2012 mallissa erilainen putsarin kiinnitys :O Viittiskö joku twinairin omaava ottaa kuvan putsarikotelosta ilman putsaria?
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -11, PV50 -89, PV -90, Öglaend safir -70, Suzuki S1 1995 KTM exc 2008, yamaha slider 2002
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
15.1.2011 22:19
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ottopoika » 11.1.2014 20:22

Ite en jaksa irrottaa mut ota sää kuva ni muistan kyl minkälaine oma on, ni voin si sanoo onko erilaine.
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]
Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut jonicc » 11.1.2014 21:36

Tossa on kuva mun putsariboksista kuvat poistettu
Itellä siis otti twinairin kehikon väkäset tohon metalliseen osaan kiinni, eli ei mahtunut tonne reikään. Kaverilla jolla on 2t niin toi metallinen kehikko on hieman erilainen, ei oo vaakasuunnassa toi tuki tohon kiinnitykseen vaan pystysuunnassa.

Sitten vielä että jos ton putsarin muovit ottais irti niin oisko mitään hyötyä vai tukkiiko se putsarin boksi jo sen verran ettei hyödytä [kuvat poistettu]
Viimeksi muokannut jonicc päivämäärä 19.1.2014 3:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -11, PV50 -89, PV -90, Öglaend safir -70, Suzuki S1 1995 KTM exc 2008, yamaha slider 2002
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
15.1.2011 22:19
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut ottopoika » 11.1.2014 22:01

tossa sun metallilevyssähän näkyy jo tollaset paikat niihin väkäsiin siis noi mikkä on tollai painunu tollei ympyrän muotoo, ni kato onks noi ne kohat mihi ne väkäset menis jos o ni veikkaisin että noi saa avattua noi paikat niille väkäsille.

Kuva
Viimeksi muokannut ottopoika päivämäärä 11.1.2014 22:14, muokattu yhteensä 3 kertaa
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]