KTM 125 Duke

Liittynyt:
27.4.2017 16:08
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Makeeh00 » 27.4.2017 16:16

Onkos ketään itse säätänyt dukessa venttiilien välyksiä? Onko vaikea homma, joutuuko purkamaan paljon?
Liittynyt:
1.7.2016 3:03
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut tyjnty » 2.5.2017 21:22

Onko kelläkää ollu semmosta ongelmaa dukessa et siinä 7000-8000rpm alkaa pätkimää ihan saatanasti. Tietäskö joku mitä pitäs tehä ku vaihoin arrowin putken ja siitä alkanu pätkii iha huolella. Mitä pitäs tehä?
Liittynyt:
27.4.2017 16:08
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Makeeh00 » 4.5.2017 22:21

tyjnty kirjoitti:Onko kelläkää ollu semmosta ongelmaa dukessa et siinä 7000-8000rpm alkaa pätkimää ihan saatanasti. Tietäskö joku mitä pitäs tehä ku vaihoin arrowin putken ja siitä alkanu pätkii iha huolella. Mitä pitäs tehä?

Ruisku kannattais säätää putkelle sopivaksi ammattilaisella tai jos löytyy powercommanderii. Pyörä käy laihalla jos vaihtaa vakioputkesta johonkin putkeen missä ei ole katalysaattoria. Itsellä pätkii vain kylmällä koneella ja alakierroksilla kun vaihdoin putken. Ruiskua en ole säätänyt.
Liittynyt:
1.7.2016 3:03
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut tyjnty » 5.5.2017 10:46

Soitin Oulu Adventureen sanoivat että heillä kyllä pystyy vaihtamaan ruiskukartan mutta ei ole kuulemma saatavilla mitään uusia tai parempia dukeen. Ennyt tiiä mitä helevettiä tehä ku sen huomasin et näi vähä lämpimällä kelillä siis koko muu viikko ollu n +6 nii sillo on pätkiny ja nyt joku +12 nii sit pätki vaa kylmällä koneella et onko tää et toimii kylmil keleil paskasti ja sit näi vähä lämpimällä koneel sit hyvi ku eihän ruiskujen ees pitäs tehä Nii et välist toimii hyvi ja välist huonosti?
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut 0meGa » 5.5.2017 11:43

Itellä teki samaa ku oli tulpan hattu huonosti kii
Pyörä:
Duke 125cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
10.4.2016 20:30
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut H33B0 » 28.5.2017 21:40

Mikäs dukeen on nyt mennyt, kun ei taas käynnisty. :lol:
olin ajanut n.100km matkan ilman ongelmia, pysähdyin ja jätin tyhjäkäynnille. n.10sec tämän jälkeen kierrokset laski nopeasti nollaan eikä lähtenyt enää käyntiin.
Lähdin selvittelemään jo ongelmaa ja nämä on selvillä:
-Vikakoodi vilkuttaa 1pitkä/7lyhyttä.
-Tulppa vaihdettu ja antaa kipinää.
-Tuore bensa sisällä.
-Akku ladattu.
-Ilmansuodatin putsattu.
-Moottori pyörii muttei edes yritä käyntiin.
-Bensapumppu surisee muttei liikuta bensaa tankista ulos. Testattu ottamalla ensin bensaletku moottorista ja tämän jälkeen ottamalla bensansuodatin irti, kummallakaan ei vaikutusta, bensaa ei tule.

Lisäksi vielä onko kellän tietoa kuinka nuo elm 327 obd laitteet toimii duken kanssa?
Pyörä:
Duke 125cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
10.4.2016 20:30
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut H33B0 » 4.7.2017 19:46

Syynähän olikin sitten viallinen bensapumppu, tuli ihan yhtäkkiä kyseinen vika niin ei heti tullut bensapumppu mieleen vaikka merkit siihen viittasikin :D
Jos joku nyt osaisi kertoa, että onko millainen homma tuo stefan vaihto dukeen?
Liittynyt:
27.6.2017 21:57
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Niklas kautto » 2.8.2017 20:21

Dukeen sytty moottorinvikavalo ni vein bike forumille ja ne luki siellä vikakoodin ja vikavalo johtuu kuulemma kaatuma anturista onko kellään muulla ollu tämmöstä vikaa ja missä se kaatuma anturi sijaitsee?
Pyörä:
Duke 125cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
10.4.2016 20:30
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut H33B0 » 3.8.2017 0:37

Joku viisaampi saa toki korjata jos on väärää infoa mutta äkkiseltään tämän näköinen palikka:
http://www.emphu.eu/7911-thickbox_defau ... 088000.jpg

Palikasta pitäisi lähteä musta-keltainen, ruskea-vihreä ja sini-punainen johto ja ellen aivan väärin musta niin sijaitsee suurinpiirtein tankin kahden etukiinnikkeen kohdalla alhaalla, jännittensäätimen vieressä. Itse muistan ainakin lukeneeni joskus että on ollut ongelmaa tämän kanssa, mutta itsellä ei ainakaan ole tuon sensorin kanssa ongelmia ollut.
Liittynyt:
3.9.2017 14:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut ville.valiaho » 22.9.2017 0:58

Oon tässä jonkin aikaa katellu putkia dukeen ni voisko joku kertoo tai linkkaa mistä sais kokoputkiston vaikka arrow, akra, scorpion, leovinve...??
Liittynyt:
28.9.2017 12:35
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut _JuhoJ » 28.9.2017 12:43

Jos dukeen hankkisi tuon sebringin putken niin pitäisikö ruiskua säätää? Pitääkö muutoskatsastaa? Onko putken kanssa enää laillinen jos pitää kuitenkin db killerin kiinni?
Liittynyt:
1.7.2016 3:03
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut tyjnty » 4.12.2017 23:47

Missä porukka on säätäny Dukeen ruiskukarttaa rikkaammalle? onko joku softa vai miten kun oulussa ktm:n ainoa jälleenmyyjä ei suostu laittamaan rikkaammalle koska olisi viritystä kuulemma
Liittynyt:
14.1.2018 12:08
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Duke2012 » 14.1.2018 12:15

Hepsheijjaa, en nyt jaksa alkaa pläräämään koko viestiketjua läpi, niin kysyn nyt sitten tässä vähän: Elikkäs sähköjen värit? Mikä on yleisesti mikä? Missä sijaitsee maadoituspaikat yms. Oma pyörä nääs tekee semmosta, että tuon ah-niin-ihanan johtosarjan tuossa emäputken vieressä kulkevan osan sisällä oleva maadoituspiuha lienee nirhautunut lähes poikki. Tämä oireilee siten, että kun sarvia kääntää vasemmalle (=johtosarja kiristyy) niin kaikki valot pimenevät, mittaristo mukaanlukien. Aattelin väsätä sinne hyppyjohdon maadottamaan kunnolla, mutta vähä tarttis apuja että tietää mistä sen laittaa ja mihin :roll:
Liittynyt:
1.7.2016 3:03
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut tyjnty » 12.2.2018 14:59

Tosi yleinen vika dukeissa. Ne johot katkee siitä pumppujen lähettyviltä eikä alkupäästä tai muualta. Kannattaa vaan juottaa lisäjohtoa jokaiseen johtoon. Paljon johtoja siellä on et iso työhän siinä on mutta eipähän katkea jatkossa enään. Ittellä katkennu johot nyt kahesti sieltä ja ekalla kerralla en juottanu lisää johtoa siihen mutta tokalla kerralla juotin ja sen jälkeen toiminu hyvin
Liittynyt:
15.3.2017 23:31
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Albs » 18.3.2018 15:24

moro, osaisko kukaan neuvoa kun duke pelittää välillä hyvin mutta joskus taas todella huonosti, (sammuu kun laittaa käyntiin eikä vastaa kaasuun). Kylmällä koneella käy epätasaisesti ja lämpimälläkin koneella "booaa" täys kaasulla kuin ei saisi tarpeeksi bensaa. :roll:
EDIT: Vikana oli siis tps anturi ja ajon puute, nyt duke pelittää ihan normaalisti. Hintaa huollolle tuli noin 90€ eli tuon osan verran kun itse vaihdoin.
Viimeksi muokannut Albs päivämäärä 21.6.2018 13:59, muokattu yhteensä 1 kerran