KTM 125 Duke

cape95
Liittynyt:
13.3.2012 20:23
Power parts maski

ViestiKirjoittanut cape95 » 13.3.2012 20:29

Elikkäs tota powerparts maskia olisin ostamassa. Onko kellään tietoa mistä saisi ostettua vähän halvemmalla kuin esim. motokeitaalta?

thänks jo etukäteen! :D
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 13.3.2012 22:14

Kanttii ainaki motopalvelu ja bikeworld kysyy läpi. Itelle antovat bikeworldistä suoraa noin 20%alhasemmat hinnat ku keitaan netis olevat. Ilman tinkimist.
Earth Works!
Duken vakio-osia!
-pkn
Pyörä:
KTM 125 duke, KTM SX 125
Paikkakunta:
paavola
Liittynyt:
13.7.2011 14:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut -pkn » 15.3.2012 15:57

Oisko kellään tietoa mistä sais isomman takahammas rattaan tai pienemmän etuhammas rattaan? :)
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 15.3.2012 20:53

Oranssina saa piikin isomman takarattaan powerpartsina, muita ei saatavilla, paitsi honda varaderon takaratas on samallainen, että jos siihen löytyy ni se sopii tähänki vakio on 45z, eteen ei oo saatavilla muutaku vakio olisko 15z, kato tietopankista toisiovälitys ni ennen : on eturatas ja jälkeen takaratas. edit: vakio eturatas on 14z ja vakio takaratas 45z

Duke, muuten motorrad suomi lehden 25 000 km kestotestissä, 2/2012 käyttötestipyörien retki, jossa 7 muutakin pyörää, dukella ajettu tähän mennessä 6600 km ja ainoo vika 4000 km kohdalla jättänyt tielle viallisen sytytyspuolan takia. Keskikulutus ollu 3,3l ja laskennallinen toimintasäde siis 333 km tankillisella. Varmaanki jossain kesän numerossa nähään loppuraportti, että onko se intian laatu samaa tasoo ku muillakin vai huonompaa.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Arorn
Liittynyt:
16.4.2010 22:13
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Arorn » 17.3.2012 22:29

Nyt on leovince sbk dukessa kiinni, pirun hienot on äänet! Pitää vaan oottaa vielä kuivempia ja lämpimämpiä säitä niin saa nähä miten muuttu tehot.
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 17.3.2012 23:14

Eiks se oo se perus vince joita on suht paljo? Ku jos on nii se pudottaa maksimi tehoo n2hp. Leovincen Omien dyno papereitten mukaa.. :s
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Gogge » 17.3.2012 23:25

Mutta antaa tehoa alas. Ja johtunee suurimmaksi osaksi siitä, että menee laihalle. Eli pc asennukseen, niin tulee tehoja.

EDIT: Niin ja näiden putkista saadut tehot ovat lähinnä marginaalisia, max pari hepoa lisää. Ei siis läheskään niin selvä ero kuin 2t. Äänet ja ulkonäkö on ainoa ilo mitä näistä putkista oikeastaan saadaan.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 17.3.2012 23:44

Gogge kirjoitti:EDIT: Niin ja näiden putkista saadut tehot ovat lähinnä marginaalisia, max pari hepoa lisää. Ei siis läheskään niin selvä ero kuin 2t. Äänet ja ulkonäkö on ainoa ilo mitä näistä putkista oikeastaan saadaan.

Eiköhän kaikki ton tiedä?
Ja duke tarvis just sen pari hp, että jaksais vääntää kutosel
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Gogge » 18.3.2012 0:00

Saa kai sitä mainita.. Ja ei sitä kaikki tiedä. Ja näissäkinhän on kiekkarajotin niinkun kaikissa 4t, niin huiput ei voi oikeastaan nousta. Ja vääntöäkin tulee niin vähän että se nyt ei mikään mainittava saavutus ole kun on yli tonni mennyt rahaa (pc+säätö+putki). Toki kyllähän sen persdynossa tuntee jo senkin puolesta että ääni=teho, mutta vauhdin nälkää sillä ei vielä tyydytetä.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 18.3.2012 0:09

Kyllä se vauhdin nälkää tyydyttää vähän ku kutosella ajettaessa tasasella 105km/h muuttuu 120km/h. Ainaki käyttäjä "sanoKössivaa" väittää saaneensa omalla putkellaan tälläsen muutoksen aikaseks.
Ja jos rajottimelle päästäs kutosella nii duke kulkis 134km/h vakio väleil.
Viimeksi muokannut Sugee päivämäärä 18.3.2012 0:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Gogge » 18.3.2012 0:13

Jos ero on noin mittava, niin johtuu paskasta suunnittelusta/väleistä, joita ei jaksa vääntää loppuun. Ei se huippuja nosta jos loppuun asti jaksaisi kiertää.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 18.3.2012 0:21

Joo, ideahan pitkissä väleissä on että rasittavat konetta vähemmän joten se kestää paremmin, ei taida mikään nelaripiikki jaksaa vetää välejään loppuun vakiona ja hyvä niin ni ei koneet hajoo ku vedettäs kumminki 100 kilsaa putkeen rajotinta vasten.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Sugee
Pyörä:
Ex KTM Duke 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.9.2010 21:38
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Sugee » 18.3.2012 0:25

Kyllä se vaan yllättävästi huippuja nostaa jos ajaa/pystyy ajaan isommilla kierroksilla. Kokeile vaikka sitte ku pääset keväällä ajaan, että laitat 3sen sisää ja ajat noin 7krpm ja sitte laitat kaasun pohjaan nii muuttuukohan nopeus? Ihan sama homma kävis 6sella jos jaksais vääntää...
Goggelle siis tää oli.
Ja tottahan prätkä jätkä puhuu
Earth Works!
Duken vakio-osia!
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 18.3.2012 0:27

Jep, luonnollisesti jos tyssää vaikka 7trpm kohalle kierrokset ja jaksaski 9trpm asti kiertää kun on tehoo enemmän ni tottakai se vaikuttaa.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Daisarit
Pyörä:
Husqvarna sm 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2011 13:17
Re: KTM 125 Duke

ViestiKirjoittanut Daisarit » 18.3.2012 0:32

paljon teillä tää duke kulkee ihan vakioväleillä? ku motokeitaalla ois toi 46 takaratas ni eikös vakiona oo 45? mahtasko se vaikuttaa yhtää et keräis huippuja helpommin :roll: