Derbi GPR 125 4t

Liittynyt:
12.5.2014 18:10
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut harkitseva » 29.12.2014 23:21

Prätkä jätkä kirjoitti:Aina kaasarilla, aprilian vastaava nelari on sit ruiskulla (rs4 125 ie tai jotain sinnepäin se malli).


Nyt taitaa vm 2014 olla ruiskulla, ainakin siltä näytti kun mp maailman sivuilla kävin vilkaisemassa.
Pyörä:
Husqvarna TE 125, exYamaha YZF R125, pv
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.5.2013 23:09
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Meepi » 31.3.2015 22:21

http://www.nettimoto.com/derbi/gpr/1798091 No huhhuh, onko ne kaikki kepardit tämmösiä :D
Ostetaan smotot husseen! Pistä viestiä jos sattuu löytymään
Pyörä:
Derbi drd pro sm
Liittynyt:
22.6.2014 14:28
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut derbijäbä » 26.4.2015 13:13

Pitääkös tämmöiseen vehkeeseen vaihtaa suutin jos vaihtaa slipari änkän elikkä sitte käykö liian laihalla.
Liittynyt:
20.4.2014 10:51
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut nipznapz » 10.10.2015 16:53

Nostetaanhan tätäkin aihetta, kun tämmöstä pyörää oon miettiny kanssa yhtenä vaihtoehtona.

Mitä tästä noin suurpiirteisesti kannattaisi tietää ja onko mimmoinen verrattuna vaikka Suomessa erittäin yleiseen yzäriin? Moottori kai tässä on ainakin Minarellia luotettavampi, mutta oon lukenut kanssa, että muuten on laadultaan hieman "italialainen". Onko näissä vehkeissä jotain erityisiä tyyppivikoja, joihin pitäisi kiinnittää huomiota pyörää hankkiessa?

Tehot käsittääkseni aikalailla samoissa, mitä Yamaha ja muutkin vesijäähynelarit?

Onhan tuo ainakin Yamahaa ja Hondaa nätimpi, jos sillä perustelee hankinnan. :lol:
Ja suhteellisen halpoja kilometreihin nähden, joka varmaan toisaalta johtuu siitä, että ovat aika harvinaisia Suomessa.
Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut jonicc » 11.10.2015 12:56

Moottorin luotettavuus menee Minarellin ja Hondan koneen väliin. Tehot samassa Minarellin kanssa, vähän enemmän tehoa kun hondassa.

Laadusta en tarkemmin tiedä mutta jos jotain vikaa tälläsessä aattelisin olevan niin varmaan sähköt ensimmäisenä, tuskimpa nekään iso ongelma?

Halvalla jos haluat kestävän niin CBR on varma valinta, mutta onhan GPR kuitenkin paljon hienompi ja jos itse noiden välillä pyörittelisin päätöstä niin kyllä GPR:rän varmaan ostaisin.
Liittynyt:
20.4.2014 10:51
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut nipznapz » 11.10.2015 14:41

Kiitoksia vastauksesta!

Täytyy varmaan käydä ihan paikanpäällä ihmettelemässä näitä, niin saa sitten jonkinmoista kuvaa.

Hondahan olisi tekniikan puolesta aika mahtava valinta, mutta tuppaavat nuo uudemman mallin pyörät maksamaan jo suht. paljon, eikä kyllä ne vanhemmat kapeat cebarit nappaa sitten yhtään.
Pyörä:
Beta rr 50 -07
Liittynyt:
9.1.2014 19:59
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut powerwheelie » 10.2.2016 23:11

Onko ihan paskapuhetta että nelari geepeeärrän koneessa ei ois rajotinta, jos ei ole ni pitää varmaa vähä varoa ettei mee venttiilit solmuun :D
Pyörä:
Derbi drd 125
Paikkakunta:
Jämsänkoski
Liittynyt:
26.9.2013 22:23
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Arska168 » 20.2.2016 0:57

Kyllä siellä rajotin on.
Pyörä:
Beta rr 50 -07
Liittynyt:
9.1.2014 19:59
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut powerwheelie » 18.5.2016 21:37

minkäs kokosia suuttimia ootte derbiin vaihtanu, laitoin arrowin putken kiinni ja tarkotus oli isompaa pääsuutinta vaihtaa, onko 125 liian iso?
Liittynyt:
25.5.2016 7:44
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Oku8 » 25.5.2016 7:55

Oliko paljon hyötyä teharin laitosta? Huiput?
Pyörä:
derbi drd 125 2011
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
11.11.2015 21:42
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut derpinisti » 12.6.2016 21:58

no omaan 125 drd:seen oon putken kanssa laitoin 110 suuttimen ja hyvin on ainaki tähän asti pelannu
Liittynyt:
10.3.2018 23:48
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Wärrä » 22.4.2018 21:35

Mistähän tähän saisi putkia tähän järkevään hintaan? Suomessa npm taitaa olla ainoa, joka myy ja hinta on aika suolainen? Jos täällä olis jollan ylimääräisenä niin pistä yv.tä. Mitkähän on oikeat venttiilien välykset?
Liittynyt:
7.6.2018 15:10
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Vegewiljami » 7.6.2018 15:18

Nyt ois sellane tilanne että tarviisin jonku osaavan apua tässä, sillä musta tuntuu että mun 2016 vuoden derbissä on jonkinlaine sähkövika. Oon tehny vähän havaintoja niin, ajossa saattaa yhtäkkiä alkaa mittaristo sekoilemaan ihan huolella: sammuilee, näyttää epäluotettavia lukemia, öljyvalo alkaa palamaan, vapaan valo alkaa myös palamaan ja myös kuvake joka vilkkuu kun jalka on maassa. Tänään kävi jopa niin että laitoin avaimen pyörään ja käänsin virrat päälle niin mitään ei tapahtunut. Noin minuutin päästä toimi moitteettomasti. Jos joku tietää mitä voisin itse tehdä ennen kuin vien korjaamolle oisin enemmän kun kiitollinen.
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut Jarez » 9.6.2018 21:01

Tarkasta akun napojen kiinnitys, maadotusvialta kuullostaa.

Yhdessä ER6:sessa vastaavaa ongelmaa kierroksien kanssa, akulle menevät piuhat erittäin löysällä.

Katso sulakkeet ja akun varaustila myös + latausjännite / akku yleisesti.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Liittynyt:
19.4.2017 14:51
Re: Derbi GPR 125 4t

ViestiKirjoittanut MinarelliAM » 7.5.2019 9:20

Mihin tuon GPR:n bensavalon toiminta perustuu? Nimittäin -10 GPR bensavalo ei toimi, johdot kiinni, polttimo OK. Resistanssipohjainen vai yksinkertainen kytkin? Viitearvot bensasensorin resistanssille?